"Volgende week hakt hij de knoop over zijn toekomst door. Van Aert zou mogelijk al in 2019 de overstap naar de opvolger van Lotto-Jumbo maken. Dan zou wel het doorlopende contract bij de Belgische Pro-continentale formatie Veranda’s Willems – Crelan moeten worden afgekocht." schrijft De Telegraaf. Gelet op andere berichten is de kans niet zo groot dat het doorgaat, ben ik bang. Maar dan blijft er ook weinig over qua Belgische toprenners. Teuns, Benoot, Vanmarcke, Naessen en Wellens hebben al getekend en de rest is zover ik zie of te oud, of te jong of gewoon niet top...
'@Poeksel
De berichten van de Telegraaf en HLN spreken elkaar toch helemaal niet tegen? Telegraaf zegt dat er een mogelijkheid is dat hij in 2019 al de overstap maakt(maar dat dat wel flink extra geld kost vanwege de afkoopsom) en HLN zegt dat van Aert en zijn management blijkbaar hebben besloten om zijn contract uit te dienen en in 2020 pas de overstap te maken.
Misschien zoek ik te ver, maar hij zegt dat de ploeg dit niet kan afkopen. "Dat is iets tussen de ploeg en renner." Als de renner genoeg geld krijgt van die andere ploeg dan koopt hij zelf zijn contract daarmee af. Technisch gezien koopt Jumbo zijn contract niet af dan. Raymond zal wel iets te enthousiast zijn geweest, maar ik heb nog niets gelezen dat een transfer voor 2019 in de weg staat. Dan zou Wout wel iets moeten verzinnen voor het veldrijden. Dat hij daar nu al mee stopt zie ik niet gebeuren.
De tactiek was jammer genoeg niet de juiste. TLJ te langzaam gestart, dat lijkt mij geen goede zaak.
Ik wil Verhoeven wel eens horen over de gevolgde tactiek. Volgend
Dat Tolhoek steeds als de minste is gemeld. Groenewegen en Roosen hadden vandaag toch meer moeite en dan is er nog voorzichtig gestart.
https://nos.nl/tour/video/2240636-trainer-heijboer-lotto-jumbo-over-ploegentijdrit-al-maanden-hiermee-bezig.html
Die Mathieu Heijboer is dus zogenaamd al maanden bezig met de voorbereiding van deze TTT, en dan krijgen ze het alsnog voor elkaar hem compleet verkeerd in te delen. Z'n figuur is toch totaal niet meer serieus te nemen na vandaag?
KimJungPoels
Dat vind ik een leuke insteek. Daarom moest Roosen er natuurlijk vanaf. Hij had Antwan op z´n bagagedrager.
Groenewegen moest dit werk toch goed aankunnen, maar helaas kramp in de bil gaat niet goed samen. Hij klaagde wel een beetje, dat hij niet te vaak op een TTT fiets zit op advies van ...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.