Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 258 ... 481 482
Laatste man

Beide logisch, mits Teunissen niet met gedoe is vertrokken. Gesink als renner nog steeds van waarde als hij goed is en anders in een dienende rol. Daarnaast een bron van publiciteit (positief/negatief) en heeft met zijn foto’s een grote groep mensen die hij bereikt in Spanje en de VS (leuk voor de sponsoren).

assen

Gesink drie jaar door?!? Prima, als het maar voor een bescheiden salaris is.

Loek de Rooij

Goed nieuws over Gesink. Ik hoop dat hij een dik contract gekregen heeft. De afgelopen jaren waren best mager inderdaad, maar er zijn in de ploeg niet veel mannen met zijn inhoud, inzet en palmares. Ik zie niet in waarom hij een 'bescheiden' salaris zou moeten krijgen.

Jotto-Lumbo

Goed om te horen! Ben benieuwd met wat voor reden Teunissen wordt terug gehaald. Als knecht van een eventuele kopman die gaat komen, als vervanger van Boom of zelf als kopman. Kelderfan zal hier in ieder geval heel blij mee zijn. Gesink sowieso een goede zaak, op meerdere gebieden gewoon een hele nuttige toevoeging voor TLJ.

jvh93

Mocht teunissen inderdaad terugkomen denk ik dat dit weleens het einde van Lars boom kan zijn. Met teunissen, roosen en Jansen heb je wel een leuk clubje voor de klassiekers

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens de Telegraaf zou hij een vrije rol krijgen in de klassiekers en opgenomen worden in de sprinttrein van Dylan. Ik zou het echt een topzet vinden van de ploeg. Erg knap als ze die weten binnen te halen. Dan heb je een prima ploeg voor het voorjaar. Wel benieuwd wat dat betekent voor Boom. Verder is een nieuw contract voor Robert niet meer dan logisch die hoort gewoon bij de ploeg en zou ik nooit wegdoen. En wat hij moet verdienen is niet aan ons... Plugge weet echt wel wat hij waard is.

tdola

Gesink goed om te horen verlengd.

Tennissen toch enigszins verrassend terug lijkt het. Hopelijk kan hij volgend jaar nog een stap maken, dan heeft jumbo er een goeie aan.
Ik hoop dat hij naast de huidige klassieker kern is behaald, voor lobato zeg maar.

tendam

Ik vind Teunissen niet zo'n bijzondere renner, maar qua talenten voor de kasseien is er niet veel in Nederland dus dan kom je vanzelf weer bij hem uit. Met Roosen en Jansen een leuk, min of meer gelijkwaardig trio met groeimogelijkheden.

Gesink hoort bij het meubilair. Ik vind 3 jaar wel lang, hij is duidelijk over the hill maar natuurlijk wel nog altijd een hele nuttige renner en als hij er zelf lol in heeft... waarom niet.

Laatste man

Hopelijk blijft Boom ook. Mooie coureur en heeft echt wel waarde voor de ploeg.

Met het vertrekken van Lobato en het stoppen van Tankink komen er 2 posities vrij. Wellicht dat er nog iemand niet verlengd zal worden of zelf weg wil (max 2), maar daar blijft het dan wel bij denk ik. Veel verloop kent de ploeg niet en de kern staat.

Persoonlijk zie ik nog 1 of 2 versterkingen max. erbij komen. Een jong (Nederlands/Belgisch) talent en eventueel een ervaren knecht a la Clement. Een kopman voor de klassiekers gaat er niet komen(zeker geen dure Belg).

Laatst gewijzigd
tdola

'@rahimns.

1e post mag weer eens bijgewerkt worden, vnl qua overwinningen.

Kijken wat de komende periode meer bekend gaat worden over verlengingen en evt binnenkomende transfers.

Een topaankoop zou ik kung vinden, maar die zal wel onhaalbaar zijn ben ik bang uit de bmc stal. Lampaerts Wrs zelfde verhaal.

ti-raleigh

Ik sluit me aan bij jvh 93. Met die drie en Dylan natuurlijk heb je een team waar je goed mee voor de dag kunt komen. PR of RvV winnen zit er niet in maar er zijn genoeg mogelijkheden om te scoren. Boom is jammer maar helaas en zal volgend jaar waar anders fietsen.

tendam

Danny van Poppel is er ook nog, die zou het Vlaamse voorjaar aan moeten kunnen.

gardeyn

Uitstekende vervanger voor V Emden voor het voorjaargedeelte. Die kan dan een heel ander traject gaan rijden waardoor hij geen moeite meer heeft met itt-en met een heuvel er in. Want dat is toch het probleem voor V Emden. ;)

Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Lijkt mij een stapje vooruit qua voorjaar, maar een top 10 plaats in de klassiekers is nog steeds geen zekerheid. En of hij beter is dan een Boom in vorm? (waarbij het uiteraard de vraag is of Boom dat niveau ooit nog haalt of benadert).

Wel blij met Gesinks verlenging. Die hoort toch bij het meubilair.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Inderdaad, Danny is er ook nog.

Yeez

Ik vind Teunissen een uitstekende aankoop! Goed op de keien, uitstekende proloog en heeft een goede sprint waardoor hij een uitstekende laatste man kan zijn in de sprinttrein. Gaat later om de knikkers meedoen in roubaix

Kroon

Prima aankoop ,een renner met zeer veel potentie

kelderfan

Ik ben blij, dat Mike Teunissen terugkomt. De kern voor de Vlaamse klassiekers wordt hiermede duidelijk versterkt.
Wat betreft Lars Boom hoop ik gewoon, dat hij zich laat zien in 't 2e. gedeelte van 't seizoen.
Met Boom, Jansen, Roosen en Teunissen heb je sterk blok voor die koersen.
Dan kan Jos tussentijds ook zijn verdiende rust pakken of zich focussen op rondjes met een ITT erin.
Verder Dylan Teuns met een ondersteunende renner voor de bergtrein en natuurlijk McNulty met 1 neo {De Vries/Bol}, dan lijkt mij 't plaatje rond.
Leuk dat Gesink nog 3 jaar langer blijft bij TLJ. Hij blijft en is 't uithangbord van deze ploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg bevestigd inderdaad dat ze hem een aanbieding gedaan hebben. Maar zoals reglementair is vastgelegd mogen nieuwe renners pas vanaf 1 augustus worden bekend worden gemaakt. Dus even afwachten of hij die aanbieding geaccepteerd heeft.

EmPeHa

Voor diegene die het nog niet hebben gelezen; Koen Bouwman over de tweede helft van het jaar.
https://www.gelderlander.nl/sport-achterhoek/bouwman-cijfert-zichzelf-weg-op-nk~abb6f5ce/

ghostwriter

Teunissen lijkt me een goede aanwinst voor de Jumbo ploeg. Ik neem aan dat het contract van Boom niet verlengt zal worden en dat Teunissen, Roosen, Van Poppel en Jansen de kopmannen voor de klassiekers worden. Met bijvoorbeeld Wynants, Van Emden, Teunissen, Roosen, Van Poppel, Jansen en Eenkhoorn zou de Jumbo ploeg zeker in de wat minder lange (semi-)klassiekers (bijvoorbeeld Omloop Het Nieuwsblad, E3 Harelbeke en Dwars Door Vlaanderen) om de podiumplaatsen mee kunnen strijden. Misschien dat ze op termijn ook in sommige van de monumenten (Milaan-San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix) om de prijzen mee kunnen gaan doen. Daarnaast zal Groenewegen met Teunissen, Roosen en Jansen een geweldige sprinttrein hebben. Als ze Van Poppel dan Van Emden, Leezer en Van Hoecke als sprinttrein geven denk ik dat Jumbo de komende jaren tot een veelwinnaar uit gaat groeien (iets waar ze dit jaar al duidelijk mee zijn begonnen).

Laatst gewijzigd
RoBinnn

Zowel verlenging Gesink als aantrekken van Teunissen is wat mij betreft top nieuws!
Wat mij betreft hoeft dat niet te betekenen dat het hiermee zeker is dat Boom moet vertrekken. Als de ruimte er financieel is en beide partijen met het financiële plaatje en de rol binnen het team eruit kunnen komen zou ik Boom er zeker bij houden.
Zoals Gesink met zijn ervaring en kwaliteit een toegevoegde waarde is in zijn type wedstrijden kan je dit ook voor Boom in zijn koersen zien.

kelderfan

'@EmPeHa
Bedankt voor de link naar Koen Bouwman.
Zo ook Gran Prix Cycliste de Montreal en Grand Prix Cycliste de Quebec op zijn programma.

Wielerfan1987

Hahahahahah

@gardeyn, you're killing me met die dijenkletser!

tdola

'@rahimns.

Bedankt voor bijwerken.
Nu selectie tour nog. Lol.

Heb jij enig idee of er voorstellen gedaan zijn aan rijders met aflopende contracten of wanneer het team hierover wat naar buiten gaat brengen? Zijn er nog een zooitje.

Julius vd berg iig niet naar jumbo komend seizoen zoals hier door sommigen geopperd werd.

defietser

TLJ te laat met het contracteren van Julius v/d Berg. Cees Bol z.s.m.

1 2 ... 258 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.