Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 271 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 het lijkt me bijna onmogelijk... het zou een enorme verrassing zijn in ieder geval

wieler4live

De witte trui zal gaan tussen Tolhoek en Bernal maar ik denk dat dat niet gaat lukken aangezien Bernal berop een stukje sterker is dan Tolhoek en Bernal staat ook al voor op Tolhoek

rennerske

'@ aru
Dat kan, wanneer Bernal, Latour, Martin en Moscon uitvallen. Moet hij nog wel afrekenen met Muhlberger.

TLJCAMPS

Soler, Gaudu en Benoot moeten al veel gaan goedmaken op Tolhoek en Bernal.

Yeez

Heb het gevoel dat roglic en kruijswijk heel goed zijn deze tour. Nog geen tijd verloren en vooral roglic oogt scherp. Schrijf hem maar op voor morgen

aru123

Om er zelf nog even op in te haken, ik denk dat latour zijn grootste concurrent zal worden. De sky jongens zullen zich wel moeten opofferen voor froome/thomas. En behalve bernal staat de rest inclusief latour al op minstens 1.50 achterstand.

rennerske

'@aru
1.50 is peanuts in het jongerenklassement. Verschillen zijn altijd enorm.

aru123

'@rennerske
Ik ga nu even mr. Obvious uithangen, maar je kunt beter die 1.50 voor hebben dan dat je hem nog moet goedmaken. ;)

rennerske

'@aru
Daar heb jij weer een punt

KJP

Latour en Bernal lijken me zeker beter, maar Bernal zal zich sowieso meer op moeten offeren. Latour heeft al wat meer pech gehad, maar oogt scherp.

Martin vind ik van hetzelfde niveau maar hij heeft wel wat meer vrijheid. Moscon geloof ik niet dat hij hier komt om een rol te spelen in het AK en Soler lijkt ook al duidelijk.

Dus met een koersverloop in zijn voordeel en een hele goede Bardet/Froome/Thomas tegenover een matige Kruijswijk/Roglic acht ik het wel mogelijk.

kelderfan

'@Jessevdalen
Ik heb wel gekeken, maar ik zag echt geen Timo Roosen, die Groenewegen in de finale bij heeft gestaan. Groenewegen heeft wel 4/5 keer geprobeerd om in goede stelling te komen en dat helemaal in z'n uppie. Wat hij vorig goed deed om Groenewegen door de wind goed af te zetten, heb ik tot heden nog niet gezien. In de etappes 1 en 2 kwam 't door de slechte benen van Dylan en vandaag had Timo Roosen toch langer bij hem moeten blijven.
Waarschijnlijk is de oorzaak, dat hij net als Jansen heeft moeten knokken om weer bij Groenewegen te komen, na wederom de zoveelste valpartij.
@Laatste man

Was dat maar waar dat Roosen hem goed heeft gebracht, want daar leek 't niet op. Op site staat dat ook Jansen hem heeft afgezet, maar in de finale en daar gaat 't toch om, zat Dylan echt alleen. Dan is 't zeker goed, dat hij toch nog 4e. kon worden voor Kittel, die ook steeds beter wordt.

kelderfan

'@ghostwriter
Quote:"Maas zal wel goed uit de tests van de ploeg zijn gekomen want hij heeft weinig opvallends gepresteerd dit jaar."Jan Maas zal zeker goed uit de tests komen, want hij lijkt mij een sterke renner, die erg goed is om zijn kopman uit de wind te houden en ook goed is om de forcing bergop te doen.
Hij kent trouwens Koen Bouwman uit de Piccolo Giro di Lombardia 2015. Hij was toen in de aanval met o.a. Giulio Ciccone.

In die koers reden o.a. Koen Bouwman, Hartthijs De Vries en Laurens De Plus.

Yeez

Het was roosen kijk even goed op rechts @kelderfan

Laatste man

Roosen zat daar tot 900m.

nickdt

Denk echt niet dat het Roosen was. Roosen verliest 50 seconden op 900 meter. Die gaat echt niet zo hard laten lopen hoor (Ze rekenen vanaf de laatste renner in het peloton blijkbaar).

Yeez

'@nickdt ik wil best nog een afbeelding opzoeken? Roosen wachtte Dylan op en bracht hem nog. Kijk zijn interview maar.

tendam

'@jessevdalen
Overmorgen bedoel je? Ja, Roglic fietst voorlopig overal tussendoor. Hopelijk blijft hij zo onzichtbaar (behalve op de Mur de Bretagne dan).

Yeez

'@tendam morgen zie ik ook wel gebeuren, mits er op die klimmetjes gekoerst wordt.

tdola

'@kelderfan en nickdt
T was echt roosen.........

tendam

Allemaal mooi, maar als Groenewegen bij Quickstep reed had hij die etappe gewonnen.

S. Morgenstern

De trein van Groenewegen moet echter beoordeeld worden op de mogelijkheden die ze met hun eigen renners hebben, niet met de renners die QS heeft opgesteld. Ze hebben nu eenmaal geen ploeg met allemaal voorjaarstoppers die volledig in dienst van hun sprinter werkt, maar slechts drie man rond Groenewegen geformeerd. Wanneer ze hun sprinter dan binnen de laatste kilometer in een goed wiel afzetten, is er weinig mis met die voorbereiding.

Niklas

'@tendam, als Groenewegen bij Quickstep reed was hij niet geselecteerd voor de Tour!

kelderfan

'@Niklas
Want?
@vlek
Dat klopt helemaal. Alleen die laatste kilometer moet beter worden ingevuld. Gisteren was wederom de valpartij spelbreker. Er komen nog een paar kansen en die mag Groenewegen dan inkoppen met no. 14 op de rug.

S. Morgenstern

Alleen die laatste kilometer moet beter worden ingevuld.

Ik weet niet of je van een renner als Roosen kunt verwachten dat hij in de laatste kilometer van een Tour de France sprint nog meer doet dan Groenewegen goed afzetten. De sprint zelf inleiden lijkt me op dit niveau nog wat teveel gevraagd.

achtpuntzes

Ze hebben inmiddels een tweede commandocentrum laten invliegen las ik net.

Benieuwd of de prestaties er beter van worden.

1 2 ... 271 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.