Ha, ha,
Die Jesper Hansen lijkt mij niet verkeerd voor de GT's.;)
Maar zonder gekheid, die Michael Valgren is een grote vis en is 't budget toereikend, dan binnenhalen en niet laten spartelen.
Aan de andere kant lees ik, dat Jumbo met Belgie bezig is. Als dan Tim Wellens in beeld is geweest, dan is de Dylan Teuns toch geen verkeerde renner om te halen. @ghostwriter "Dat lijkt mij een stuk logischer."
Woods en Stuyven zijn toch geen talenten die zich aan het ontdekken zijn.. Woods is 31 en heeft nog NOOIT iets gewonnen.
Bovendien schijnt het een rare vogel te zijn. Dus lijkt inderdaad zéér geschikt...
Stuyven is jammer die gaat er wel komende de komende jaren. Het budget van Trek zal niet hoger zijn dan TLJ.. dus was haalbaar geweest.
Wat mij betreft alle ballen op Roglic zetten en Kruijswijk of Bennett op het 2e plan laten acteren.. Kruijswijk gaat toch geen andere ploeg vinden dus moet zich schikken in z'n rol als kopman voor Vuelta of Giro. dan heb je 3 kopmannen voor de grote ronden.
Voor het voorjaar zou ik Boom laten gaan en daar proberen echt een topper te halen of WvA een megacontract aan te bieden..
Dan kan Matje voor Quickstep gaan rijden straks als opvolger van Terpstra
'@LB117
Waarom Kruijswijk en Bennett op 't 2e. plan laten acteren?
Maar eens dat je met die drie een goede verdeling kan maken; al had ik die O'Connor er wel bij gehad willen hebben.
Mocht die grote vis binnengehaald kunnen worden, dan wordt 't al een stuk leuker voor de volgers; alleen moet dan de Ronde van Denemarken ook worden toegevoegd.
Ik snap ook Stuyven niet waarom ie bij TREK blijft met sowieso altijd Degenkolb als snelle man in zijn vaarwater en dan ook nog eens Pedersen als 'man to be' binnen de ploeg. Hem zijnde had ik zelfs voor ietsie minder + eventuele bonussen op winst getekend bij Jumbo, een team hebben ze wel voor hem.
Waarschijnlijk hebben ze hem niet overwogen
'@ Kelderfan, ik bedoel als 2e kopman ala kelderman of Geraint Thomas.. Dus Roglic als absoluut speerpunt voor de overwinning rijden en Bennet als ondersteuning. Kruiswijk kan voor eigen kans rijden (top 5) rijden in de Vuelta en Giro.
@tendam, is er ooit interesse geweest voor Kruiswijk van andere ploegen dan?
'@LB117
Dat betekent toch, dat er een klimmer bij moet komen voor Roglic, omdat ik Bennett en Kruijswijk wel als een goede combi zie, want Clement wordt een dagje ouder en dan kun je of Bouwman of De Tier toevoegen. Maar wie dat moet worden is de vraag?
Want genoemde Valgren e/o Teuns zijn mannen voor de klassiekers en kleine rondes, dus die zijn geen versterking van de "klimtrein".
@jvh93
Het is heuvelachtig parcours met uitschieters naar 't echte klimwerk. Roglic zal in de finale alleen zitten, maar hij mag toch wel een klimmannetje meekrijgen, die bij pech niet te ver uit de buurt zit. Want ja de panne met Kruijswijk wordt wel snel vergeten.
Als voorjaarsrenner zou ik proberen Küng te halen. Jong, enorm sterk, en kan finale rijden in de klassiekers. Ook iemand waar je het hele jaar plezier van hebt met zijn goede tijdrit. Met daarnaast Roosen, Jansen, Van Poppel en Groenewegen heb je dan een prima ploeg in het voorjaar. Dat zou ik liever zien dan dat ze alles op GVA zetten. Maar denk dat TLJ sowieso niet zijn eerste keus zal zijn, omdat hij goed omringd wil worden.
"Team LottoNL-Jumbo is een samenwerkingsverband gestart met Slovenia Tourism Board. Het doel is om Slovenië te tonen als mooie fietsbestemming. Het team laat dit onder meer zien door deel te nemen aan de Ronde van Slovenië en daar op trainingskamp te gaan. Daarnaast woont en traint Sloveen Primoz Roglic een gedeelte van het jaar in zijn thuisland."
Zou dit reden kunnen zijn om bij voorkeur een extra Sloveense renner aan te trekken? Er zijn wel een paar goede zonder doorlopend contract (Polanc, Mohoric).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.