Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 274 ... 481 482
tendam

'@rennerske
Ah, mocht Kruijswijk of Roglic beter dan plek 8 finishen, dan is dat omdat er betere renners zijn uitgevallen. Weten we dat ook weer.

Intussen rijdt Roglic weer opvallend makkelijk rond, zelfs met een onoplettendheidje hier en een valpartijtje daar.

S. Morgenstern

Hoe weet je dan dat hij daar niet mee bezig is?

rennerske

'@tendam
Wanneer 2 man bij de eerste 12 en 1 of 2 ritzeges mager is met dit rennersmateriaal dan ben ik wel heel benieuwd wat jij verwachtingsvoltechnisch gezien allemaal voor moois in petto hebt voor de Jumboys!

Franco Bitossi

'@Addie; Primoz!!! gered door deel van de ploeg. Veel energie verspilt door slaapstand.

kelderfan

'@Franco Bitossi
Ik vraag mij af. In de auto hebben de heren geslapen of de halve ploeg, die in de derde groep zijn beland met Primoz Roglic.
Want ik lees, dat Kruijswijk met Timo Roosen in de 2e. groep zijn beland.
@wielerfan1987
Ja, het is jammer dat Stephen Williams andere oorden opzoekt. TLJ is kennelijk niet overtuigd van zijn kunnen.
Maar Jan Maas is gelukkig wel gevolgd.
Weet jij of Hartthijs De Vries mee is naar 't trainingscamp in Oostenrijk. Die Kevin Inkelaar doet 't ook niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan niet overtuigd van zijn kunnen. De beste grap van de dag. Die jongen zou echt wel naar meer ploegen kunnen niet waar?

kelderfan

'@jessevdalen
Leuk dat jij dat grappig vindt. Die Williams en Maas vormde een goed koppel bij SEG. Ik zou het geen verkeerde renner vinden voor TLJ. Maar jij weet gelukkig, dat er meerdere teams zijn, die Williams willen hebben.
Hij is volgens PCS en SEG nu ingelijfd door Bahrain Merida Pro Cycling Team t/m 2020.
Wat ik grappig vind, is dat de ploegleiding weer eens heeft geslapen of kennelijk met hun nieuwe speeltje bezig zijn geweest. Na zo veel jaren in de ploegauto en dan nog niet je renners informeren over de plannen van
Dat is al de zoveelste keer, dat TLJ wordt verrast door die blauwe brigade.

KJP

Kelderfan, niet iedere renner die TLJ wil hebben gaat ook automatisch naar TLJ....

Een beetje hetzelfde als dat niet iedere vrouw waar jij het mee wil doen ook automatisch met jou naar bed gaat zeg maar...

Laatst gewijzigd
xistnc

Dan onderschat je Kelderfan, toch een beetje de Rapper Sjors van WF.

Wielerfan1987

'@xistnc

Hij rapt inderdaad nu direct alweer de naam van Inkelaar nu Williams uit zijn repertoire is afgevallen.

S. Morgenstern

Inkelaar halen lijkt me zeker een goed plan.
Of ben je soms vergeten van die dag met Bouwman in de 52nd Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc?

Het was Stage 5 » Pré-Saint-Didier › Colle del Gran San Bernardo.
Toen dacht ik echt wel van, zo.

kelderfan

'@KimJungPoels
Naar bed met Stevie; laat die jongen toch lekker uitrusten.
@wielerfan1987
Heet dat rappen tegenwoordig;)
@vlek
Mee eens die Koen komt er wel; hij is nu lekker in de wolken in Oostenrijk.
Ik vind 't toch jammer, dat Tolhoek minder zicht heeft op de witte trui. Alleen door onoplettendheid van die kenners in de volgwagen.

Yeez

'@kelderfan punt is dat niet elke goede belofte en/of prof zomaar naar tlj kan gaan. Meestal zijn meerdere ploegen geïnteresseerd en zit tlj niet slapen bij elke renner die naar een andere ploeg dan tlj zelf gaat... Trouwens dat ik hier nog op in ga...

tendam

'@sephiroth
Bij TLJ krijgen ze volgens mij al jaren daaltraining van een mtb'er, Oscar Saiz. Of het ook helpt is de vraag ;)

Kruijswijk in vorm zit wel vaak vooraan, dat zag je ook in die Giro die hij bijna won, daar reed hij 2 weken lang als een keizer rond. Die blakende vorm straalt hij nu niet echt uit, maar hij heeft volgens mij gewoon een hekel aan die eerste Tourweek.

Dave87

https://www.ad.nl/dossier-tour-de-france/slangenmens-op-de-fiets-houdt-hoop~acd7a2eb/

Geweldig om te lezen wat een toewijding en het totale in dienst stellen aan Dylan.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Feit blijft dat de uitspraken van Steven aangeven dat het nog steeds een zwakte punt is. Ook zijn daal vaardigheden zijn tot nu toe een Achilles hiel van hem gebleken.

Dat het relatief zwakke punten zijn is een feit. Dat hij er ondertussen echt eens aan moet gaan werken is een flauwe opmerking. Waarom? Omdat je daarmee verondersteld dat hij er dus niet genoeg aan doet, zonder te weten of dat daadwerkelijk zo is.

Wielerfan1987

Tsjah, Kruijswijk in de leer bij degene die Pinot heeft leren dalen....

Bij mijn weten was Pinot nooit een slechte daler tot hij een akkefietje had in een afdaling (hijzelf of een andere renner kwam ernstig ten val?) Daarna heeft hij een paar jaar als een oude krant gedaald.

Goed dalen heeft mede te maken met de technieken, maar toch hoofdzakelijk met durf.
Kruijswijk is vader geworden en wil of durft wellicht niet de risico's te nemen die anderen wel nemen en daarin staat hij volledig in zijn recht.

TLJCAMPS

Mooi nieuws dat George Bennett heeft verlengd!

kelderfan

Zeker goed nieuws dat George Bennett zich langer aan dit team verbindt.

kelderfan

"punt is dat niet elke goede belofte en/of prof zomaar naar tlj kan gaan."
Ik heb nooit geweten, dat 't een punt is. Nog niet zo lang geleden was er sprake van een talentvolle Noor en die wordt ook nergens meer genoemd.
TLJ is kennelijk met Wout van Aert bezig en heeft Teunissen binnen. Als dat lukt is er nog maar weinig budget over, omdat ook George langer blijft.
Als dat met Wout niet lukt, dan kun je daar makkelijk 4 neo's of jonge talenten als McNulty voor halen toch.

S. Morgenstern

Hoe onderbouw je nu precies de stelling dat TLJ kennelijk niet overtuigd is van de kwaliteiten van Williams? Ik begrijp dat er ook een Noor is waar je niets meer over hoort, interesse in Van Aert en Teunissen en de wens om eigen renners te behouden, maar wat heeft dat met hun inschatting van de kwaliteit van Williams te maken?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan en makkelijk de grootste neo’s ter wereld halen? Dat is niet makkelijk. Bovendien kunnen wij het budget van Jumbo niet weten, dus ook niet of er veel over is of niet. Het lijkt me alleen wel duidelijk dat er flink geld is bijgekomen.

Yeez

Overigens, dit zijn de renners voor volgend seizoen tot nu toe:

Groenewegen
Roosen
Jansen
Teunissen
Leezer
Martens
Kruijswijk
Gesink
Roglic
Bennett
Van Poppel
Powless
Kuss
Eenkhoorn
Bouwman

Gesink zou tm 2021 hebben getekend en volgens Kerckhoffs is Teunissen ook al rond en getekend.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Behoort Stephen Williams bij de grootste neo’s ter wereld? Ik dacht 't niet. Kijk een neo als Tadej Pogacar kun je wel zien als een van de grootste neo's.
Die zou toch ook naar Bahrain Merida Pro Cycling Team gaan, maar is inmiddels door PCS weer verwijderd.

jvh93

'@jessevdalen ik reken eigenlijk ook wel op de zekere verlengingen van Tolhoek, Clement, de Tier, Van Emden, van Hoecke en Wynants
Twijfelgevallen in mijn ogen zijn: Boom, Olivier, Battaglin (zal hij willen blijven),
Degene die in mijn ogen het team sowieso verlaten zijn: Tankink, Wagner en Lindeman (voorgevoel bij de laatste 2)

Ik zou overigens de komst van Teunissen toejuichen. Kan zijn Eigen gang gaan in de klassiekers met Roosen en Jansen (er even vanuit gaande dat Van Aert nog niet zal gaan komen) en kan belangrijk zijn in de sprinttrein voor Groenewegen en/of van Poppel

Laatst gewijzigd
1 2 ... 274 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.