Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 286 ... 481 482
Laatste man

Kruijswijk HELD! God wat heeft die jongen recht op een grote overwinnig.

skylimit

Vraagje: Had Gesink niet meer en harder op koprijden kunnen rijden met Kruijswijk c.q. een soort duodemarrage zodat Kruijswijk wat minder lang alleen had hoeven te koersen. Strakke actie van Kruijswijk overigens, die net niet beloond wordt.

tendam

Gesink boven verwachting. Kruijswijk gewoon beresterk, die hoort bij de 3 of 4 sterkste renners in koers. Hopelijk breekt deze monsterinspanning hem straks niet op.

kelderfan

'@veld
Quote:"Ja, waarom niet."
Daan Olivier was in die bewuste ToC met George Bennett de beste ondersteunende renner. Hij is door pech dit jaar wat minder, maar ik dat hij 't kan.
Ook Powless zie ik 't kopmanschap krijgen in een aantal kleine rondes. Die mag je nog niet afrekenen op zijn mindere rijden in de ToC van dit jaar.
Het 1e. jaar is toch altijd een zoektocht voor die jonge neo's.
@rennerske; @8.6
Dat kan ik alleen maar beamen. Dat aanvallend rijden is echt een genot om naar te kijken.

kelderfan

"Dat is Filip Maciejuk… een Poolse renner van Leopard pro cycling."
Loopt die jongen stage?

skylimit

'@Tendam Gesink boven verwachting ? cynisch bedoelt vermoed ik, want anders kan ik het niet echt in een goede context plaatsen.

ghostwriter

Kruijswijk en Roglic hebben nu een geweldige uitgangspositie voor een top 10 klassering. Kruijswijk kan normaliter goed herstellen en het zou me niet verbazen als hij (ondanks deze inspanning) de volgende zware bergetappes met de beste mee kan strijden. Roglic toont aan ook in een grote ronde bij de beste klimmers te horen. Als hij dit de gehele Tour vol kan houden kan hij in de tijdrit misschien een top 5 klassering veiligstellen. Stel je eens voor dat LottoNL met Roglic in de top 5 en Kruijswijk in de top 10 deze Tour zou eindigen met daarnaast ook nog twee etappe overwinningen van Groenewegen. Zou dat de beste Tour van de ploeg ooit zijn?

Fanny

'@kelderfan
“Dat is Filip Maciejuk… een Poolse renner van Leopard pro cycling.”
Loopt die jongen stage?

Volgens mij helemaal geen verkeerde renner voor TLJ met zijn 18 jaar die nu stage loopt in Kuhtai Oostenrijk !
Zijn uitslagen dit jaar op PCS zien er goed uit en schijnbaar kan hij ook een goede tijdrit rijden.

Niklas

'@skylimit, dat vervelende vuiltje nog steeds niet uit je oog gehaald?

kelderfan

'@Fanny
Bedankt voor de info. Leuk dat je er weer bent.

skylimit

'@niklas niks mis met mijn ogen, ik verwacht echt wat meer van Gesink en baal ontzettend dat Kruijswijk het niet gehaald heeft, voornamelijk doordat hij het van te ver alleen moest doen. Petje diep af voor Kruijswijk.

mus van de maasstad

Nibali naar huis en primoz dus 4e (iets net dood en brood) nu.

Zou wat zijn zeg, primoz op het podium in parijs haha

Timothy12

Slecht nieuws voor Nibali, maar nu serieuze kans op tweemaal top 5.
Ook met nog een tijdrit in het oog zijn Bardet en Landa zeker klopbaar voor Roglic en Kruijswijk

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Quote:
@fanny
Bedankt voor de info. Leuk dat je er weer bent.

Geen dank.
Was eerst een tijdje op vakantie en daarna flink ziek geworden.
Wanneer de gezondheid het toelaat zal ik af toe een berichtje plaatsen.
Als het over een tijdje weer beter gaat ben ik er weer van de partij op deze TLJ topic.
Overigens hebben de renners van TLJ deze week klasse gereden met in de hoofdrol Groenewegen, Gesink, Tolhoek en natuurlijk ook Roglic met de eveneens sterke Kruijswijk.
Jammer dat Groenewegen de TdF moest verlaten, maar het is zo beter. Hij is nog jong.
Ik denk dat zowel Roglic als Gesink nog wel een etappe uit zullen kiezen voor een ritoverwinning.
De anderen w.o. Tolhoek, Roosen, Jansen en Martens kunnen zich nu de ballen uit de broek rijden voor de kopmannen omdat ze sprinter Groenewegen niet meer hoeven te steunen.
Elk nadeel heb zijn voordeel zo Cruijf zeggen.
En als de TLJ geen podium meer zou kunnen rijden kunnen ze misschien de sterke Tom Dumoulin aan de eindzege helpen tegen het sterke blok van Sky met Froome en Thomas.
Nederlanders helpen elkaar toch behalve Wout Poels natuurlijk.
We zullen het in de 3e week gaan zien.

kelderfan

'@Fanny
Ik denk, dat Roglic er nu 't beste voorstaat om voor TLJ bij de top-drie te komen. Wat dat zou voor dit team toch 't beste scenario zijn.
Hopelijk gaat Gesink ons nog verrassen met zijn hoge hoed.
Morgen kan de winnaar uit een vluchtgroepje komen of uit een sprint en dan mogen Jansen en Roosen laten zien, dat zij snel kunnen aankomen.
De sprinters hebben een jasje uitgedaan; dus die Jansen zou best voor een verrassing kunnen zorgen. Hij zat er goed bij vandaag.

kelderfan

Quote: cyclingnews=> Roglic;"I think I still have to train a little bit or something."
Roglic is zelf nog steeds niet overtuigd, dat hij bij de beste 10 hoort. Bij de 1e. keer op de Alpe d'Huez moest hij de toppers laten gaan in de laatste 3km.
Met hulp van de gekwetste Nibali kon hij toch nog aardig dichtbij komen.

Adrianus en Patrick

Ik heb de mooiste etappe in jaren gezien dankzij kruiswijk! dus petje af!

tendam

'@skylimit
Gesink haalde een acceptabel niveau bergop, er werden toch goede klimmers eerder gelost dan hij en hij deed veel kopwerk. Kruijswijk was outstanding, hij reed anderhalve minuut harder dan de favorieten de Croix de Fer op, je mag niet van Gesink verwachten dat hij daar ook maar in de buurt kan blijven. Die tijden zijn geweest.

skylimit

'@tendam....helemaal mee eens dat die tijden zijn geweest, dus vandaar ook dat ik al die lofzang over gesink en rittenkapen niet snap. Hij is verworden tot een bruikbare (meester)knecht en daar zelfs niet outstanding in. De echte grote motor heeft hij niet meer, of althans nog niet gevonden. Ik snap dat hij de forcing deed, maar hij heeft zich speciaal toegelegd op dit soort dagen dan verwacht je toch een tikkeltje extra..... en dat zit er dus niet meer in, ook niet voor het rittenkapen.

StonedCamel

'@skylimit:
Hij heeft wel een grote motor maar het is een nogal zware dieselmotor. In ritten als vandaag komt hij bovendrijven (was toch wel 1 van de sterkere in de kopgroep en die was heel sterk). 2 dagen terug was hij nog aan het voorgloeien en was het wat minder, hopelijk komt hij in de Pyreneeen echt op stoom in dienst van Kruijswijk/Roglic of voor ritsucces.

Tot nu toe mag TLJ in ieder geval heel tevreden zijn over de Tour, eigenlijk iedereen haalt het vereiste niveau en dat is weleens flink anders geweest.

skylimit

'@stonedcamel overall rijden ze zeer goed, des te jammer dat deze aanval niet beloond werd. Hopelijk kunnen ze dit volhouden tot het eind en blijven ze gevrijwaard van pech.

kelderfan

Jammer dat Hartthijs De Vries geen brood ziet in de stage bij TLJ. Ik had die jongen ook wel in Utah willen zien.
Hij was kennelijk ook niet mee op stage in Oostenrijk.

EmPeHa

Hij mocht toch al niet mee naar Utah en een vervolg op de stage zat er bij voorbaat niet in. Dit heeft TLJ al eerder aangegeven. Groot gelijk van Hartthijs naar mijn mening om zijn eigen plan te trekken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hartthijs is een tijdrijder en kan heuvelwerk goed aan. Als je dan enkel 2 Belgische eendagskoersen mag rijden, is dat natuurlijk erg mager.
Dus hij zal wel weer richting Roompot trekken, neem ik aan.

xistnc

Ze hebben De Vries vaak genoeg over de vloer gehad om alle factoren te laten meewegen. Het mogelijke programma tijdens een stage is daar één van, maar zal heus niet de doorslag geven.

1 2 ... 286 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.