Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 268 ... 481 482
horsm

'@jesse, was een flauw grapje.

kelderfan

Wat mij betreft, kom maar op met de witte rookpluim. Ik zie de komst van 1) Wout van Aert en 2) Mike Teunissen wel zitten.
Wie riep ook weer, dat Telesport vaak goed zat. Al is 't altijd wachten op de handtekening op 1 Augustus a.s.

Poeksel

"Volgende week hakt hij de knoop over zijn toekomst door. Van Aert zou mogelijk al in 2019 de overstap naar de opvolger van Lotto-Jumbo maken. Dan zou wel het doorlopende contract bij de Belgische Pro-continentale formatie Veranda’s Willems – Crelan moeten worden afgekocht." schrijft De Telegraaf. Gelet op andere berichten is de kans niet zo groot dat het doorgaat, ben ik bang. Maar dan blijft er ook weinig over qua Belgische toprenners. Teuns, Benoot, Vanmarcke, Naessen en Wellens hebben al getekend en de rest is zover ik zie of te oud, of te jong of gewoon niet top...

JoaJoch

'@Poeksel
De berichten van de Telegraaf en HLN spreken elkaar toch helemaal niet tegen? Telegraaf zegt dat er een mogelijkheid is dat hij in 2019 al de overstap maakt(maar dat dat wel flink extra geld kost vanwege de afkoopsom) en HLN zegt dat van Aert en zijn management blijkbaar hebben besloten om zijn contract uit te dienen en in 2020 pas de overstap te maken.

Poeksel

Ja, vandaar dus de kans dat het doorgaat niet groot lijkt.

kelderfan

'@Poeksel
Merijn Zeeman zegt nu ook, dat zij in de markt zijn voor de wielrenner Wout van Aert. Dus @JoaJoch heeft een punt.
Of de kans groot of klein is ligt bij 't antwoord van Wout of 't management.

Poeksel

Eh, nee, Merijn Zeeman zegt juist dat wat de Telegraaf schrijft niet klopt en het contract van Van Aert niet wordt afgekocht. Wel is er interesse van TLJ, maar dat was al eerder eens gemeld.

Loek de Rooij

Misschien zoek ik te ver, maar hij zegt dat de ploeg dit niet kan afkopen. "Dat is iets tussen de ploeg en renner." Als de renner genoeg geld krijgt van die andere ploeg dan koopt hij zelf zijn contract daarmee af. Technisch gezien koopt Jumbo zijn contract niet af dan. Raymond zal wel iets te enthousiast zijn geweest, maar ik heb nog niets gelezen dat een transfer voor 2019 in de weg staat. Dan zou Wout wel iets moeten verzinnen voor het veldrijden. Dat hij daar nu al mee stopt zie ik niet gebeuren.

kelderfan

Eh, ja dus, precies wat "Luckyloek" vermeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zit de trainer van Wout ook niet bij TLJ?? .... dan is die link ook wel gauw gelegd.

gardeyn

'@kelderfan: Tolhoek mee over de finish. Dat had ik niet gedacht....

kelderfan

Dat lijkt mij ook een prima link.

Yeez

Lotto te rustig gestart. Heel erg zonde. Je moet durven op je bek te gaan. Tijd oplopen is makkelijker dan goedmaken... haal er een halve minuut af in het begin en je zit bij cannondale.

Jotto-Lumbo

Slechte tijd van Lotto Jumbo, kan er niks anders van maken. De opmerking dat ze te langzaam gestart zijn, maakt het alleen nog maar pijnlijker.. beetje amateuristisch in deze tijd zelfs. Maar goed, de tour is pas net begonnen dus er valt nog genoeg te winnen.

kelderfan

De tactiek was jammer genoeg niet de juiste. TLJ te langzaam gestart, dat lijkt mij geen goede zaak.
Ik wil Verhoeven wel eens horen over de gevolgde tactiek. Volgend
Dat Tolhoek steeds als de minste is gemeld. Groenewegen en Roosen hadden vandaag toch meer moeite en dan is er nog voorzichtig gestart.

KJP

Zeker matige tijd, wel opvallend dat er jongens van de sprinttrein moesten lossen, terwijl de zoveel verguisde Tolhoek erbij zat.

Heb het niet kunnen zien, maar misschien heeft Tolhoek niet op kop gereden?

Laatst gewijzigd
FBahamontes

https://nos.nl/tour/video/2240636-trainer-heijboer-lotto-jumbo-over-ploegentijdrit-al-maanden-hiermee-bezig.html
Die Mathieu Heijboer is dus zogenaamd al maanden bezig met de voorbereiding van deze TTT, en dan krijgen ze het alsnog voor elkaar hem compleet verkeerd in te delen. Z'n figuur is toch totaal niet meer serieus te nemen na vandaag?

Laatste man

Lijkt me overtrokken. Een inschattingsfout, maar om dan nooit meer serieus genomen te worden..

mooiman

Ik hoop toch echt op een stevige evaluatie binnen de ploegleiding, wat een amateuristische aanpak.

kelderfan

KimJungPoels
Dat vind ik een leuke insteek. Daarom moest Roosen er natuurlijk vanaf. Hij had Antwan op z´n bagagedrager.

Groenewegen moest dit werk toch goed aankunnen, maar helaas kramp in de bil gaat niet goed samen. Hij klaagde wel een beetje, dat hij niet te vaak op een TTT fiets zit op advies van ...

KJP

Ja het moet bijna wel zijn dat Tolhoek niet over hoefde te nemen deze TTT. Als ik het de laatste weken zo las moesten we blij zijn dat hij überhaupt op de tijdritfiets kan blijven zitten.

jp.vanoosterhout

als tolhoek er niet af hoefde hebben ze in mijn ogen te behoudend gereden !

gardeyn

Denken dat iemand de minste is, betekent niet dat diegene verguisd wordt. In de Sky-ploeg is er ook iemand de minste.

DemPolS

Helaas zwake tijd in de ttt, maar was wel te verwachten. Is toch een zwak onderdeel van het team. Individuele gaat het de laatste jaren verassend goed maar als team zit er al een tijd geen progressie in.

Laatst gewijzigd
rennerske

Keep up the good spirit gentlemen.
Plaats 8-12 voor Kruis of Roglic is nog steeds mogelijk en met een beetje geluk gaan Groenewegen of Gesink ook nog aan ritwinst snuffelen. We hopen kortom gewoon op 2x top 10 en 2x een zege. Zou toch super zijn!

1 2 ... 268 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.