Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 219 ... 481 482
skylimit

'@ghostwriter mooi je lofzang over van Poppel, maar overdrijven is ook een kunst met "enorm talent", hij wordt in juli 25. Meer als een aardige sprinter gaat het volgens mij niet worden. Denk dat het meer de richting van zijn broer zal op gaan.

ghostwriter

'@skylimit
Op zeer jonge leeftijd kon Van Poppel zich al goed staande houden in de WT. Hij heeft twee jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling maar talent verdwijnt niet zomaar. Ik denk dat Van Poppel geen pure sprinter is maar meer een type Degenkolb. Iemand die af en toe topsprinters kan verslaan (al hoewel Degenkolb dat tegenwoordig veel minder kan) maar zich vooral op de klassiekers moet richten voor zijn echte topprestaties. Ik verwacht dat als Van Poppel de Vuelta ook uit kan rijden hij volgend jaar ook in eendaagse wedstrijden goede prestaties zal gaan neerzetten.

Yeez

De tier is ziek. Moet nu ook al lossen. Naar mijn idee is hij toch vaak ziek... jammer, want zijn potentie komt er daardoor maar zelden uit...

Timocycling

Volgens mij heeft de Tier gewoon net wat te veel gereden terwijl hij eigenlijk ziek was.

tendam

'@skylimit
Danny is natuurlijk een veel betere renner dan z'n broer. Als je dat niet ziet heb je een plaat voor je kop. Hij was bij de beloften erg goed en veelzijdig, z'n management heeft de epische fout gemaakt om hem bij Sky te stallen, maar je ziet nu na een paar maanden dat het talent toch niet weg is.

S. Morgenstern

De Tier is inderdaad regelmatig ziek (o.a vorig jaar voor de klassiekers en ook toen tijdens de Dauphine).

Yeez

Powless moet er ook al af...

Yeez

En tolhoek valt aan.

Borsje

Vraag me af of het wel Powless was die loste. Reed vlotjes laatste kilometer mee in peloton.

S. Morgenstern

Kuss is veel ranker gebouwd, dus dat was honderd procent Powless.

Ik vind dat wel mooi, zo'n jongen die vanaf iets onder de laatste top constant aan het elastiek bungelt wanneer het even omhoog gaat, maar dan in de laatste kilometers toch nog probeert er het beste van te maken.

Yeez

'@borsje ja reed constant net achter of achterin in het peleton wanneer het omhoog liep

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is ook pas 21 ... we vergeten het soms maar hij is echt nog jong. Zo'n renner als Soler reed op deze leeftijd ook niet iedereen naar huis. Het is in ieder geval een knokker

kelderfan

Aan de manier van rijden te zien was het degelijk Kuss die steeds achterin meereed en later ook weer aansloot. Die is zich in ieder geval langzaam aan het verbeteren. Jammer dat De Tier wederom ziek is geworden.
Neilson Powless is zeker nog jong en zoekende naar hoe hij zich moet plaatsen in 't peloton, want hij zat er goed bij ca. plek 5 tot de laatste 500 meter en ging toen rondkijken.
Hij heeft nog een hele groep renners voorbij zien komen. Daarna ging hij nog sprinten om nog bij 1e. twintig binnen te komen. Dat lukte helaas niet helemaal.

Yeez

'@kelderfan het was powless, maar goed maakt niet uit. Vraag het anders even na.

kelderfan

'@jessevdalen
Ik ga 't zeker niet navragen, want zo belangrijk is 't ook niet. Maar Tokhoek heeft die jongens toch echt nodig na de ploegentijdrit, want dan wordt er echt geklommen. Dan moet 't ook gebeuren volgens Grisha Niermann met Antwan Tolhoek als speerpunt.
Toevallig heb ik de laatste 20 km gezien. En ik zag Powless en Tolhoek in de 1e. groep. Vlak daarachter reed Kuss, die later ook weer kon aansluiten.

KJP

Ben echt heel erg benieuwd naar Tolhoek in het restant van de Dauphine. Het is duidelijk dat hij een behoorlijke stal heeft gezet, want zit toch weer met overschot waar er bakken met renners lossen. Maar hoe groot die stap precies is geweest moet de rest van het seizoen gaan blijken.

Borsje

Zou voor TLJ wel prettig zijn dat het Powless was die relatief makkelijk vooraan
meepeddelde.

Laatst gewijzigd
Yeez

Powless* @kelderfan

Yeez

'@kelderfan kijk de klim even

S. Morgenstern

Kuss eindigt achter Powless, dus dan moet het Kuss zijn geweest die het moeilijk had om bergop te volgen. Zoiets?

wieler4live

Het was overduidelijk Powless die het moeilijk had op de klim Kuss klimde verrassend stek mijn inziens

kelderfan

'@Jessevdalen
Dan heeft Neilson Powless zich geweldig hersteld, want de laatste km's zat hij als de TLJ - renner voorin tot de al door mij genoemde 500m. punt.
Daar staat dan tegenover dat Sepp Kuss wel goed was in de klim en dan komt hij eindelijk door. In principe is dat ook zijn terrein.
Dan kan Antwan Tolhoek blij zijn met zijn ondersteuning in de komende bergritten.
@vlek
Niet zo zeuren man, want zeg ik dat dan?

Romāns Vainšteins

hmmmmmmmmm, was het nou Powless of Kuss die enige uitdagingen ondervond op die laatste klim ,...

Wie ?

kelderfan

'@RV
Ja, wie?
Geef jij uitsluitsel aub.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Maakt het verder wat uit dan ??

1 2 ... 219 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.