Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 191 ... 481 482
Fanny

Iedereen van TLJ vandag naar de klote ?

In ieder geval weer sterk gereden door Bouwman door wederom in de sterke kopgroep/vlucht bergop er bij te zitten en nadat ze door Sky waren teruggehaald direct op kop ging (voor Bennett en Battaglin) en dit ruim 100km volhield.
Dat gaat een sterke renner worden in de toekomst.
Ik gok erop dat hij deze Giro nogmaals in de kopgroep terecht komt en dan meer geluk heeft dit tot de finish te volbrengen.
Als Chaves niet achterop was geraakt dan was Bouwman met zijn vluchtgroep makkers denk ik wel het peloton voorgebleven in deze lange zware slopende etappe van liefst 244km.
Ook wederom sterk gereden door knecht Gesink die zijn etappe nog wel zal krijgen.
Mooi dat TLJ ook aanvallend koerst en niet alleen voor kopman Bennett rijdt.
Morgen weer een TLJ renner in een vlucht ?

https://youtu.be/To02nITiD58

Laatst gewijzigd
jvh93

'@rahim mooi! in dat geval heb ik er ook iets meer vertrouwen in ;) al blijft een fietswiel rond en kan hij raar wegrollen ;)

On: vandaag een prima TLJ gezien. Chaves was bijna teruggekeerd toen Gesink opeens vol op kop door ging knallen. Sterk gereden, Battaglin weer een top 5 uitslag (met een beetje geluk kan hij nog een etappe winnen deze giro want hij is zo te zien echt heel sterk op het moment) en Bennett weer een plaatsje opgeschoven door het wegvallen van Chaves. Heel benieuwd waar Bennett nog toe in staat is en zeer te spreken over de ontwikkeling die Bouwman heeft doorgemaakt. Daarnaast laat Gesink ook maar weer eens zien dat hij nog prima werk kan verrichten voor de ploeg ondanks dat hij zelf voor ritsucces gaat. Misschien is dit zelfs wel de beste oplossing voor Gesink aangezien mannen als Roglic, Kruijswijk en Bennett hem toch echt wel voorbij gestreefd zijn

mus van de maasstad

Alweer de 7e top 5 notering in 10 etappes.

Dat is best wel goed imo

Floris

Ze rijden gewoon een ijzersterke Giro tot dusverre. Bennett zei zelf van tevoren tot de groep renners te behoren die zo ongeveer tussen de (meen ik) zevende en twintigste plek zou eindigen. Voorlopig staat hij hoger en oogt hij sterk. Battaglin zie ik nog wel een rit pakken, die is serieus goed in vorm hier. Dan zijn er ook nog kansen voor Gesink, Bouwman en Van Poppel (?). Dit zou weleens een hele mooie Giro kunnen worden.

kelderfan

'@Fanny
Bedankt voor de link. Ik heb 't vandaag niet kunnen volgen en ik heb alleen de aankomst meegemaakt. Gezien 't verhaal van Bouwman en Niermann is 't een hectisch boel geworden en is Bennett nog een plaatsje opgeschoven richting top-vijf.
Koen Bouwman liet fijn weten, dat hij aan de bak moest na de vergeefse vlucht omdat Bennett alleen Gesink en Battaglin bij zich had. Zo zie je maar weer, dat een renner als Tolhoek gemist wordt in de opstelling.
Gezien 't optreden van Mohoric in deze epische rit, begrijp ik waarom jij die Jan Tratnik wel ziet zitten.
@Floris
Danny van Poppel rijdt niet de beste Giro tot nu toe. Dus dat is een terechte?

SS3000NL

Voor de mensen die denken dat Tolhoek in deze Giro er telkens het langst bij had gezeten en nu wel even naar de Tour moet, verdiep je in de levensgeschiedenis van Remmert Wielinga. Ik hoop dat TlJ niet dezelfde fout maakt als de voorgangers door onder druk van fans na leuke uitslagen in minder hoog aangeschreven koersen overhaaste beslissingen te nemen.

tendam

Remmert Wielinga, een dopeur met pelotonangst. Wat heeft Tolhoek daar in vredesnaam mee te maken?

Of hij mee moet naar de Tour weet ik niet, het is ook een risico natuurlijk zo vlak na die knieklachten. Bovendien zou het dan zijn als vervanging van... ja van wie eigenlijk? Lars Boom? Ik vind het prima hoor, voor mijn part worden ze een soort Movistar, laat die kasseien en de sprints lekker zitten.

BramDeTank

'@Tendam

Sprints laten zitten? Je hebt nu in Groenewegen eindelijk een jongen die zich met de top kan meten in de sprints. Is jong, Nederlands en zit mijn inziens nog genoeg potentie in. Toch de verdienste van de TLJ leiding dat ze dit traject in zijn gegaan en het staat er goed voor. Een man voor het klassiekerwerk erbij zou juist wel een aangename verandering zijn. Boom is klaar denk ik.

SS3000NL

Remmert is nooit gepakt op doping, dus hem een dopeur noemen gaat ver. Kan je net zo goed LtD een dopeur noemen, je bloedwaardes openbaren waarna de experts zich verbazen over vreemde afwijkingen. Volgens mij beide geen dopeurs.

On: Remmert reed leuk in de Dauphine, en werd door fans de Tour ingelobbyd. Had nog nooit een GT gereden (idd itt Tolhoek, maar de TdF is anders dan de andere 2). Tolhoek rijdt nu leuk in ToC en men begint op dit forum direct dat hij naar de Tour moet. En had hij de Giro gereden, was hij vandaag wel even erbij gezeten. Renners als Atapuma en Sepulveda waren niet mee, maar Tolhoek had er schijnbaar 100% zeker bij gezeten.

2 renners, 2x extreem hoge verwachtingen, 2x druk om overhaaste beslissingen te nemen.

Manuel Beltran

Die hele Remmert staat toch juist bekend als zo'n beetje de enige niet-doper van zijn generatie? Of heb ik iets gemist?

S. Morgenstern

Wielinga is volgens mij wel eens gespot vanaf een balkonnetje van een hotel waar wielrenners niet kwamen omdat de keuken zo goed stond aangeschreven.

Tolhoek op basis van zijn huidige ontwikkeling meteen de Tour in praten is ook overdreven opportunistisch. Hij heeft net maanden met een knie blessure geworsteld en zou dan (zonder brede basis) met een sterk optreden in Amerika een plaats afgedwongen hebben binnen de selectie voor de zwaarste koers van het jaar? Een selectie die tevens reeds vol zit qua renners van zijn type, renners voor wie het hele seizoen (mede) is afgestemd op het rijden van de Tour. Ik zie het in de huidige situatie niet als een serieuze kwestie en zou Tolhoek gewoon in de Vuelta verwachten.

Wielerfan1987

Ik meen dat Remmert juist gestopt is omdat hij voor de keus stond, doperen of overal naar huis gereden worden.
Remmert koos volgens de verhalen voor zijn gezondheid en is toen gestopt... zo valt het althans overal te lezen....

Laatst gewijzigd
Diever

Heel goed gereden vandaag van LTJ. Als Batta had willen winnen vandaag had hij zelf actiever moeten zijn toen er aanvallen werden geplaatst. Maar dat was waarschijnlijk net iets te steil voor Batta.

Morgen een mooie finish voor hem.. Maar ja. Gaan ze hem laten aanvallen? Of gaan ze proberen de etappe te controleren. Bouwman gaat morgen niets kunnen. Gesink bij Bennett.. (Ik weet. Dat is meestal Lindeman) En van Poppel, van Emden, Lindeman en van Hoecke die gaan knechten.. Ik ben heel benieuwd

BramDeTank

Tolhoek toch weer sterk in TOC. Die demarrage zat wel wat op, was alleen niet lang genoeg om los te kunnen komen. Wel mooi dat hij het probeert in zo'n finale.

Adrianus en Patrick

Remmert wordt door Thomas D.. ook gelinkt aan Fuentes, verder was hij wat mij betreft de slechtste NL renner ooit in een grote ronde..

@Roelien, bedankt voor de inside informatie ik kan weer rustig slapen nu mijn Bianchi blijft passen bij mijn TLJ fietsshirt

Verder is de GIRO van TLJ volgens mij helemaal geslaagd tot nu toe, battaglin met een overwinning en meerdere ereplaatsen, Gesink en Bouwman laten zich goed zien en Bennett lijkt op weg naar een klassering naar behoren.

Laatst gewijzigd
Rutgerca

Bouwman doet het goed hoor, met zijn demarrage en vervolgens kopwerk.

Canabliz

Zeker geslaagd als Bennett top 10 eindigd. Ik hoop op nog een paar kersen voor op de taart. Met bataglin, van poppel, gesink, bouwman, en zelfs van emden voor de itt heeft tlj nog voldoende ijzers in het vuur om ritten te winnen.

Tolhoek, powless en de tier in eerste groep van 30 man. Ook in Cali is tlj goed bezig dus

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

TLJ is het hele jaar al goed bezig. Kijk masr hoe weinig reacties sooike tot nu toe heeft ;-)

Yeez

'@musvandemaasstad nu je het zegt. Zou Sooike aan het bidden zijn dat Gesink nog valt? ;)

gardeyn

'@mus: in de Ronde van Noorwegen zitten een paar etappes waar TLJ er met de sprinttrein wellicht af gereden gaat worden, dus hoop doet leven... ;)
Of Roosen en Jansen hebben, net als Bouwman en Tolhoek, een stap gezet, dan is het wachten tot het NK.....

kelderfan

Ik heb gisteravond de ToC gekeken en ik dacht dat ik Lotto-ballen zag stuiteren over 't beeldscherm.
TLJ was echt goed bezig in deze Sagan-aankomst. Ik zag eerst Tolhoek {relevatie}, toen De Tier en als laatste lotto-bal Powless, die weer helemaal terug is,
na zijn wat tegenvallende prestatie op Gibraltar Road.
Over Tolhoek naar de TdF is natuurlijk een grapje, dat hijzelf de wereld heeft ingeschopt. Hij lijkt juist geschapen voor de Vuelta, want explosief is hij zeker.
Wordt leuk ploegje voor de Vuelta met Kruiswijk, Bennett, Clement, De Tier, Olivier en Tolhoek. De laatste 2 plaatsen voor of dienende renners of Van Emden met Van Poppel?

wielergoes

Ik geniet dit jaar wel van LottoNL-Jumbo, in de Giro zie ik een actieve ploeg met een geweldige Bouwman, Battaglin en Gesink die zich volledig indienst stelt van de ploeg, hopelijk zitt er nog meer in de komende anderhalve week. En ook in de breedte m met Roglic die Romandië en Baskeland gewoon binnensleept voor het Team. verder zie ik Groenewegen nog een ettape pakken in de TdF als hij optijd piekt. Hopelijke trekt het team deze vorm door, ondanks soms harde kritiek (terecht of onterecht laat ik in het midden), doen ze het naar mijn idee naar behoren gezien het toch wel redelijk beperkte budget (10-12 miljoen).

Wielerfan1987

'@kelderfan

Ik denk dat de Vuelta opstelling voor een groot deel nog een vraagteken zal zijn.

Om maar wat voorbeelden te noemen;

Op de voolopige startlijst staat Jansen, maar als hij eventueel als vervanger van Boom de Tour doet zou Boom bijvoorbeeld naar de Vuelta doorgeschoven kunnen worden.

Lindeman stond op de rol voor de Vuelta maar rijd nu al Giro, vraag is dus nog maar of hij dit jaar ook Vuelta zal doen.

Olivier is er voor geruime tijd uit, het zal er van afhangen of hij op tijd hersteld en op niveau kan geraken of het uberhaupt verstandig is om hem de Vuelta nog te laten doen.

Hoe fit komen daarnaast Kruijswijk en Clement nog uit de Tour??

Ik heb voor mezelf in het gunstige geval een voorselectie in mijn hoofd;

Kruijswijk
Clement
Boom
v Poppel
De Tier
Tolhoek
Olivier??
Battaglin

Mijn reden om Bennett eventueel niet mee te nemen naar de Vuelta is dat ik mogelijkheden voor hem zie in wedstrijden als USA Classic en Utah en klassiekers als Lombardije en Emilia

Laatst gewijzigd
Diever

Ik vond het wel meevallen wat Tolhoek deed. Zag er leuk uit, maar als je Ewan er niet af krijgt op een stuk van 1km a 10%.. Al zijn dit soort muurtjes niet te vergelijken met de Europese wegen waar het altijd veel smaller is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Diever het was vooral de wind wat het lastig maakte on weg te komen... hij is in ieder geval goed in orde en hoop vooral dat hij geniet om eens in deze positie te zitten... een top 10 klassering rijden voor hem is een enorme boost. Hij rijdt ook nog een met pit en valt aan, ik hou hier wel van. Ben echt heel benieuwd naar zijn tijdrit vanavond.

1 2 ... 191 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.