Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 246 ... 481 482
S. Morgenstern

Het kopmanschap in een bepaalde koers geef je om een goede reden, niet omdat je kunt zeggen 'waarom niet?', dat is niet genoeg om vergelijkbare renners in dienst te laten rijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Dus die Cees Bol kan in principe mooi mee, als wat Wielerfan1987 aangeeft hij past in 't plaatje.

Niklas

Nu de selectie bekend is kan TLJ lekker op de TTT gaan trainen met dit gezelschap. Weet iemand of daar plannen voor zijn?

tendam

Hebben ze deels al gedaan, op de Sierra Nevada. Tolhoek erachter hangen, klaar is Kees ;)

KJP

Wat vinden we van Kangert eigenlijk? Zou dat geen mooie aanwinst zijn?

Timocycling

Kangert is een heel goede klimmer die ook heel lang mee kan. Kan zelf ook top 10 rijden in een GT. Zou zeer zeker een mooi versterking zijn lijkt mij.

kelderfan

Ik heb toch goed begrepen, dat TLJ nu wat met Slovenia heeft. Dan lijkt 't mij logischer, dat die Sloveen Jan Polanc eerder op de radar verschijnt.

gardeyn

Qua niveau zou Kangert een prima meesterknecht zijn voor de grote rondes. Ik vind het wel een typisch oost-europese broodrenner die beter bij ploegen als astana, movistar, uae of bachrein past.

Adrianus en Patrick

Waar komt de link met T.Kangert vandaan of komt dit letterlijk uit de lucth vallen?

KJP

Letterlijk uit de lucht, ik zag vandaag dat hij uit contract loopt en ik dacht ik drop ff een nieuwe naam.

S. Morgenstern

Ja, en morgen schijnt Roche weer eens voorbij te komen. Die zou ook een vakantiehuisje in Slovenië overwegen.

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik las zojuist een tweet van Youri IJnsen en die zegt dat er meerdere talentvolle jonge belgische renners op de lijst staan en dat er ook iets met Van Aert zou spelen maar dat hij nog een contract tot 2019 heeft en TLJ in de policy heeft om contracten te respecteren. Daarnaast zou van Avermaet op de radar staan volgens Youri. Het zal mij benieuwen, maar als ze allen haalbaar zouden zijn zou ik eerder Van Aert, Teuns, Van Hooydonck en Philippsen gaan en niet voor van Avermaet.

KJP

Maar Kelderfan, waarom zouden ze niet voor Polanc, Kangert, McNulty, Philipsen, Bol en Maas/van den berg (Afhankelijk van wie er in Oostenrijk afgetest wordt) kunnen gaan?

Ze moeten dit jaar heel vaak mensen minder opstellen in races, dus misschien kunnen ze dan vragen of ze ter compensatie volgend jaar een mannetje meer mogen ook?

S. Morgenstern

Daarnaast zou van Avermaet op de radar staan [s]volgens[/s] van Youri.

Fixed.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ja, de link tussen TLJ en Van Avermaet lijkt me echt alleen door journalisten gemaakt (Nieuwsblad deed dat eerder ook).

Laatst gewijzigd
Timocycling

Kan het me gewoonweg niet voorstellen dat GvA naar LTJ zou gaan. Is denk ik gewoon te duur en tegen het geld van Bahrein is niet op te boksen. Al zou het wel een prachtig uithangbord zijn en een kandidaatwinnaar voor de klassiekers. Met Boom, Roosen, van Emden, Eenkhoorn en Jansen heb je dan een prima ondersteunend blok ook.

KJP

Zou het verschrikkelijk vinden van Avermaet bij Jumbo, past ook 0,0 bij het imago wat ze de afgelopen periode hebben opgebouwd.

Yeez

Jumbo schijnt de Belgische markt op te willen, vandaar ook de eerder genoemde interesse in Wellens (volgens het nieuwsblad)

Timocycling

'@KimJungPoels: wat voor imago is dat dan?

Yeez

Het is zonde dat Van Aert tm 2019 onder contract staat. Zijn trainer is al werkzaam bij TLJ en de ploeg zou goed bij hem passen. In sportief en commercieel opzicht.

kelderfan

"Maar Kelderfan, waarom zouden ze niet voor Polanc, Kangert, McNulty, Philipsen, Bol en Maas/van den berg (Afhankelijk van wie er in Oostenrijk afgetest wordt) kunnen gaan?"
Je hoort mij niet zeggen, dat Polanc met Kangert niet mogen komen met McNulty en Philipsen.
Ik wil alleen aangeven, dat Plugge met Slovenia bezig is en dat een Sloveen eerder gaat komen dan een Est.

"Ze moeten dit jaar heel vaak mensen minder opstellen in races, dus misschien kunnen ze dan vragen of ze ter compensatie volgend jaar een mannetje meer mogen ook?"
Maar ik ben 't met je eens, dat er minimaal 2 renners bijkomen. Want nu steeds 1 mannetje minder opstellen en dat zelfs in een UWT-wedstrijd, lijkt mij niet goed.

kelderfan

'@jvh93
Wauw
Teuns, Van Hooydonck, Van Aert en Philipsen dat is echt op de Belgische tour. Dan valt Roche af;)

RidderHans

Van aert naar lotto-jumbo lijkt ne niet eens zo gek. Constant mot met Nuyens. Afkoopsommetje betalen en door. En als jumbo inderdaad naar België wil?

Waar andere moet een veldrijder heen? Wat moet Bahrein met iemand die 20-30 crossen wil rijden waar buiten nl geen hond in geïnteresseerd is

Timocycling

Ik zou liever onze Nederlandse vriend MvdP zien. Ook die heeft een groot bereik in België aangezien hij in feite 90% Belgisch is.

Poeksel

Ik ook, maar MvdP heeft in een interview wel eens aangegeven dat TLJ hem niet aanspreekt.

1 2 ... 246 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.