Ik las zojuist een tweet van Youri IJnsen en die zegt dat er meerdere talentvolle jonge belgische renners op de lijst staan en dat er ook iets met Van Aert zou spelen maar dat hij nog een contract tot 2019 heeft en TLJ in de policy heeft om contracten te respecteren. Daarnaast zou van Avermaet op de radar staan volgens Youri. Het zal mij benieuwen, maar als ze allen haalbaar zouden zijn zou ik eerder Van Aert, Teuns, Van Hooydonck en Philippsen gaan en niet voor van Avermaet.
Maar Kelderfan, waarom zouden ze niet voor Polanc, Kangert, McNulty, Philipsen, Bol en Maas/van den berg (Afhankelijk van wie er in Oostenrijk afgetest wordt) kunnen gaan?
Ze moeten dit jaar heel vaak mensen minder opstellen in races, dus misschien kunnen ze dan vragen of ze ter compensatie volgend jaar een mannetje meer mogen ook?
Kan het me gewoonweg niet voorstellen dat GvA naar LTJ zou gaan. Is denk ik gewoon te duur en tegen het geld van Bahrein is niet op te boksen. Al zou het wel een prachtig uithangbord zijn en een kandidaatwinnaar voor de klassiekers. Met Boom, Roosen, van Emden, Eenkhoorn en Jansen heb je dan een prima ondersteunend blok ook.
"Maar Kelderfan, waarom zouden ze niet voor Polanc, Kangert, McNulty, Philipsen, Bol en Maas/van den berg (Afhankelijk van wie er in Oostenrijk afgetest wordt) kunnen gaan?"
Je hoort mij niet zeggen, dat Polanc met Kangert niet mogen komen met McNulty en Philipsen.
Ik wil alleen aangeven, dat Plugge met Slovenia bezig is en dat een Sloveen eerder gaat komen dan een Est.
"Ze moeten dit jaar heel vaak mensen minder opstellen in races, dus misschien kunnen ze dan vragen of ze ter compensatie volgend jaar een mannetje meer mogen ook?"
Maar ik ben 't met je eens, dat er minimaal 2 renners bijkomen. Want nu steeds 1 mannetje minder opstellen en dat zelfs in een UWT-wedstrijd, lijkt mij niet goed.
Van aert naar lotto-jumbo lijkt ne niet eens zo gek. Constant mot met Nuyens. Afkoopsommetje betalen en door. En als jumbo inderdaad naar België wil?
Waar andere moet een veldrijder heen? Wat moet Bahrein met iemand die 20-30 crossen wil rijden waar buiten nl geen hond in geïnteresseerd is
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.