Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 211 ... 481 482
kelderfan

'@Roelien
Het is al wat, dat Olivier bezig is en ja het wordt nog een lange weg. Hopelijk haalt hij 't programma na de Tour.
Kennelijk is de Giro hem toch zwaar gevallen. Tolhoek heeft de Hammer series ook gereden en gaat toch door naar de Dauphine.
Dus eigenlijk had hij zich beter in Zwitserland kunnen voorbereiden, maar ja ik kan natuurlijk niet zien hoe 't met Gesink is gesteld.

S. Morgenstern

Kun je anders nog maar een keer kijken welke renners vorig jaar Giro, Daupine/Zwitserland en Tour combineerden? Of het jaar ervoor? Voorbereiden in Zwitserland... Grappenmaker.

Roelien

Zucht @kelderfan! Wat heeft Tolhoek hier mee te maken? Die heeft geen Giro gereden. En de Hammer series zijn dit weekend in Nederland, dus dat valt sowieso niet te combineren. En Zwitserland als rustmoment/voorbereiding? Renners die geen Giro gereden hebben doen dit als voorbereiding, maar verder zul je daar geen renners uit de Giro vinden die dit rijden als voorbereiding voor de Tour.

ghostwriter

Mooi dat Tolhoek de Dauphiné gaat rijden. Hij heeft dit jaar (door schorsing en blessure) pas 14 koersdagen gereden maar in die korte tijd heeft hij wel de indruk gemaakt dat hij een stap in zijn ontwikkeling heeft gezet de afgelopen winter. Hij zal in de Dauphiné waarschijnlijk een vrije rol krijgen en kan (mits hij fit is) dus echt laten zien waar hij momenteel toe in staat is. Het lijkt me dat als Tolhoek een goede Dauphiné rijdt hij voor de Tour de reserve van Clement, Gesink, Kruijswijk en Roglic zal zijn.

kelderfan

'@vlek
Zucht, Je kunt alles wel grappig vinden, maar Gesink reed in 2017 voorafgaande aan zijn pech in TdF een duidelijk zwaarder programma en waarom mijn suggestie TdS. Hij hoeft die niet uit te rijden, maar kan die koers wel gebruiken om nog wat beter te worden. Hij kwam in de Giro pas in de derde week goed op gang. Daarnaast kan hij in de bergetappes Kruijswijk helpen.

@ghostwriter
Eigenlijk had ik Tolhoek nog een keer in de TdS willen zien, maar de Dauphine met Powless lijkt mij ook niet verkeerd. Hij was in de ToC goed op weg, maar nu in de Dauphine kan hij laten zien, wat hij echt kan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat deed Gesink niet... of dacht je dat deze Giro een eitje was... niet te vergelijken met de TOC... nee je kan van niemand verlangen dat hij tussen de Giro en de TDF ook nog een rittenkoers als de Dauphine of de TdS te rijden.

mus van de maasstad

Van emden was vorig jaar in de tour niet goed omdat hij na de giro te veel getraind heeft.

En dan zou gesink nog ff de TdS moeten rijden? Koekoek

Roelien

Kelderfan: je moet het rijden van de Giro of toewerken naar een Tour los van elkaar zien!!!! Gesink heeft inderdaad in het verleden wel eens de ronde van Zwitserland gereden als voorbereiding op de Tour maar dat was ook na een periode van rust. De meeste renners nemen na het voorjaar of na de Giro een periode van rust. Wanneer wil je dat nu eindelijk inzien?

En wat heeft het NIET uitrijden van Zwitserland voor zin? Hij heeft toch al een zware rittenkoers in de benen die hij nodig had, dus die ronde van Zwitserland heeft hij daarvoor niet nodig...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Als je kapot wil moet je vooral eerst de giro rijden en dan via TDS/Dauphine naar de tour gaan. Noem er eens wat die dat zo doen.

xistnc

Toch is het al winst, dat Kelderfan niet voorstelt dat Gesink zowel de Dauphiné als Zwitserland rijdt als voorbereiding op de Tour.

Trouwens, Gesink heeft ook wel eens de Vuelta gereden na de Tour. Is dat iets? Met tussendoor Polen of de BinckBank Tour (allebei is misschien wat overdreven) als voorbereiding.

kelderfan

'@Roelien
Je begrijpt niet wat ik zeg zucht. Gesink komt terug van een blessure. Hij rijdt de Giro en laat in derde week zien, dat hij stappen heeft gemaakt.
Dus ik kan niet zien, hoe hij zich voelt, maar ik denk, dat de TdS {waar hij meestal goed rijdt} misschien wel 't laatste zetje is, wat hij nodig heeft.
@rahimns
Ik verlang niks in deze, het is gewoon suggestie/idee.
Maar goed wie krijgt Kruijswijk dan wel mee naar TdS.

Roelien

Volgens mij ben ik niet de enige die je niet begrijpt...

Kijk even naar het aantal koersdagen waar Gesink nu opzit; dat zetje heeft hij niet nodig. Of je moet hem helemaal opgebrand aan de Tour willen laten statten. Maar blijkbaar heb jij een andere mening als enige dan alle anderen hier...

Trouwens: normaal neem ik niet de moeite om uitgebreid hier te reageren en nu snap ik ook weer waarom: het heeft bij sommigen toch geen zin...

S. Morgenstern

Gesink reed in 2017 voorafgaande aan zijn pech in TdF een duidelijk zwaarder programma

Leg uit.

S. Morgenstern

Hoeveel dagen is het overigens geleden dat Gesink beter de Tour de France over kon slaan, aangezien hij zo'n zware Giro had gereden?

Fanny

Gesink heeft zelf (volgens mij op de laatste dag in de Giro) aangegeven in een interview dat hij dit weekend nog de Hammer Series rijdt en daarna rust neemt voor de TdF.
Helaas kan ik dat interviewtje even niet vinden.
Bouwman heeft via zijn Instagram laten weten dat hij volgende week de TdS zal gaan rijden.
https://www.instagram.com/koen.bouwman/

De Zeboe van de Zoncolan

[Quote]Toch is het al winst, dat Kelderfan niet voorstelt dat Gesink zowel de Dauphiné als Zwitserland rijdt als voorbereiding op de Tour[/quote]

Breng hem nou niet op een idee....

Witte Trui

Misschien kan Gesink in voorbereiding op de Tour ook - naast het NK - ook het Belgisch, Italiaans en Franse kampioenschap meepakken. Altijd ietsje meer doen dan de concurrentie toch ;-)

Yeez

Opstelling voor Slovenië:
Roglic
Groenewegen
Roosen
Jansen
Martens
Eenkhoorn
Boom

Rijdt Boom dan de Dauphiné en Slovenië?

Poeksel

Volgens https://www.hammerseries.com/nl/news/tom-dumoulin-aan-vertrek-tweede-hammer-limburg (en PCS) rijden Batta en BJL in Limburg morgen, volgens WF niet. Het artikel van WF is wel recenter, zijn die twee renners inderdaad teruggetrokken?

Sandy Casar

Lotto Jumbo heeft de selectie zelf op Twitter geopenbaard. https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/1002092816187654144 Dus je kan er van uit gaan dat deze selectie klopt

Poeksel

Ah, dan doen ze dus wel gewoon met zeven renners mee. Dat is mooi.

Minder goed nieuws voor Kelderfan en co: http://www.wielerflits.nl/nieuws/362221/ben-oconnor-verlengt-aflopende-contract-bij-dimension-data.html

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Hier worden ze dan weer blij van. Lotto Jumbo bood op Wellens maar die verkoos een nieuw contract bij Lotto Soudal. Nu is Jumbo een serieuze optie voor van Avermaet. Zie laatste alinea

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180531_03538269

Laatste man

Concluderend over de geruchten. V. Aert, Wellens en v. Avermaet. Een Belgische kopman voor de klassiekers.

Overigens niet per se als vervanging voor Boom (zeker Wellens niet).

Wellens had fantastisch geweest in alles, GvA lijkt me vooral heel erg duur.

Yeez

Van avermaet lijkt me niet te betalen. Dan moet je veel te veel opofferingen doen

Poeksel

Het past ook niet in het transferbeleid van TLJ om relatief oude en dure renners aan te trekken.

1 2 ... 211 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.