Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 190 ... 481 482
Janitjoe

Heb ik ergens wat gemist? Jumbo en Bianchi uit elkaar volgend jaar?

Yeez

'@janitjoe wie zegt dat? Zouden ze dan teruggaan naar Giant? Wat overigens ook een topmerk is... ik moet het zien

SS3000NL

De Telegraaf zegt: Bianchi naar UAE en Aru, Giant naar Jumbo.

Janitjoe

Ik weet het telegraaf heeft niet het hoogste waarheidsgehalte. Sunweb met cervelo. Giant praat met Jumbo en UAE met Bianchi.

Yeez

Ik moet zeggen dat ik giant altijd hele goede fietsen vond maken en ook echt niet blij was toen tlj overstapte naar Bianchi, maar dat merk heeft zich fantastisch ontwikkeld. De xr4 zou wat lichter mogen, maar desondanks zijn het hele goede fietsen. Al denk ik dat Giant net wat verder is. Die schijnen altijd het beste tt frame ter wereld te hebben.

Yeez

Stuyven tekende een nieuw contract tot eind 2020 bij Trek-Segafredo. Ondanks de interesse van LottoNL-Jumbo, Dimension Data, Education First-Drapac en volgens Het Nieuwsblad vooral Katusha-Alpecin besloot de Vlaams-Brabander zijn team trouw te blijven.

Lotto-Jumbo is dus echt wel op zoek naar een klassiekerman en lijkt meer budget te hebben.

mus van de maasstad

Sunweb wil juist weg bij giant omdat die niet leveren wat ze van ze verwachten. Dus of dat nou tov de bianchi een stap vooruit is zou ik niet weten aangezien die laatste toch een aardig goede ontwikkeling heeft doorgemaakt.

Janitjoe

Dacht juist dat Lotto en Bianchi een gelukkig getrouwd stel waren, Bianchi heeft idd flinke stappen gemaakt en zich weer in de kijker gereden en laten we wel wezen een UAE staat voor hen beter op affiche als Jumbo.

KJP

Knap van Tolhoek hoor, benieuwd of hij in aanmerking gaat komen voor een Tour-selectie als hij deze lijn door weet te trekken in de komende 1,5 maand.

Persoonlijk hoop ik van wel, iemand die zich ontwikkeld moet je ook durven belonen.

tendam

Als eigenaar van een fietsenmerk zou ik geld toe geven om ervoor te zorgen dat Aru NIET op mijn fiets komt te rijden. Wat een lelijke renner is dat ;)

Ik zou het eerlijk gezegd van Bianchi een oliedomme actie vinden, met Roglic hebben ze nu de beste ronderenner van het moment op hun fiets zitten. En die wordt alleen maar beter.

tendam

'@koel
Money talks, bullshit walks.

Canabliz

Tolhoek goed bezig na val. Heb het niet gezien maar wat een slecht deelnemersveld wat betreft klimmers. Tolhoek 4de is leuk maar hij komt met Durasek over de lijn. Niet met e.g. tom dumoulin en froome.

Yeez

'@canabliz leuk? Gewoon goed dus. Van Garderen en Martinez achter je laten is niet niks. Bovendien zijn de 3 voor hem waar hij mee koerst en bijna voor eindigt de echte grote jongens.

Ohja en hij is niet gevallen, maar had een ontstoken pees in de knie.

Wielerfan1987

Ik hoop toch gewoon dat die geruchten slechts loze geruchten blijken te zijn.

Ik vind de Bianchi's prachtige fietsen en op een of andere manier heeft de combinate Bianchi Celeste met Jumbo geel wel wat...
En daarnaast ben blij met juist die nauwe samenwerking tussen Bianchi en de ploeg, daar moet je dan niet een fietssponsor voor terug willen hebben die vind dat haar inmiddels 4 jaar oude modellen goed genoeg zijn en innovatie een vies woord is.

Canabliz

'@jesse ik zei ook "goed bezig" en "leuk" dat hij vierde wordt, maar beetje relativeren mag wel als je ziet wie er verder in de uitslag staan. Hopen dat hij deze lijn door kan trekken. Belooft veel. Wat een luxe voor TLJ met hem en Koen in de gelederen als super talenten. In die Powless heb ik ook wel vertrouwen en Kuss is toch ook wel een talent. Die twee hebben denk ik nog wel wat tijd nodig. Belooft allemaal wel veel. En tot die tijd zit je met Roglic, Bennet, Kruiswijk en Gesink ook niet slecht. En dan heb je de sprinters nog. Het voorjaar was misschien niet denderend al deden Groenewegen en Roosen het natuurlijk niet slecht, maar zo kijk ik wel heel erg uit om de ploeg te zien koersen de rest van het jaar, te beginnen met de Giro etappe vandaag. Ik hoop weer op Bataglin maar Koentje mag me ook verassen :)

kelderfan

'@Canabliz
"Goed bezig" Natuurlijk starten de beste renners in de Giro; maar dit rondje telt echt wel mee. Die Bernal groeit met de dag en de winnaar van vorig jaar laat zich ook zien in de Giro.

kevinraar

Wie xitten er allemaal in de kopgroep?
Wat is het vetschil met het peloton?

ghostwriter

Mooi om te zien dat Tolhoek op een relatief hoog niveau terug is gekomen van zijn blessure. Ook leuk om te lezen dat Bouwman vandaag weer in de aanval mee is gegaan (al denk ik dat de etappe van morgen hem beter had gelegen).

Hoewel de LottoNL-Bianchi combinatie goed functioneert denk ik dat Giant een betere langetermijnspartner zou zijn. Het is niet voor niets dat Giant frames maakt voor andere grote namen in het WT peleton (zoals Canyon and Pinarello). Giant zal er altijd voor zorgen dat ze competatieve fietsen hebben ten opzichte van de andere grote namen (BMC, Specialized, etc.) terwijl kleinere bedrijven als Bianchi vaak eerst een achterstand oplopen om vervolgens een inhaalslag te maken.

Laatst gewijzigd
Roelien

Heb even gevraagd of het gerucht van Bianchi/Giant klopt: dit is niet aan de orde is het antwoord!

Wielerfan1987

Gelulkig maar!

Ik vind TLJ een prachtige en functionele combinatie

kelderfan

Ik vind 't een goede zaak, dat TLJ met Bianchi verder gaat.
Ik zag net de finish van de Giro-rit nr.10. Leuk dat Battaglin nog 4e. plek scoort. Deze Giro kan niet meer stuk voor "Batta".

Yeez

'@roelien denk ook niet dat de ploeg dit toe zou geven!

jvh93

hahaha echt he. De transfer van Labyad naar Ajax was ook niets van waar volgens beide partijen, 3 dagen later officiële presentatie. Eerst zien, dan geloven. Zal het wel toejuichen als ze doorgaan met Bianchi, topfietsie!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 ze hebben nog nooit tegen ons gelogen hierover....als er wel wat had gespeeld dan zeggen ze meestal dat ze er nu niets over kunnen zeggen of ze geven dan aan dat ze het niet weten. Als ze een uitspraak doen dat het niet aan de orde is, dan is dat echt wel zo.

BramDeTank

https://www.youtube.com/watch?v=Nqhxs67wrXU

Haha wat een vent is 't toch ook.

1 2 ... 190 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.