Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 284 ... 481 482
tdola

Wellicht een link naar dat nrc artikel?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/07/16/bij-een-foutje-aan-de-fiets-kijkt-iedereen-naar-hen-a1610246

tendam

'@laatste man
Daar heb ik hem nooit bij de laatste 15-20 man zien zitten. En dat is dan nog de Giro, een niveautje lager dan dit.

S. Morgenstern

Laatste twee bergritten in de Giro toch echt als 20ste en 2de binnen gerold..

tdola

Ty rahimns.

Idd leuk om te lezen.

tendam

'@vlek
Scorebordjournalistiek. Zat hij er nog bij toen het peloton uit 20 man bestond?

Het geeft verder niet, maar Tolhoek kan op dit moment als klimknecht langer mee. En heeft vermoedelijk ook meer kans om te winnen uit een ontsnapping.

S. Morgenstern

Ja, op de Finestre zat hij er toen nog bij. De dag erna reed hij er een stukje voor; wat Tolhoek in zo'n geval kan bereiken moet nog blijken.

tdola

Zat nog eens te kijken naar de selectie van tlj en wat een mooie groep ze hebben op dit moment. Nog beetje afwachten wat er volgend jaar onder contract staat, maar de belangrijkste pionnen liggen al vast.

Top 10 gt renners: kruijswijk, Roglic en Bennett
Bergknechten/meesterknechten: Gesink, tolhoek, Bouwman, Clement. Wellicht ook kuss/powless.
Topsprinter of net ertegenaan: groenewegen en van Poppel
Uitschieter: battaglin
Sterke knechten/erg nuttig/sprintvoorbereiding: van Emden, roosen, Martens, Jansen, boom en leezer.

En dan heb ik de tier, Lindeman, Wijnants, van hoecke en eenkhoorn nog niet eens benoemd.
Als ze voor komend seizoen nog 2 gerichte versterkingen (bergknecht en allround knecht) doen en evt renners vervangen met minimaal gelijkwaardige kandidaten, dan houden ze een erg mooi team met veel potentie waar we trots op mogen zijn.

StonedCamel

Gesink heeft zich vandaag gespaard, allicht omdat hij nog wat moeie beentjes had van gisteren. En wat kon hij nou helemaal bijdragen verder vandaag? (behalve eventueel vanuit een vlucht)
Vond hem gisteren alleszins realistisch over de etappe en zijn kansen. En on a positive note:
Hij heeft in week 1 veel werk verzet voor de kopmannen maar zit in de allereerste bergrit direct mee in de ontsnapping (niet eenvoudig) waar hij in de kopgroep tot de beteren behoort maar niet de beste is. Gelukkig komen er nog pakweg 6 kansen en kan hij de keren dat hij niet meezit zich leegrijden voor Roglic en Kruijswijk.

Staat natuurlijk buiten kijf dat Tolhoek fantastisch aan het rijden is, echt 1 van de revelaties van de Tour wat mij betreft. Sowieso rijdt TLJ tot nu toe een hele goede Tour en doen ze op alle fronten mee. Ben erg benieuwd hoe de prestatiecurve van Kruijswijk en Roglic gaat zijn, dat is toch een beetje de grote vraag: wordt Kruijswijk nog (relatief) sterker? En houdt Roglic het vol?

Pascal1971

Roglic gaat hoger eindigen dan Kruiswijk, Kruiswijk is een defender. Door aanklampen en verstopt koersen kan hij top 5 rijden. Roglic heeft iets extra’s, meer explosief en koerst met minder angst. Durf je te koersen of koers je niet, omdat je bang bent dat je het morgen de rekening betaald. Dat is het leuke aan Dumoulin. Dan de vraag of je twee renners moet opofferen voor Dylan, wellicht houdt hij daar de rest van het seizoen geen last van. Hopen dat de leiding de juiste keuze maakt.
Ze mogen trots zijn bij LJM met de prestaties tot nu toe.

Rawolf

Ik moet het klassement van Roglic nog maar zien, Parijs is ver.

Morgen zware dag, zou leuk zijn om Tolhoek vanuit de vroege vlucht te zien

kelderfan

Parijs is zeker nog ver, maar dat geldt voor 't hele peloton toch.
Morgen mag Gesink 't laten zien. Hij heeft zich gespaard om morgen als "1e." boven te zijn op de Alpe d'Huez.

tendam

'@pascal1971
Ik weet niet over welke Kruijswijk jij het hebt, maar Steven Kruijswijk heeft halve Giro's in de aanval gereden... niet teveel naar de experts van de NOS en de Telegraaf luisteren. Zijn week is echter nog niet aangebroken. Momenteel beperkt hij zich tot volgen, omdat hij niet beter kan.

Pascal1971

'@tendam, ik hoop het en het is hem zeker gegund. Hopelijk wordt het morgen genieten voor alle LJM fans.

jerteg

Lotto Jumbo is ook in onderhandeling met De Plus om de Belgische enclave te vergroten (Telegraaf).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zou ik een goede aanwinst vinden... past goed in het rijtje met talentvolle jonge klimmers die de ploeg al heeft en ook al de nodige ervaring.

Wielerfan1987

Inderdaad lijkt Kruijswijk vaak in de derde week het best tot zijn recht te komen, ik vraag mij echter af of hij deze Tour daar iets aan zal hebben aangezien ik de laatste Tour week er niet in zijn voordeel uit vind zien (qua profielen dan althans).

Overigens vrees ik op dat gebied wel een beetje dat Nibali nog wel een gevaarlijke klant zal worden omdat hij in recente jaren ook vaak in de laatste week er opeens op magistrale wijze weer stond.
En met het etappe schema dat er nog ligt met een aantal aankomsten bergaf lijkt dat mij behoorlijk in zijn voordeel.

Voor wat betreft transfergeruchten:
Over twitter gaat ook een gerucht over Roelandts, we zullen dus nog maar moeten afwachten, want als maar de helft van het aantal namen dat nu genoemd wordt in de geruchten klopt vrees ik voor diverse renners die nu nog bij de ploeg rijden.

De namen Teunissen, de Plus, Roelandts, Pogacar (die opeens weer opduikt) en van Aert zouden toch serieuze bedreigingen zijn voor jongens als Olivier, van Hoecke, Wagner, Wynants, Battaglin.

Met name Olivier en Battaglin zou ik persoonlijk toch graag nog zien verlengen eigenlijk.

Janitjoe

Uit de Telegraaf: Naast van Aert zou ook Laurens de Plus op vizier van lotto staan. (Excuus is al gezegd hierboven).

Laatst gewijzigd
jvh93

De Plus zou ook wel een stuntje zijn hoor, rijd bij Quickstep ook prima bergop. Denk inderdaad dat het wel eens een bedreiging zou kunnen zijn voor jongens als Olivier, De Tier, van Hoecke, Wagner, Lindeman en wellicht in mindere mate Clement, Battaglin en Wynants (al verwacht ik deze 3 er nog wel bij komend seizoen)

mus van de maasstad

De Plus zou bij TLJ veel beter op zn plek zijn dan QS denk ik. TLJ veel meer op klimmen gericht.

tendam

Goede klimknecht inderdaad. Kan volgend jaar mooi Tolhoek helpen in de Giro ;)

Ik hoop dat Olivier zich in het najaar nog kan laten zien, rijdt sinds hij weer prof is alleen maar achter de feiten aan.

jvh93

Heeft dit jaar wel verrekte weinig gereden vanwege blessures trouwens, maar heeft vorig jaar al wel laten zien goed te kunnen klimmen met o.a. een top 10 in het jongerenklassement van de giro. Iemand enig idee hoe zijn tijdrit is?

tdola

De plus idd interessante optie. Kan behoorlijk bergop, heeft een zeer behoorlijke tijdrit en hopelijk nog groeipotentieel.

Zou Clement graag nog wel een jaar terugzien, evenals batta en voor voorjaar Wijnants.

Joaquim86

'@tendam echt hé. Het valt me steeds meer op hoe weinig zogenaamde kenners daadwerkelijk de koers volgen gedurende het jaar. Ducrot heeft het altijd over eigen waarneming maar daar komt lang niet altijd iets van terecht. Rond de Tour bereikt dit altijd een hoogtepunt, terwijl je dan juist deskundig commentaar verwacht vanuit de media.

Adrianus en Patrick

Olivier, van Hoecke, Wagner, Wynants, kunnen wat mij betreft direct inpakken als bovengenoemde namen aangetrokken kunnen worden.

Dit is alsof je een VV Kloetinge dames 1 vervangt voor FC Utrecht

1 2 ... 284 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.