Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 283 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan beloftes die gedaan worden op dit forum komen niet vanuit de ploeg maar vanuit de hoop (of vrees) van de wielervolgers hier. Ga nu geen zaken door elkaar lopen halen.

Timothy12

Wat een front vormen Kruijswijk en Roglic zo.
Als je nog in gedachte neemt dat Kruijswijk in de derde week beter wordt.
Beide erg sterk.

TLJCAMPS

Roglic en Kruijswijk zeer sterk!

kelderfan

Roglic doet 't prima bij de 1e. keer voor 't AK. Nu al top-vijf voor hem. Ook Kruijswijk is goed bezig en staat inmiddels net buiten de top-vijf.
Die Tolhoek is echt op de weg omhoog. Alleen Gesink moest er al vroeg vanaf.

Poeksel

En vierde in het dagploegenklassement denk ik (en waarschijnlijk ook in het algemeen ploegenklassement).

jvh93

Gesink zal zich wellicht sparen voor de etappe van morgen op de Alpe D'huez. Kruijswijk en Roglic prima. Denk dat zij op hun kunnen presteren hier. 5e en 6e momenteel is absoluut niet slecht, maar er komen nog voldoende zware dagen aan dus voorlopig nog even een slag om de arm houden ;) Hopen dat de slechte dag in een vlakke etappe of op de rustdag komt

tendam

Kruijswijk presteerde zoals verwacht, rond de 10e plek van de klassementsrenners. Dit is voor hem nog vrij vroeg in de ronde.

Roglic zie ik nog wel op het podium belanden, ik geloof nog steeds niet dat Thomas dit 3 weken volhoudt en Dumoulin of Froome gaat de Giro ook nog wel voelen.

kelderfan

'@jvh93
Dat is altijd 't zelfde verhaal, maar Gesink is er toch voor de ondersteuning van de kopmannen.
Kruijswijk en Roglic staan er goed voor en volgens de kenners is hij in de derde week nog beter.

jvh93

'@kelderfan en daarom kunnen we nog niet speculeren over wat er gebeuren gaat ;)

Laatste man

Roosen en Jansen hebben de hele dag voor Dylan gereden en met z’n 3e ook mannen gelost. Dylan door, Kittel en Cav niet.

Roglic en Kruijswijk sterk. Tolhoek heel goed.

Morgen Dylan duwdag.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jvh93
Het blijft altijd speculeren. Dat zie je goed bij Annemiek van Vleuten. Anna {en de hele wielerwereld} dacht de buit is binnen, maar het wonder geschiedde toch.
@Poeksel
Klopt als een bus. TLJ staat nu 4e. in 't AK.

Niklas

Het podium in het AK na vandaag is niet het podium in Parijs. Het zou me niks verbazen als er na de beruchte derde week zelfs drie andere namen bij de nummers 1 t/m 3 staan.

skylimit

Ik mag hopen dat Kruijswijk beter is in de derde week en dat hij zelf wat kan, vandaag was het volgen, volgen en op laatst aanklampen en toch een beetje loslaten. Tolhoek doet berewerk. En Gesink...ja, volgens de kenners hier was hij zich weer aan het sparen voor morgen. Ik vraag mij echt af waarom zit die Gesink meerdere trainingsstages op een berg (vakantie-foto's maken en zo..) om vervolgens als ze in de bergen rijden in de Tour de France zich alleen maar
lopen sparen... Mag toch hopen dat de ploegleiding tegen Gesink zegt, sorry, maar jij gaat niet voor eigen kans rijden nu.

S. Morgenstern

Heerlijk..

Niklas

'@skylimit, je hebt een heel vervelend vuiltje in je oog. Haal het er even uit, dan zie je misschien wat scherper. Dat kan de resterende etappes handig zijn en dat is wel zo leuk voor dit forum.

Niklas

'@Koel, ik denk dat Gesink de motor van de ploeg is, zoals Terpstra dat bij QS is. Een sfeerbepaler die de anderen motiveert. Hele nieuwe rol die hem blijkbaar prima past. En daarnaast kan hij verdraaid hard fietsen. ;-)

kelderfan

'@Koel
Ja, die drinkbussen dekken 't hele verhaal. Ik zag Paul Martens ook met drinkbussen in de weer. Dubbele drinkbussenwacht lijkt 't wel.
Vandaag was 't voor Kruijswijk beter geweest, als Gesink mee was gegaan met de 1e. groep. Kruijswijk is goed, maar op zo'n dag met DuMoulin, Thomas en Froome in de aanval is 't veelal aanklampen. Gelukkig is de 1 weekrijder goed bij de les en wordt 't morgen een dag om de aanval te zoeken.
Die Antwan Tolhoek is goud waard voor de kopmannen. Zijn laatste daad was de kopmannen naar voren te brengen.

S. Morgenstern

Kruijswijk is vandaag qua ondersteuning andermaal helemaal niets tekort gekomen.

skylimit

'@kelderfan hopelijk kan Tolhoek dat morgen ook en dan mag hij van mij 2 dagen in de parkeerstand;) Over "troetelkind" Gesink wacht ik even morgen af, kijken of ik mijn oordeel over hem moet bijstellen.
@niklas nee, ik heb geen vervelend vuiltje in mijn oog, ik zie op de beelden die voorbij komen verdraaid goed wat er gebeurt. Ik zie een Condor met "lamme vleugels" die als het er op aan gaat komen volgens mij niets extra's kan betekenen voor Kruijswijk en/of Roglic. Ik heb het graag mis, geen enkel probleem zelfs. Maar al dat hosanna gedrag telkens over Gesink is toch echt teveel van het goede.

kelderfan

'@vlek
Dus toch een hele goede zaak om die jonge Antwan Tolhoek mee te nemen.;)

S. Morgenstern

Tolhoek erbij is in zo'n rit inderdaad een heerlijke luxe; niet noodzakelijk, maar wel heel leuk om erbij te hebben.

KJP

Was natuurlijk ook super logisch om hem mee te nemen. Zo'n man in vorm laat je toch niet thuis. Tolhoek gaat hier de laatste stap zetten om volgend jaar ook mee te doen om top-10/top-5 in klassementen. :)

tendam

Wat Tolhoek vandaag deed zie ik de huidige Gesink niet zo gauw doen. Die is er dan allang af.

Maar wat een weelde eigenlijk, zo'n Tolhoek wordt nauwelijks besproken terwijl hij een klasse beter is dan bv. Rob Ruijgh, waar we het een aantal jaar geleden van moesten hebben in de Tour. Met het niveau wat hij nu heeft kan hij zo in de Giro top-10 rijden.

Laatst gewijzigd
Borsje

Gisteren mooi interview in. NRC met mecaniciens TLJ.

Laatste man

De huidige Gesink deed dat ook in de Giro.

1 2 ... 283 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.