Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 143 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny lees je eigen tekst dan nog eens terug... misschien bedoel je iets anders maar als jij iets tussen aanhalingstekens zet komt het over dat je beweert dat die val niet gebeurd zou zijn. En ik zeg toch ook dat ik het met je eens bent dat ze hadden moeten stoppen. Wat wil je anders zeggen, als je aangeeft dat je die val niet gezien hebt... Misschien ook eens wat minder agressief reageren, ik braak geen onzin uit... op deze manier heeft een discussie niet zo veel zin.

kelderfan

Hopelijk maakt Roglic er een mooie dag van voor TLJ om die vieze smaak van DQ van Groenewegen, Jansen en Roosen weg te spoelen.
Amund Jansen heeft wel een punt, dat de UCI/Organisatie de renners hadden moeten waarschuwen/stoppen, want met die snelheid 60 km. stoppen op een spoorwegovergang is vragen om brokken. Toen Demare doortrok kon Groenewegen niet achterblijven. Maar ja, Groenewegen zat door dat valpartijtje wel in de 2e. groep op 15 sec. Dan had hij met die groep moeten stoppen.
Wat betreft de Ronde van het Baskenland.
Powless is ook gestegen in 't jongerenklassement Itzulia Basque Country.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik zie ze niet meteen allemaal geschorst worden voor een maand maar ihkv 'dan maar hardleers' is het er misschien maar eens tijd voor.

Fanny

'@Rahimns
Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer op de onzin van jou dat ik Groenewegen niet zou geloven wat dus niet waar is.
Dat is geen discussie maar iets suggereren wat absoluut niet waar is.
Probleem van jou in discussies over onderwerpen/verhalen/berichten is dat je altijd je gelijk probeert te halen ook al is dat niet altijd waar en je sommige schrijvers (o.a. Kelderfan) hier ook nog eens in mijn ogen altijd terecht wilt stellen over wat ze hier schrijven.
Geef die personen eens keer gelijk of geef eens iemand een compliment of een bedankje als die bv met een nieuwtje of een leuk verhaal/bericht over TLJ aankomt.
Doe ik namelijk ook weleens.
Voor de rest over en sluiten maar weer en over naar morgen, waar TLJ met Roglic een goede slag kan slaan in het AK.
Ik hoop echter dat andere renners van de ploeg nog voldoende reserves hebben overgehouden voor de zware etappes van vrijdag en zaterdag waarbij ze dan bij flinke winst door Roglic waarschijnlijk de hele dag op de kop van het peloton zullen moeten rijden.
Tenzij er natuurlijk een TLJ renner in een vluchtgroepje meezit.
@Kelderfan
Powless is tot nu toe goed bezig maar ik denk dat hij gezien zijn jonge leeftijd ook wat minder hoeft te knechten t.o.v. de andere TLJ renners.
Overigens slecht 2 minuten verschil tussen de renners in de ITT.
Daar kunnen sommige renners voordeel mee hebben als ze een renner voor hun dubbelen.
Ik verwacht dat Roglic wel een voorsprong op Alaphilippe in het AK neemt maar dat dit gering zal zijn.
Eerder een secondespel dan 1 minuut.
Het word in ieder geval een spannende ITT voor de 1e 3 AK podiumplaatsen.

@RV
Quote: Ik zie ze niet meteen allemaal geschorst worden voor een maand maar ihkv ‘dan maar hardleers’ is het er misschien maar eens tijd voor.
Misschien 1e keer in het jaar alléén een boete.
Voor de 2e maal in de fout dan schorsing van 1 á 2 weken.
Voor de echte domoren die voor de 3e maal in de fout gaan minimaal 1 maand schorsen.
Voor de rest moet er sowieso toch wel een UCI jury en organisatielid voor elke overgang staan om eventueel het peloton cq 2e/3e groep stil te zetten.
Kopgroep ook stil zetten en dezelfde voorsprong geven als er was voor het bellen/dichtgaan van de spoorbomen.
Misschien is het handig en mogelijk om een finishstreep/kabel voor de overweg te trekken zodat deze de transponder van de renners kan registreren die toch oversteken.
Dan is er later ook geen discussie mogelijk over welke renner er al wel of niet op tijd over is.
Overigens zouden de tijden van het voorbij rijden van de treinen toch ook wel bij de organisatie bekend moeten zijn en daar ook naar handelen in het tijdschema als dat kan.
Natuurlijk kunnen treinen wel vertraging hebben wat het wel wat moeilijker maakt.
Het beste is helemaal geen treinovergangen, maar goed, dat is niet altijd te voorkomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny jammer.... gemiste kans.

oscarito1908

Die worden echt niet geschorst. Al zou dat wel het ware gezicht van UCI tonen.

Fanny we zitten hier niet op een liefdadigheids forum. Rahimms is Jumbo en andersom ook.
Daar moet je niet eens een discussie mee aangaan. Totaal negeren is het beste.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@oscarito hoe bedoel je ...ik ben Jumbo ???

Laatst gewijzigd
tdola

Rahimns geeft gewoon antwoord en reageert met feiten, weinig raars aan lijkt me, maar laten we niet in een discussie hierover belanden aub.

Op naar de itt in Baskenland.

Zal Roglic voor de dagzege (concurrenten kwiatk, kyrienka, bevin, castroviejo) mee kunnen doen? En goede zaken in ak en leiderstrui met voldoende voorsprong op alaphilippe!?
Zeker 20 sec voor zou lekker zijn, zodat alaphilippe aan alleen boni's niet voldoende heeft.
En des te meer voorsprong op de rest van rijders, des te minder druk op de ploeg de dagen erna.

Laatste man

Wat een reacties van Fanny en oscarito..

Hup Rogla vandaag!

Romāns Vainšteins

Ik snap Oscarito's opmerking anders wel hoor. R staat altijd- te immer door weer-wind, Sodom & Gomorra klaar en werkelijk alles mbt Jumbo vanuit het management standpunt te verdedigen en in precaire gevallen de dooddoener 'maar wij eten niet alles' te droppen. Het is een soort spiegelbeeld van Schippie & Sokkie

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RV ik ben nu eenmaal een fan toch... probeer op een inhoudelijke manier met argumenten mijn mening te geven en ik heb nu eenmaal het karakter dat ik probeer niet te meteen te oordelen over situaties die ik alleen van afstand kan volgen. En het feit dat je me vergelijkt met Schipperaar en ik denk dat je Sooike bedoelt is misschien ook wel logisch. Iemand moet ook een beetje tegengas geven. Verder maar klaar hierover want volgens mij is deze discussie de afgelopen jaren al een aantal keer gevoerd.

kelderfan

'@Fanny
"Powless is tot nu toe goed bezig maar ik denk dat hij gezien zijn jonge leeftijd ook wat minder hoeft te knechten t.o.v. de andere TLJ renners."
Toch heb ik hem ook gezien bij het knechtenwerk; vooral die keer dat Floris De Tier het bij de laatste berg niet meer kon doen {zie Clement in de Vuelta}.
En dat was wel mooi om te zien, dat Powless en Roglic aan uitrijden waren na die koers.
Daarom riep ik een keer, dat 't jammer is/was dat Tolhoek/Olivier door malheur er niet bij konden zijn. Want Battaglin, Lindeman en Martens zijn ook goed bezig, maar komen bergop toch in de problemen. Die Kuss gelukkig ook op de weg omhoog; misschien dat die een handje kan toesteken op de laatste zware dag.

jvh93

Kuss lijkt momenteel een beetje zoals Bouwman/Lammertink in de afgelopen jaren gebruikt te worden. Veel vroeg in de koers op kop en werk doen om vervolgens rustig uit te rijden richting de streep. Valt op die manier nog vrij weinig over hem te zeggen aangezien hij geen uitslagen rijd en/of er enorm lang bij blijft

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Tier is op dit moment gewoon minder dan in de eerste fase van dit seizoen. Reed sterk tot en met de Strade Bianche. In Baskenland is Powless de renner die zo lang mogelijk bij Roglic moet blijven en die zal dus juist in de beginfase wat minder werk hoeven te doen. Kuss lijkt toch wel wat moeite te hebben met de aanpassing op het hoogste niveau maar het seizoen duurt nog lang, dus misschien dat die nog wat verbeterd de komende maanden.

kelderfan

'@jvh93
Ik zie Martens en Lindeman in de tussenliggende stukken vaak het kopwerk doen. Bij bergop zijn dat vaak De Tier, Batta en de laatste 2 dagen ook Powless. Sepp Kuss zie ik vaak achter in 't peloton acteren. Dus je kan gelijk hebben, dat hij in 't eerste deel acteert.
Maar gisteren zag ik Sepp Kuss wel bij het verdedigen van Roglic's 2e. plek. Daarom denk ik, dat hij een stap heeft gezet.

kelderfan

'@rahimns
Hoe kom je erop, dat De Tier minder is, dan in 't voorjaar; hij is vaak de man die bij Roglic zit.
In de Volta Ciclista a Catalunya heeft hij met Clement toch ook moeten knechten voor Bennett en Kruijswijk.

xistnc

'@rahimns
Volgens mij zit je er fors naast qua De Tier. Hij wisselt zijn diensten af met Powless en Battaglin, lijkt me prima. Na gedane arbeid laat hij uitgebreid lopen, ook prima. Op die manier rijdt hij zich in de juiste vorm voor koersen waarin hij uitgespeeld zal worden. Vergelijken met eerdere koersen waarin hij een vrijere rol had, zoals de Strade Bianche, heeft weinig zin.

jvh93

Ben toch wel benieuwd of de Tier zijn kansen gaat krijgen in de heuvelklassiekers. Zie in hem toch wel DE man van TLJ voor dit werk (zeker in de toekomst), al lijkt hij de laatste tijd wel beter te zijn gaan klimmen dan het heuvels op punchen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Oke.... ik dacht vooral Powless en Battaglin te zien in de finale van de 2 eerste lastige etappes. Maar goed als jullie daar anders over denken.

kelderfan

'@rahimns
Kijk eens bij de TLJ site tweets, dan zie je Roglic op km 19met Battaglin en De Tier {bib77} bij hem.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik had het over de eerste 2 etappes... niet over die van gisteren. Maar ik neem mijn woorden terug over de Tier.

achtpuntzes

Kunnen jullie niet nog even gezellig doorgaan, dan pak ik er even een zak popcorn bij. :p

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sorry.. ik moet helaas nu naar mijn werk.

Romāns Vainšteins

Ze maken het ook wel lastig met die helmpjes en zonnebrillen natuurlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RV en dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de beelden ;)

1 2 ... 143 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.