Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 212 ... 481 482
skylimit

Ik zou Gesink na de Giro, de Tour en de Vuelta laten rijden. Kan hij misschien nog de nieuwe Adam Hansen worden;)
Welke TOP-belg zou er voor TLJ willen rijden?

Yeez

Wat ik me ook steeds meer begin af te vragen is of Gesink gaat verlengen.

tdola

T lijkt me zeer sterk dat tlj serieus op Wellens of van avermaet mikt, lijken me echt wat te duur.
Wellicht zijn die geruchten ook wat verzonnen om de betreffende renner sterker de contract onderhandelingen in te laten gaan?
Afwachten maar

mus van de maasstad

Waarom zou gesink niet verlengen?

Rebellin

Ik denk dat Gesink beter naar roompot kan gaan. Daar kan hij nog velen jaren prachtige koersen zoals de ronde van luxemburg betwisten.

Witte Trui

Ik zou Tony Martin ook wel een mooie aanwinst vinden eigenlijk. Wilde zich ondermeer op PR toeleggen, past in een sprinterstreintje en binnen de tijdrit- focus. Dan koers je op een andere manier in de klassiekers.

Onbekende gebruiker

Martin lijkt me gezien zijn palmares en zijn recente uitslag in de Giro etappe dan ook weer te duur. Daarnaast id de vraag bij Martin hoe veel rek er nog in zijn klassieker capaciteiten zit gezien ook hij al 33jr. is. Vrees dan een beetje voor het JvdB de meesterknecht bij TLJ idee.

Poeksel

Bij Martin heb ik wel het idee dat er meer uit zijn capiciteiten te halen moet zijn.

tendam

Maar als je een klassiekerkopman zoekt, haal je natuurlijk niet Tony Martin. Van Avermaet kan, maar is duur en ook een beetje oud misschien als je doel talentontwikkeling is.

tdola

De bmc stal blijft natuurlijk wel een interessante vijver als bmc uiteindelijk toch geen nieuwe sponsor vindt.
Maar dan denk ik bijv aan renners als kung, bevin en als je groot denkt van Garderen (verleden bij de jeugdploeg destijds).

Blaudzun

als het klopt dat TLJ een voorstel gedaan heeft aan Wellens zij ze dus op zoek naar 1 extra kopman ipv 3a4 breedteversterkingen.

Ben benieuwd, wat mij betreft liever een jongere renner en niet Greg.

jvh93

TLJ tweet nu dat ze toch met 5 man gaan starten in Limburg. Geen Gesink/Battaglin

jvh93

als het gerucht Wellens trouwens waar is, hebben ze blijkbaar wel met een serieuze budgetverhoging gehad of niet?

Netraam

Ik denk dat het nu nog vooral oriënterende gesprekken blijven. Ze zitten niet stil, en dat is goed, maar er is over BMC nog niets duidelijk. Als die omvallen, gaan de salariseisen van veel renners volgens mij flink omlaag. Als daar een kapitaalkrachtige sponsor instapt, kan dat weer een flink ander effect hebben. Denk bijvoorbeeld ook aan de in- en uitstap van Tinkoff: In de eerste situatie gingen de salariseisen flink omhoog, en bij de 2e situatie reed Contador ineens voor Trek, die echt geen topbudget hebben.

jvh93

Als BMC toch weg zou vallen zal ik voor Teuns en van Hooydonck gaan en niet voor de oudere Van Avermaet, ook kijkend naar de filosofie van TLJ

Roelien

Ze starten met 6 in Limburg. Gesink is niet fit...

kelderfan

'@jvh93
Dat is ook mijn idee. Mocht BMC de stekker eruit halen, dan lijken mij Tejay van Garderen, Dylan Teuns en Nathan Van Hooydonck prima renners om erbij te halen.
@Poeksel
Daar zeg je wat. Het is echt jammer voor TLJ, dat O'Connor heeft bijgetekend bij DD. Voor die ploeg een goede zaak natuurlijk.

Dat had mooi geweest, als die Tim Wellens de overstap zou hebben gemaakt. Maar die kans was niet echt groot.

Witte Trui

Zullen niet zoveel punten worden bij de Hammer Climb, maar voor de sprint moet dat toch aardig gaan.

Poeksel

Dus eerst een tweet met een selectie van zeven renners voor de Hammer Series, dan eentje met vijf, en nu opnieuw eentje met zes. Apart..

Rebellin

'@blaudzun

Wat een onzin. TLJ mag in zijn handjes knijpen mochten ze Greg weten te strikken.

jvh93

'@poeksel haha ik vond het ook al op zijn minst opmerkelijk te noemen. Je zou toch zeggen dat ze op de hoogte zouden zijn.....

stephano

Ik denk dat Greg liever naar topsport Vlaanderen gaat. Dan kan hij fijn zijn laatste jaren strijden tegen Gesink, die natuurlijk aan het einde van dit seizoen naar Roompot gaat. ...

Wielerfan1987

Alsjeblieft geen van Avermaet.

Vast een heel goed klassiekerrenner en groot kampioen, maar hij past niet binnen de filosofie van de ploeg en ik vind hem nogal kleurloos.

Dan had het toch liever Wellens geworden die aantrekkelijk koerst en ook nog eens sympathiek overkomt.

kelderfan

'@Roelien
Kuch, die arme Robert Gesink toch te vermoeid na die zware Giro. Ik zou 't jammer vinden, als hij wordt doorgeschoven naar de Vuelta.

@Wielerfan1987
Eens dat Van Avermaet niet past in 't plaatje of filosofie van de ploeg.
Als Wellens een optie was, dan lijkt mij Dylan Teuns ook een goede 2e. optie, gezien alle perikelen om BMC.

ghostwriter

Teuns (als vervanger van Bennett) en/of Van Aert (als vervanger van Boom) zouden geweldige versterkingen voor de Jumbo ploeg zijn. Met die twee erbij zou de ploeg in zowel de kasseien- als heuvelklassiekers weer om de overwinning mee kunnen strijden. Teuns zou daarbij een goede kopman zijn voor kleine rondes wanneer Roglic zich meer op de grote rondes kan richten. Van Avermaet zie ik liever niet komen aangezien die zo duur zou zijn dat de ploeg op andere (belangrijke) aspecten zou moeten bezuinigen.

1 2 ... 212 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.