Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 141 ... 481 482
Rouvoet

'@kelderfan

Timo Roossen zal natuurlijk de lead-out doen. Dat doet die het hele seizoen al

ghostwriter

'@kelderfan
Om Kittel te verslaan moet Groenewegen van ver gaan (op de manier waarop hij al veel sprints heeft gewonnen dit jaar) en heeft hij dus meer aan Roosen als lead-out.

Timocycling

Wie zegt dat het een sprint wordt? Er staat namelijk een sterke wind en er zijn weinig ploegen die vol voor een sprint rijden.

kelderfan

"omdat een grote trein niet werkt. 2/3 man die je op het laatste moment brengen is makkelijker en minder chaotisch."
Dat heb ik al langer geroepen. Alleen heb ik 't dan over P-N, TdF enz. Nu is 't een vlakke rit {waaiers} met een chaotische aankomst.
Je hebt m.i. dan alle mannen nodig.

kelderfan

Het wordt weer zo'n zelfde soort aankomst als gisteren in Itzulia. Roglic zal met zijn mannen attent moeten rijden. De "Seven Bianchi’s," staan klaar voor vertrek. Roglic mag 't nog een proberen en dan kijken of die Alaphilippe hem kan volgen.

Yeez

Mocht dit zo doorgaan, dan pakt Roglic de eindzege. Al is het nog vroeg natuurlijk ;) eerst de tt maar eens afwachten!

kelderfan

De TLJ mannen hebben 't wederom goed gedaan en het is jammer, dat Roglic het tegen Alaphilippe moest afleggen.
Maar de vooruitzichten blijven goed voor Roglic.
Powless is toch echt een aanwinst. Die gaat de volgers nog verrassen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen Alaphilppe is nog zeker een grote kandidaat, heeft al vaker laten zien ook bergop goed mee te kunnen, de beklimmingen hier zijn natuurlijk niet heel erg lang. En ook zijn tijdrit is niet slecht... Roglic gaat daar echt zijn handen nog vol aan krijgen.

jvh93

als hij bergop bij kan blijven of wellicht tijd kan winnen op Alaphilippe zie ik geen problemen hoor. Hij is echt wel sterker in de tijdrit als Alaphilippe

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In de tijdrit van Paris-Nice was Alaphilippe 3e nog voor de broertjes Izagirre... ik schrijf hem zeker nog niet af.

kelderfan

Ik denk, dat Roglic zijn aanval zou moeten plaatsen op de dag na de tijdrit, want dan is geen downhill aankomst.

Yeez

'@rahimns deze tt is 20 kilometer en vlak, dat was hij in pn zeker niet!

ti-raleigh

'@ kelderfan
Groenewegen hoeft niet bang te zijn voor Kittel. Katjoesja is geen QS en Dylan zelf is ook weer een paar procenten sterker geworden dit jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen dat is zeker niet in het voordeel van Roglic, die juist van lastige tijdritten houd. Kijk naar die tijdrit op het WK, de winst daar pakte Roglic juist toen het omhoog liep. Ook de 2 tijdritten die hij vorig jaar won waren juist heel lastig. Natuurlijk hoop ik ook op een goede Roglic, maar Alaphilippe zal ook in de leiderstrui alles gaan geven denk ik.

S. Morgenstern

Een vlakke tijdrit is in dit deelnemersveld wel een voordeel voor Roglic.

kelderfan

Quote:TLJ; "Volgens ploegleider Grisha Niermann kan Roglic de tweede plek van vandaag goed in perspectief plaatsen." “Ritwinst is mooi, maar uiteindelijk draait het om het klassement.”
Dus je kunt zeggen, dat Roglic nog steeds op koers is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Natuurlijk is hij op koers, ik denk dat hij vooraf had getekend voor deze uitslagen in de eerste etappes.

S. Morgenstern

Roglic vandaag in ieder geval weer indrukwekkend sterk en ook zijn ploeg was weer op de afspraak. Gouden ervaring trouwens voor 'invaller' Powless, die van heel dichtbij meemaakt wat er gedurende zo'n week op dit niveau allemaal wordt gevraagd bij het rijden van een klassement.

xistnc

Powless vandaag slechts op anderhalve minuut. Die mag even op het matje komen vanavond.

Rawolf

Toch maar gaan voor die etappe zou ik zeggen Roglic. Als je zo onderuit gaat of materiaalpech kom je met lege handen thuis in zo'n vorm

ti-raleigh

Tja, als je daar van uitgaat, kun je beter helemaal niet starten.

stephano

Het is nog lang niet binnen voor Roglic. Met dit deelnemersveld zou het zomaar de laatste etappe mis kunnen gaan. Ik schat Nibali, Zakarin en Landa hoger in. Als Roglic top 5 haalt heeft hij het goed gedaan.

kelderfan

'@xistnc
Ja die zou ik op het matje roepen samen met die Mas, die ook meent mee te moeten doen.
Die Powless heeft zich kranig geweerd. Floris De Tier heeft lang de kar getrokken voor zijn kopman en Quickstep dacht wauw, maar hij moest bij de laatste klim afhaken en je zag hem terugwaaien. Die Lindeman komt weer helemaal tot leven en Kuss is ook op de weg terug. Hij heeft vaak achterin gehangen, maar hij heeft ook meegeholpen om de vluchters terug te halen.
Ik zag TLJ meer en langer op kop rijden dan Quickstep en 't leek erop, dat die 't prima vonden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

1e deel van een vierluik over de sprinters van LottoNL-Jumbo

https://www.youtube.com/watch?v=3WoaPx6cmyU

Laatst gewijzigd
tdola

'@stephano
Nibali staat al op 4 minuten en zakarin op 2,5 min, dus die winnend zou heel bijzonder zijn.

1 2 ... 141 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.