Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 269 ... 481 482
Yeez

Is dit de nieuwe sooike? Hij zit overal om aandacht te schreeuwen die rennerske

ghostwriter

'@rennerske
Hahaha, eerste keer dat je een grote ronde kijkt? Want anders had je wel geweten dat Kruijswijk en Roglic er prima voorstaan na deze TTT. Porte, Zakarin, Valverde, Landa, Froome, Yates, Nibali, Bardet, Kruijswijk en Roglic staan allen binnen 25 seconden van elkaar. Van de kopmannen hebben alleen Dumoulin (64 seconden) en Uran (30 seconden) een grote voorsprong. Ik denk dat LottoNL voor de Tour voor deze stand na de TTT direct getekend had.

Canabliz

Kruijswijk “geschokt” toen die van de achterstand hoorde op eerste meetpunt. Dit alleen al is volkomen onbegrijpelijk. Hoe kan hij geschokt zijn? Wordt er niet bijgehouden hoe hard ze gaan? Hoe hard ze moeten om XYZ te winnen/verliezen? Waar is de ploegleiding mee bezig? Hadden ze geen commandocentrum deze tour? Misschien kunnen ze vanuit die auto misschien is wat naar de fuking renners roepen. Triest zooitje weer.

KJP

'@OP

volgens firstcycling is hij samen met Roglic, Kruijswijk en Martens gefinished, dus als één van de vier. Ik weet niet of dat klopt, maar als dat zo is is het goed dat hij er bij kon blijven.

MarcelGr91

Vind het tijdverlies ten opzichte van een BMC/Sky e.d. wel logisch eerlijk gezegd.
Die ploegen steken er al jaren bovenuit en hebben in mijn ogen ook gewoon een pak sterkere renners voor deze discipline. Met alle respect voor Kruijswijk, Gesink, Tolhoek, Martens, Roosen, Jansen en Groenewegen. Maar die hebben niet de power in zo'n tijdrit die renners van BMC/Sky wel hebben. Roglic kan daarnaast nooit voluit gaan 34km lang volgens mij. Dan zou hij de rest aan puin rijden. Dus die rijdt hard, en is gangmaker, maar wel gecontroleerd.

Dan valt er nog wel wat te compenseren ten opzichte van individuele tijdritten door de discipline TTT goed onder de knie te hebben. Maar ze gaan het in 7 van de 8 renners alsnog qua power afleggen tegen de topploegen. Dat maak je op die ploegen niet goed door de TTT uitstekend te beheersen.
Het te langzaam startten kan dan wellicht 15-20 seconden schelen (natte vingerwerk) maar ze hadden echt niet opeens binnen 15 seconden gezeten van BMC.

robertowilco

Als renners slecht presteren krijgen ze geen nieuwe contract aangeboden en kunnen vertrekken, hoe zit dat eigenlijk met ploegleiders, daar heeft TLJ er wel genoeg van en al jaren met dezelfde namen, worden die ook onder een meetlat gelegd op het einde van het seizoen, Nico Verhoeven komt totaal niet over bij een bespreking naar de renners toe, ik zou daar als renner niet echt van onder de indruk zijn, hij zal zeker wel de kennis hebben, maar met een beetje meer leven en met meer enthousiasme, zal dat al een verbetering zijn. Maar goed een mens is zoals hij is, maar als ploegleider van een WT ploeg verwacht ik toch wat meer.

rennerske

'@ghostrider
Dat bedoel ik toch ook? Eerste dagen gewoon goed doorgekomen. Dat halve minuutje op Uran, Majka, Zakarin, Landa gaat ze echt de kop niet kosten.Bovendien pakken ze tijd op Martin. Kortom: Kruijswijk en Roglic zitten nog steeds prima op koers voor plaats 8-12.

Romāns Vainšteins

Het feit al dat dit hier en op het forum niet helemaal bol staat van koppensnellers houdt in dat het best meeviel allemaal.

Sowieso bizar kleine verschillen als je kijkt naar wat de opdracht was vind ik.

Jotto-Lumbo

Mathieu Heijboer zet zich zelf redelijk voorschut bij het item van tour de jour. Eerst verkondigen maanden bezig te zijn geweest en uiteindelijke eindigen met de uitspraak dat het het allemaal waard was.. Hij heeft gewoon gefaald klaar. Heren aan tafel zijn het er ook duidelijk mee eens.

Canabliz

Vorig jaar waren er tijdens de tour ook al paar verkeerde keuzes en strategieen van de teamleiding bij TLJ. Nu gaat het ook al weer mis. Kloon Niermann even...

kelderfan

'@Canabliz
Je kunt Grisha Niermann niet overal de leiding geven, maar met Niermann en Maassen samen de leiding geven in GT's lijkt mij niet verkeerd.
Dan wordt er tenminste aanvallend gekoerst.
@RV
Er hoeven toch niet altijd koppen te rollen, maar Kruijswijk en Roglic lopen weer achter de feiten aan. Alle Top-tien mannen staan inmiddels voor hen.
Een betere start heeft hen toch zo'n twintig sec. gekost en dat poets je niet zomaar weg.
Vanaf nu alerter koersen lijkt mij 't devies.

Laatste man

Wanneer hadden ze aanvallend moeten koersen dan?

kelderfan

'@LM
Wat dacht je van vandaag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja, had toch verwacht dat ze Tolhoek in de aanval hadden gestuurd vandaag... dan hadden ze in de finale nog wat aan hem gehad.

KJP

Als ze Tolhoek nou gewoon eerder hadden laten starten. Bij een tijdrit heb je toch altijd meerdere tijdsloten? waarom dan allemaal op dezelfde tijd laten starten?

kelderfan

'@rahimns
Heb je 't gezien? Helaas heeft de TV weinig aandacht aan de TTT-trein besteed. Roosen en Groenewegen hebben de rol gelost en Antwan Tolhoek zat er gewoon nog bij, maar hoe hij 't heeft gedaan, dat kan ik niet vaststellen.
@KimJungPoels
Dat zou een mooie boel worden.
Maar toch een mooie suggestie, want de TTT lijkt zijn langste tijd te hebben gehad; gezien de kritiek, dat de rijkste ploegen voordeel hebben bij de TTT.

KJP

Precies, ze moeten gewoon eens out of the box gaan denken bij wielrennen. Een keer een tijdrit in estafettevorm bijvoorbeeld, misschien zelfs waarbij ze het voorwiel moeten doorgeven.

wolfje

Jan maas tot het einde van het seizoen als stagair bij tlj. Ik ben benieuwd!

Yeez

Ook benieuwd wat Wout van Aert volgende week beslist.

KJP

Komt toch weer uit de hoge hoed van Kelderden. Blij dat ze hier vaak meelezen.

Loek de Rooij

Kelderfan is toegestreden tot de ploegleiding van TLJ!

Zonder gekheid, zeker een intessante renner om beter te leren kennen. Wie weet wat het brengt.

defietser

Beter een Stan Dewulf of een Jasper Philipsen.

kelderfan

'@luckyloek
Was dat maar waar. Die Jan Maas is bergop een prima renner. Hij heeft toch Stephen Williams aan een zege geholpen en hij was in de kleine Giro ook goed bezig. Hij lijkt mij echt een prima renner om Kuss en Powless te ondersteunen in The Larry H.Miller Tour of Utah.

kelderfan

'@defietser
Jasper Philipsen is nog t/m 2019 onder contract bij Hagens Berman, net zoals João Almeida, die wel een stukje verder is in zijn ontwikkeling.
Ook Stan Dewulf is geen verkeerde neo met zijn 1e. stek in Paris-Roubaix Espoirs. Een renner als Mike Teunissen lijkt 't wel.

kelderfan

'@jessevdalen
Ik ben ook benieuwd wat Wout van Aert gaat doen. Merijn Zeeman komt toch niet voor niets met zo'n boodschap, zou je denken.

1 2 ... 269 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.