Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 170 ... 481 482
kelderfan

Roglic blijft gelukkig wel de gele trui behouden. Dus toch nog een goed dag voor TLJ.

AHampsten

Dat krijg je als je zieke renners meeneemt.

Wat is die T Zonneveld trouwens een arrogant, irritant heerschap geworden

S. Morgenstern

Ik denk dat dit door het passieve koersen van Bahrein en Sunweb juist een tamelijk vervelende dag was voor de ploegen met ambities voor de eindwinst.

Poeksel

Zou het een probleem geweest zijn als Roglic vandaag zijn trui kwijt was geweest? Het gaat toch om de eindzege, niet om de tussenstand?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel op zich niet denk ik... daarom gokte TLJ eigenlijk erop dat de ploegen met een sprinter het eerder zouden overnemen... helaas lieten Bahrein en Sunweb het afweten. Uiteindelijk komt TLJ er nog goed mee weg zo.

kelderfan

'@Poeksel
Voor jou niet natuurlijk, maar misschien heeft Roglic, de man met de mooie voornaam er wel problemen mee.
Het is toch veel leuker als TLJ meedoet. De eindzege telt natuurlijk.

S. Morgenstern

Het behouden van de trui was vandaag inderdaad niet het belangrijkste. Het voorkomen van energieverspilling was veel belangrijker en dat is vandaag niet helemaal geslaagd. Vervelend dagje derhalve.

kelderfan

Ja het zou een rustdag worden, maar helaas De Gendt en Campenaerts werkte niet mee; dat is natuurlijk heel vervelend.
Maar het was ook wel te verwachten.

S. Morgenstern

Waarom? Ik had na de misser van gisteren verwacht dat ze bij Bahrein zonder omkijken op zoek zouden gaan naar revanche.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

wie heeft gezegd dat het vandaag een rustdag zou zijn dan??

Fanny

'@Hampsten
Quote: Wat is die T Zonneveld trouwens een arrogant, irritant heerschap geworden
Vertel even ter verduidelijking waarom.

Vervelend dagje voor TLJ die toch nog tot een goed eind kwam door andere klassementsploegen en de ineenstorting van Brown in de laatste 20km.
Hopelijk heeft Primoz Roglic zich nog enigszins kunnen sparen voor de ITT van morgen.
De andere renners van TLJ, behalve Kruijswijk en misschien Clement zullen morgen wel een rustdag nemen in die klimtijdrit.

S. Morgenstern

Hopelijk heeft Primoz Roglic zich nog enigszins kunnen sparen voor de ITT van morgen.

Hij heeft volgens mij dezelfde etappe moeten rijden als zijn concurrenten.

Laatst gewijzigd
AHampsten

Die man maakt een ieder moedwillig kapot, Fanny. Eerst Boogie, nu Kroon. En z'n verweer mbt Kroon? Een belangrijk onderwerp die ik moet aankaarten - gelul, 3/4 vh peloton reed indie tijd met doping in z'n mik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AHampsten ik wil hier niet al teveel woorden aan vuil maken (we hebben hier ook een speciaal topic voor). Ik ben een groot van geweest van Boogerd en Kroon... maar zij hebben hun keuzes gemaakt en dan kan je niet een journalist verwijten dat die zijn werk doet. Ik blijf dat vreemd vinden, dat men blijkbaar vind dat de waarheid maar verborgen moet blijven... nee openbaar maken die handel.

Johnny7

Mensen gaan hier TLJ vergelijken met Sky, ik ben weg!

Robert

Een fitte de tier en in mindere mate boom hadden normaal gesproken wat langer meegekund.

Wat heeft de tier eigenlijk?

AHampsten

Rahimns. Volgens mij heb je mn bijdrage niet goed gelezen of niet op waarde weten te schatten ;)

xistnc

'@AHampsten
Wil je mij helpen jouw bijdragen op waarde te schatten? Ik heb de waarde nog niet ontdekt, maar dat zal vast aan mij liggen.

Rawolf

Ik heb niet vaak kritiek op het TLJ maar je hebt de topfavoriet voor een meerdaagse worldtour koers en dan stuur je een team mee met de Tier(ziek), boom(aan het herstellen) en wagner(geen idee wat hij heeft, in een ronde als deze sowieso niet nuttig als je geen sprinter hebt). Ligt dit aan slecht gekozen door de ploegleiding of is de selectie te klein? Andere optie: plugge gaat er vanuit dat Roglic dit rondje wint met een team van 4

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber net zoals elke ploeg moet je roeien met de riemen die je hebt. Selectie is niet te klein alleen hebben net iets teveel renners last van ongemakken waardoor je moet schuiven met de renners die naar de Giro gaan en je hebt de renners die al in Amerika zijn voor de TOC. En dan komt het soms niet altijd lekker uit. Maar met Kruijswijk en Clement heeft hij toch 2 sterke mannen voor het lastigere werk. Vandaag heeft Tankink zich goed laten zien en die 3 anderen hebben vooral het eerste deel van de etappe moeten controleren. Als de sprintersploegen gewoon hun ding hadden gedaan was er nu niemand die hier over was gevallen. De belangrijkste etappe is zaterdag... morgen moet Roglic het sowieso alleen doen.

xistnc

plugge gaat er vanuit dat Roglic dit rondje wint met een team van 4

Paar fotootjes van het 'team van 4': klik, klik.

Laatst gewijzigd
tdola

Goed om te zien dat boom, Wagner en de tier in eerste deel vd etappe blijkbaar ook hun deel vh werk gedaan hebben op de tweede foto.

AHampsten

Vragen staat vrij XISTNC. Waarmee kan ik je helpen?

kelderfan

'@Random
Krietiek is uit den boze. Maar je hebt een punt, want het plan was 27 renners, maar door een probleempje in december zijn 't nu maar 26 renners geworden.
Dat TLJ geen 7 man kan opstellen is wel vaker voorgekomen, maar nu moeten niet fitte renners toch aan de bak.
TLJ bij monde van S.J. de Haan zegt niet voor niets, dat alleen Roglic en Kruijswijk volop mogen gaan en de rest moet kalm aan doen.
Op zaterdag moet 't gebeuren, dan moeten ook de niet fitte mannen aan de bak.

Fanny

'@Ahampsten
Quote: Die man maakt een ieder moedwillig kapot, Fanny. Eerst Boogie, nu Kroon. En z’n verweer mbt Kroon? Een belangrijk onderwerp die ik moet aankaarten – gelul, 3/4 vh peloton reed indie tijd met doping in z’n mik.
Even terugkomend op je reactie mbt de doping van Ex Raborenner Kroon.

Ik vind dat journalist T. Zonnevelt terecht de doping van Kroon heeft aangekaart in het AD.
Kroon heeft langdurig de kans gehad om zijn doping aan te kaarten.
Dat heeft hij uiteindelijk niet gedaan terwijl hij dat wel aan journalist T.Zonnevelt belooft had.
Hij zou dit ruim voor de Giro te doen nadat Zonnevelt achter sterke verdenkingen van doping door Kroon was gekomen.
Kroon zou volgens mij ook elke dag video verslagen van de Giro doen voor het AD en het AD wilde di vooraf opgelost hebben.
Hoe kan een journalist nou dopinginformatie achterhouden.
Dan is Zonnevelt als (wieler)journalist zelf niet meer geloofwaardig.
Wat dat betreft ben ik het dus ook eens met de reactie van @Rahimns maar jij denkt er dus anders over en dat kan.
Over en sluiten maar deze discussie over de doping van ex-Raborenner en Eurosport commentator Kroon.

Laten we liever vooruitkijken de rit van morgen in de ronde van Romandië.
Ben benieuwd of Roglic morgen genoeg tijd kan pakken op zijn concurrenten in zijn ITT voor de koninginnenrit van zaterdag, waarbij TLJ het zwaar zal krijgen om deze ronde voor hem binnen te halen.
Zeker gezien het feit dat er een paar renners van TLJ niet helemaal fit zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 170 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.