Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 117 ... 481 482
Yeez

'@defietser van pro-continentaal naar wt kun je altijd onder je contract uit.

Thomas_Belkin

'@rahimns die bergrit is nog behoorlijk lastig. Plaatselijke ronde met een “bergje” van zo’n 4,5 km a 8 procent en dat 3 keer.

jvh93

'@thomas, dat wilde ik ook zeggen. Lijkt me toch te hoog gegrepen voor Eenkhoorn, maar Craddock heeft het dit jaar ook nog niet echt. Denk dat er mannen in het peloton nog wel langs kunnen komen. Hopen op een goede ploegentijdrit vanmiddag, pas daarna kunnen we enigszins gaan hopen denk ik. Mochten ze een goede tijdrit rijden dan is Neilson ook nog een optie natuurlijk

Yeez

Powless finisht overigens ook 14e in het peleton. Battaglin 9e

schipperaar

'@gw
Greipel deed serieus mee voor ie onderuit ging en laat dat lullen achterwege, wordt steeds grover hier als men maar enigszins tegen wordt gesproken. Dat mensen met een grote motor (van Benthem) geen 200km training nodig hebben om te triomferen ga je waarschijnlijk nooit begrijpen, het zij zo, ieder zn meug.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als het nou 290 km vlak zou zijn dan heb je denk ik wel een punt, maar het probleem zit hem in die geniepige heuveltjes aan het eind van MSR, denk nooit dat Dylan in deze fase van zijn carriere daar met de voorste boven aan de Pogio zou zijn gekomen. Hij is geen Demare en ik vraag me af of hij daar ooit toe in staat zal zijn. Genoeg andere mooie koersen om te winnen voor Dylan.

horsm

Sowieso goed voor Eenkhoorn om eens voor eens vol voor een AK te gaan. En leuk voor die jonge ploeg hier om zo in de wedstrijd te zitten.

Ik hoop dat de TTT gern domper wordt en ze EF voorblijven.

ghostwriter

'@schipperaar
Waarom gingen mensen als Boonen, Terpstra en andere dan zelfs regelmatig na (dezelfde dag) andere (semi-)klassiekers nog een behoorlijk stuk voor zichzelf rijden in de weken voor de 250+ klassiekers? Een grote motor is deels van nature maar daar bovenop komt een enorme bak aan training. Dan hoeft niet altijd te betekenen dat ze op een dag 250+ kilometer trainen maar het is wel een totaal ander soort traingen dan wat je doet als je op het sprinten richt.

Laatst gewijzigd
schipperaar

'@rahims
Dylan is geen broekkie meer natuurlijk maar vergeleken met een Greipel lijkt zijn bmi toch wel iets hoger. De Poggio is verre van geniepig in een toeristen tempo maar aan 35/40 per uur zal Dylan altijd lossen dus als ie hem nu net als van Poppel niet aan kan, next year ook niet waarschijnlijk.

ghostwriter

'@schipperaar
Inderdaad, volgend jaar zal Groenewegen de Poggio waarschijnlijk ook niet met de beste mee naar boven rijden. Het zal wel een paar jaar duren voordat hij dat aan zal kunnen. Als hij het al ooit aan zal kunnen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Schipperaar of zijn BMI hoger is dan Greipel dat is vanaf de bank lastig te bepalen. Verder lijkt me dat inhoud, ervaring en samenstelling van de spieren, vetpercentage meer van doorslag te zijn dan een BMI meting. Laten we de komende jaren maar eens kijken hoe Groenewegen zich verder ontwikkeld.

schipperaar

'@gw
Waar een wil is, is een weg natuurlijk, interval, uren maken en niet alleen met fietsen, veel te eenzijdig. Of het nou lopen, tennis, zwemmen, roeien, schaatsen of zeilen is , afleiding doet ook veel goed. Zelf deed ik ze helaas allemaal waardoor van echt gericht geen sprake was behalve ons tochtje van 3000km naar en door Frankrijk in drie weken, balen dat we weer moesten gaan werken.
Dylan ziet er mi (magdat?)te welvarend uit ook al heeft ie misschien nog nooit aan dek gestaan want ook sprinters moeten een 6/7 minuten Poggio aankunnen boven de 500watt.

S. Morgenstern

Groenewegen gaat best aardig dit seizoen. Ik heb voor de liefhebbers ervan ook genoeg foto's (met bloemen of champagne) voorbij zien komen. Ik denk dat het niet moeilijk moet zijn om vast te stellen dat hij afgelopen winter de goede keuzes heeft gemaakt..

xistnc

M.i. (mag dat?) raakt schippie hier verzeild omdat er in zijn eigen kroeg vooralsnog weinig te beleven valt. Hier wel, mede door de teller die bij Groenewegen flink door blijft tikken. Beetje dubieus dan, dat op dat vlak iets ter discussie moet worden gesteld.

schipperaar

'@gw
Denk dat een grote motor deels van kleins af aan ontwikkeld kan/moet worden. Na een jaar topsport, beton op en afscheppen van zes tot zes, 10 kuub soms tussen de planken(voeten zetten voor de kassenbouw) zo snel mogelijk op een 10 boterhammen en een ltr , soms twee, melk en 's avonds nog een halve marathon, nooit moe en op vakantie ongetraind 10km schoolslag. Ik bedoel je hart trainen en groter maken hoeft niet alleen door sport te gebeuren, voor mij was het een luxe, veel minder zwaar dan het werken zelf en een genot met twee drie pinten(geuze) in het voorruitzicht.
@xistnctje
Vreemd toch dat dit forum honderd maal meer belangstelling krijgt dan SUNWEB die betere results weerlegt in de breedte dan een enkel poef sprintje,en mag die foto weg? Zieltjes winnen lijkt nog altijd je enige triomf.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[B]E3 Harelbeke Record Bank (23/3/2018)[/b]

Riders
Jos van Emden, Amund Jansen, Gijs Van Hoecke, Tom Leezer, Timo Roosen, Robert Wagner, Maarten Wynants

Sports Directors: Nico Verhoeven, Jan Boven, Merijn Zeeman

Gent-Wevelgem in Flanders Fields › 251 km (25/3/2018)

Riders
Dylan Groenewegen, Tom Leezer, Timo Roosen, Jos van Emden, Gijs van Hoecke, Danny van Poppel, Maarten Wynants

Sports Directors: Nico Verhoeven, Jan Boven, Merijn Zeeman

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Schipperaar hoe kom je er toch elke keer maar bij dat Dylan er welvarend uitziet, alsof het een dikkertje is. Wat mij juist opviel was het wasbordje wat duidelijk te zien was na zijn overwinning in de Algarve, hij staat juist ongelofelijk strak.

En over welke prestaties in de breedte van Sunweb heb je het precies... ik tel dit seizoen precies 1 overwinning... en wel... uit een massasprint.

Laatst gewijzigd
schipperaar

'@rahims
Lig bepaald niet wakker van een 50m sprint na 200km verstoppertje spelen, in de breedte bedoel ik ak rijders natuurlijk waar wilco, sam, mikie , tom, michel en zelfs Vervaeke niet onverdienstelijk reden alvorens vallen de boel verstoorde.
Dat hier een sprintje zo verheerlijkt wordt blijft hilarisch voor een miljoenen ploeg die daarnaast met weinig kan pronken, vandaag uitgezonderd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@schipperaar volgens mij heeft ook TLJ nu met Pascal toch geen verstoppertje gespeeld, hebben ze met Roglic ook al een mooie overwinning achter de rug. Heeft oa Tolhoek zich al een keer goed laten zien. Heb ik Floris de Tier al mooie dingen zien doen. Powless reed in Valencia niet onverdienstelijk en was ook in MSR tot in de finale voorin te vinden (werd door pech uitgeschakeld). Dus ook TLJ heeft zich op andere vlakken zich al laten zien. En dan vergeet ik nog bijvoorbeeld Timo Roosen die ook al prima gepresteerd heeft tot nu toe. En als je dan ook nog kijkt waar het echt om gaat en dat zijn de overwinningen kunnen we wel helemaal snel klaar zijn als het gaat om het vergelijken van de miljoenen ploeg van Sunweb met die van TLJ aangezien Sunweb toch zeker 5 miljoen meer te spenderen had dit jaar dan de Nederlandse formatie.

S. Morgenstern

Bauhaus kon na dat verstoppertje spelen in februari nog wel op een aardige review rekenen. Merkwaardig..

Het is trouwens Louis of voor bonuspunten Louike of Vakie, droge achternamen zijn behoorlijk wat minpunten.

Laatst gewijzigd
Fanny

Super overwinning van de jonge TLJ renner Eenkhoorn !
Gelijk maar een aantal truien gepakt.
Ongelofelijk dat die 2 vluchters niet teruggepakt werden.
Aanvallen loont dus nog steeds.
Er moet toch hard gereden zijn door die 2 aanvallers Eenkhoorn en Craddock.
Hele leuke en mooie overwinning voor deze overwegend jonge TLJ ploeg en dito ploegleider.
Dat zal ze een geweldige boost geven voor de komende dagen.
Heel erg benieuwd hoe TLJ, met deze jonge onervaren ploeg, het vanmiddag gaat doen in die TTT van bijna 14km.
Denk niet dat Eenkhoorn zich kan handhaven voor het podium omdat er toch nog een hele lastige bergrit en een ITT met steeds steile klimmetjes eraan zitten te komen.
Ook schat ik Craddock als een betere ITT renner in.
Mollema en zijn WT ploeg zullen zich overigens ook moeten laten zien in de komende TTT en de bergrit.
Misschien dat een van TLJ renners (Powless, Olivier en Bouwman) dan ook mee kunnen gaan doen voor een podiumplaats als TLJ vanmiddag een hele goede TTT rijdt, al zal dat moeilijk worden.
Jammer dat er geen live-beelden zijn.

schipperaar

'@vlek
Zowel Arndt, Bauhaus en Matthews schuwen het knechtwerk niet en voor wie zou Dylan moeten knechten als ie er bij de eerste molshoop af ligt? De Alpen overleefde ie maar ook ver in de achterhoede, elke sprinter kan klimmen als ie er aan werkt, ook Dylan
maar bij Jumbo zijn ze nou eenmaal snel tevreden.

S. Morgenstern

Doelpalen verplaatsen is een kunst..

kelderfan

'@Fanny
Dat lijkt mij een mooie gok, want ik zie wel wat in die Powless. Met Olivier is nog even afwachten en dan Koen nog met zijn tijdrit met klim.

Yeez

Over de ttt. Ik denk dat de kleinere ploegen op dit korte en redelijk technische parcours meer in het voordeel zijn tov tlj. De zwakkere zullen meer moet geven zodat tlj met de sterkste over zal blijven (eenkhoorn, powless, bouwman, martens?)

1 2 ... 117 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.