Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 161 ... 481 482
Poeksel

Wagner is in principe vast onderdeel van de trein van Van Poppel toch? Dus ik verwacht wel dat hij de Giro rijdt.

S. Morgenstern

Wagner niet in Luik, dus dan zal hij wel niet in de Giro te zien zijn? Logisch...

Yeez

'@kelderfan waar tover jij vandaan dat de tier de giro rijdt? Het zou goed kunnen, maar dit is nog nergens bevestigd. Het is meer jouw aanname dat je er al vanuit gaat.

Poeksel

Hij neemt het niet aan, hij vermoedt het.

Fanny

.

Laatst gewijzigd
Yeez

George Bennett tegenover Eurosport na etappe 4: Ik ben blij dat het weer wat beter gaat. De laatste dagen heb ik met een slecht gevoel op de fiets gezeten na die aanrijding. Ik ben zo’n 3 kilo aangekomen door vocht en kneuzingen, dat gaat er nu gelukkig langzaam weer af. Ik ben nog redelijk ver van mijn absolute topvorm weg, maar die zou, als alles volgens plan gaat, er met de giro wel zijn.

Hier de link naar het interview. Laatste 25 seconden praat hij over dit stuk. https://m.youtube.com/watch?v=at1SaWu6S54

Laatst gewijzigd
Fanny

Mooi dat ploegleider Grischa Niermann Pascal Eenkhoorn de opdracht heeft gegeven om voor de rode trui (tussensprintklassement) te gaan.
Eenkhoorn won zojuist de sprint die hij eerder in de 1e etappe ook al had vóór zijn teammaat en helper Battaglin en dus ook voor de 3e renner Ben Hermans die ook nog goed stond in dit sprintklassement.
Zo kan de jonge Eenkhoorn toch nog een mooie trui en wat geld meenemen voor de ploeg in deze zeer mooie (o.a. qua omgeving) en zware Tour of the Alps.
Wat dat betreft laat ploegleider niets liggen als het eventueel op een prijsje aankomt en laat hij ook de niet zo goede klimmers toch ook proberen om iets te ondernemen.
Ploegleider Grischa Niermann ontpopt zich de laatste tijd/jaar steeds meer als een goede ploegleider maar wat wil je ook met 15 jaar ervaring als profwielrenner (hoofzakelijk als knecht) bij Rabobank.
Van mij mag hij als een van de ploegleiders mee naar de Giro d'Italia.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik begrijp best je enthousiasme over Niermann, het is ook een hele sympathieke kerel trouwens. Maar je doet hier wel een enorm grote aanname dat hij Eenkhoorn de opdracht heeft gegeven. Misschien heeft Pascal zichzelf die trui wel als doel gegeven. Maar het is mooi dat Eenkhoorn deze prijs nog even heeft meegepakt.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns
Ik denk dat je geen gelijk hebt en dat Niermann hier wel de opdracht voor gegeven heeft door ook Battaglin mee te sturen als hulp voor die sprint.
Niermann had ook kunnen zeggen, zitten blijven in het peloton en geen extra energie verspelen voor de hulp van Bennett en Bouwman.
TLJ heeft tenslotte ook 1 renner minder in het peloton.
Natuurlijk weet ik het niet zeker net zoals jij maar ik vind het leuk dat de nog jonge Eenkhoorn definitief deze prijs (trui en geld) voor de ploeg pakt.
Daar zal ook de sponsor blij mee zijn.
Hopelijk kunnen onze toppers Bennett en Bouwman daar vanmiddag een mooi vervolg aan geven door een overwinning en/of goede klassering.

ghostwriter

De jonge Alexander Evans is voor LottoNL ook wel een talentje om in de gaten te houden. Talentvolle klimmer waar (volgens de mensen die met hem werken) een goede kop op zit. Hij schijnt net zijn 62/63 kilo meer dan 450w voor tien minuten te trappen. Niet slecht voor een jochie van 21 jaar oud.

kelderfan

'@Poeksel
Ja, ik neem 't aan en waarom, omdat Wagner dit werk niet meer aankan; in de TdF was hij van 4? sprints 1x erbij.
In de Giro heeft Van Poppel genoeg aan Van Emden en Van Hoecke en eventueel nog Battaglin. Van Poppel ook nog niet 't brevet van Groenewegen;
hij heeft 1 zege gehaald en dat was mooi, maar om een trein mee te geven is te veel van het goede en Bennett laat zien, dat hij ondersteuning verdient.
Met alleen Bouwman bergop lijkt mij, dat niet voldoende en het zou jammer zijn, als Bennett in een positie Kruijswijk belandt.
Gesink gaat ook mee, maar met een doel en dat is rittenkapen {hoi} en Battaglin is een heuvelrenner. De vervanger van Tolhoek kan alleen maar De Tier zijn, omdat Olivier nog niet zover is helaas; anders had ik voor Daan Olivier gekozen.
@Fanny
Grisha Niermann is een prima ploegleider gebleken en dat hij de Giro gaat doen lijkt mij een uitgemaakte zaak. Hopelijk krijgt hij maatjes Frans Maassen en S.J. de Haan mee.

kelderfan

Bennett zit alleen en dat bevestigt mijn punt, dat Bennett nog een mannetje erbij moet hebben.

kelderfan

Na een geweldige rit wordt George Bennett helaas 2e., maar hij zal wel een plekje omhoog gaan.

mus van de maasstad

Bennet weer 2e. Die gaat vlammen in de Giro

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan die krijgt hij ook... Gesink gaat mee naar de Giro ;)

kelderfan

Bennett wordt uiteindelijk toch 5e. in 't AK en dat is toch gewoon sterk.
Dat ie gaat vlammen in de Giro lijkt mij een inkoppertje. Hij verdient gewoon een goede ondersteuning.

Yeez

'@kelderfan volgensmij reed Bouwman erg goed de laatste dagen. Die was vandaag wat minder, dat kan. Gelukkig gaat Gesink nog mee, die kan in grote rondes altijd net wat meer.

S. Morgenstern

Wagner was er in de Tour de France maar één keer bij in een sprintrit? Wagner niet zien zitten vind ik best, maar kunnen we het bij de feiten houden?

kelderfan

'@vlek
Je bent weer op dreef. Je mag van mij een team met Leezer en Wagner meenemen als je teamleider bent.;)
@jessevdalen
Bouwman is zeker goed bezig en is klaar voor de Giro; maar of 't gelukkig is/wordt om Gesink mee te nemen moet ik nog zien.
Gesink met koude en sneeuw is geen gelukkige combinatie volgens mij. Nu met dit weer had Gesink zich goed kunnen testen op 't WK-parcours.
Gesink mag 't laten zien in de LBL.

S. Morgenstern

Ik vraag je alleen te proberen geen dingen te verzinnen om je punt te kunnen maken. Moet vast lukken..

Degenen die de overwinning van Groenewegen in Parijs kunnen herinneren, kunnen Leezer en Wagner als knechten van een sprinter overigens geen rampzalig idee vinden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Die Alexander Evans is een zoon van...; die rijdt nu voor Mobius-BridgeLane.
Ik zou voor Robert Power gaan, want die heeft de concurrentie van o.a. Jack Haig en Lucas Hamilton voor zich.
Michelton-Scott heeft voor volgend seizoen Robert Stannard erbij. Dan wordt 't voor hem nog moeilijker voor zich zelf te rijden.
Dat zou bij TLJ wel kunnen, denk ik.

kelderfan

"Ik vraag je alleen te proberen geen dingen te verzinnen om je punt te kunnen maken. Moet vast lukken..""
Dat moet vast lukken. Want wat verzin ik dan. In Parijs ja is Groenewegen goed afgezet, maar hij had 't niet gewonnen, als hij niet zo slim om 't wiel van een collega te pakken. Maar dat is je kennelijk ontgaan.

S. Morgenstern

Je hebt mijn eerste post misschien niet gelezen, maar daarin verwees ik naar je verzinsel waarmee je probeerde te onderbouwen dat Wagner niet geschikt is voor een grote ronde.

defietser

Veel respect voor Gesink. Een hele tijd uit de running geweest en vervolgens rijd hij toch weer redelijke uitslagen in AGR en WP. Deze man dient een verlenging van zijn contract! Om misschien toch nog wat WT te sprokkelen en als begeleiding voor de jongeren.

kelderfan

'@vlek
Dus in jouw ogen is Wagner prima geschikt voor de Giro. Waarom zie ik hem niet terug in de voorbereidende koersen?

1 2 ... 161 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.