Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 247 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Danny pakt zijn overwinning hoor

kelderfan

Danny van Poppel doet 't met grote dank aan Maarten Wynants. zege 20 voor TLJ.
Die Julius van den Berg doet 't echt goed in 't Vlaamse.

Laatst gewijzigd
Yeez

2de van het seizoen van Danny. Heel nipt. Ook van den Berg sterk!

horsm

Maar Jakobsen ging wel erg hard!

Jotto-Lumbo

Eindelijk weer een goede overwinning voor van Poppel. Loon na werken. Met grote dank aan Maarten Wynants, die de boel enorm knap controleerde. TLJ zit in een lekkere flow, 20ste van het seizoen alweer!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die profiteert dat hij uit het wiel kan komen voor Danny die misschien iets te vroeg aangaat. Maar winnen is winnen...

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Van Poppel heeft in de eerste zes maanden van dit jaar al bijna net zo veel wedstrijdkilometers gereden in 2017 als geheel. Ik hoop dat hij nu even op vakantie mag om zich vervolgens via een paar eendaagse wedstrijden en misschien één kleine ronde op de Vuelta voor te bereiden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vermoed dat hij na het NK wat rust pakt, dan op hoogtestage zal gaan in Oostenrijk en dan via Polen naar de Vuelta zal gaan.

kelderfan

Ja, dat lijkt mij ook, maar wie gaat er dan naar London-Surrey Classic op 29 juli a.s.

Laatst gewijzigd
KJP

Die zou hij eventueel best kunnen rijden denk ik eigenlijk, Londen, Polen, Vuelta moet prima kunnen. Danny oogt ook niet bepaald vermoeid.

Sowieso is zo'n grote ronde voor een sprinter natuurlijk wel anders dan voor de klassementsmannen. Zeker doordat Danny voor een sprinter vrij makkelijk klimt kan hij toch wat meer 'rust' pakken.

Als je Danny de laatste tijd ziet lijkt hij echt weer meer inhoud gekregen te hebben. Ben ook benieuwd naar de klassiekers de komende jaren.

kelderfan

'@KimJungPuls
Eens want dan kan hij die Prudential Ride London-Surrey Classic als kopman rijden met Boom, Van Emden, Van Hoecke, Leezer, Wagner en een verrassend sterke Maarten Wynants.

S. Morgenstern

Het is in ieder geval wel belangrijk dat we hier die selectie voor de Prudential Ride London-Surrey Classic nog deze week rond krijgen.

kelderfan

Nee waarom?
Wat mij wel opvalt, is dat zowel bij TLJ als PCS betreffende race ontbreekt; alleen Cyclingfever weet dat wel te melden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan hij staat gewoon in de Agenda van TLJ en ik heb al eens gemeld dat TLJ alle WT-koersen zou rijden behalve Turkije en Eschborn-Frankfurt.

kelderfan

'@rahimns Tour de France 7 jul 2018 - 29 jul 2018
Clasica Ciclista San Sebastian 4 aug 2018 - 4 aug 2018
Tour de Pologne 4 aug 2018 - 10 aug 2018
The Larry H.Miller Tour of Utah 6 aug 2018 - 12 aug 2018
Binck Bank Tour 13 aug 2018 - 19 aug 2018
us 16 aug 2018 - 19 aug 2018
EuroEyes Cyclassics Hamburg 19 aug 2018 - 19 aug 2018
Bovenstaand heb ik copy pasta gedaan vanuit de TLJ-site; daar mis ik toch duidelijk de Prudential Ride London-Surrey Classic en US?
Turkije mis ik niet hoor.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kunnen we dit mysterie oplossen voor we Julius een belletje geven? Straks zit hij voor niets in het vliegtuig richting Londen.

kelderfan

Wat vertel je nu? Julius dat gaat verdomd snel zeg. Maar dan is 't opgelost met Cees.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de complete kalender kan je zelf opnemen in je eigen agenda. Daar staan alle koersen in die ze rijden.. https://maak-agenda.nl/embed/LottoNL-Jumbo

De wedstrijden op de site staan daar gelinkt aan PCS dus pas als die daar alle wedstrijden opnemen waar de ploeg start komen ze ook op de site van de ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ok Begrepen, want bij PCS onbreekt, die koers bij TLJ ook.

ghostwriter

Van Aert zou ideaal zijn als kopman voor de Strade Bianche, Milaan-San Reno, de Vlaamse klassiekers, Paris-Roubaix, de Amstel Gold Race en later in het jaar onder andere de BinckBank Tour en de Canadese GPs. Met hem zou de Jumbo ploeg veel extra WorldTour punten aantrekken. Als ze dan ook Bol en Vd Berg aantrekken zouden ze met onder andere die twee en Wynants, Van Emden, Leezer, Van Hoecke, Roosen, Jansen en Eenkhoorn voor een ondersteuning van Van Aert zorgen die niet veel onderdoet voor de ondersteuning die de kopmannen van Quick Step krijgen.

Laatst gewijzigd
Timocycling

'@ghostwriter: van Aert heeft onmiskenbaar heel veel talent. Maar als je GvA voor een zelfde rol kunt krijgen zou ik die altijd nemen. Veel meer zekerheid en nog meer een echte winnaar.

Behoudens Strade Bianche heeft van Aert overigens nergens meer podium gehaald. Nu kun je dat wellicht niet direct verwachten, maar ik bedoel ermee te zeggen dat hij geen garantie is voor succes. En zijn salaris zal toch zeer fors zijn.

KJP

Dan heeft van Aert toch net zo vaak podium gereden als van Avermaet dit jaar in de klassiekers?

Greg is bovendien zo'n type kopman die alle vrijheid van zijn collega's opslurpt. Roosen, Jansen, van Poppel zullen 0 vrijheid meer hebben in de voorjaarskoersen als je Greg wil hebben, en die vrijheid verdienen ze in sommige koersen wel degelijk. Ze zijn ook te talentvol om zich volledig weg te moeten cijferen, en Roosen en Jansen hebben al zo weinig kansen in een jaar.

Ik vind het in alle facetten een onverstandige transfer als ze van Avermaet aantrekken.

RoBinnn

Mochten beide mannen een serieuze optie zijn voor TLJ dan zou mijn keuze altijd op van Aert vallen.
GvA vind ik totaal niet passen bij TLJ en de kans is groot dat zijn beste jaren inmiddels al geweest zijn.
Van Aert past in de filosofie van talentontwikkeling, heeft de toekomst en biedt meer mogelijkheden voor andere mannen binnen TLJ.

Timocycling

Greg heeft aanzienlijk betere resultaten gereden en is echt iemand die dergelijke koersen kan winnen.
Hij is gewoon een garantie op topresultaten en bij een goede dag kan hij zelfs winnen. Je ziet overigens bij Quick-Step dit jaar dat het een het ander niet uitsluit, door het goede teamspel konden zij veel winnen.

Als Roosen en Jansen nog enigszins verbeteren dan kunnen zij een dergelijke rol in combinatie met Greg vervullen. Ik zie het eigenlijk wel zitten. Greg is ook een enorm uithangbord.

Even realistisch gezien trouwens: ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Greg naar LTJ zal gaan. Te duur en hij kan elders gewoon veel meer verdienen.

kelderfan

Ene kant jammer dat Van Aert niet gaat komen, maar anderzijds heb je aan jongens als Dylan Teuns toch veel meer en zeker naar de toekomst toe.
Dan doe je ook weer mee in een P-N. Hij kan een renner worden, die naast Roglic ook in kleine rondes kan winnen. Dan heb je naast Gesink ook een renner voor 1-daagse klassiekers. Hij met Gesink en De Tier vormen dan een sterk blok voor die klassiekers.
@ghostwriter
Gezien de ontwikkeling van Julius v.d. Berg zou hij een welkome versterking zijn voor 't Vlaamse werk. Een tijdrijder en aanvaller!
Maar wat @wielerfan1987 aangeeft. Ik ben ook van mening, dat je of Bol of v.d. Berg opneemt in je team. Want als ik lees, dat TLJ verschillende Belgische renners volgt, dan zit je al gauw aan je maximum van 30 renners.

1 2 ... 247 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.