Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 313 ... 481 482
kelderfan

'@rahimns
Dat heb ik ook gezien, maar ik heb ook gehoord, dat Clement nog steeds niet fit is.
Dat betekent, dat Kruijswijk na een zware TdF een rol gaat krijgen in de ondersteuning van Bennett, want die ondersteuning kun je niet alleen van De Tier verwachten. Lindeman lijkt een stuk minder geworden.

gardeyn

Roglic zal zich wel, net als vorig jaar, gaan voorbereiden op het wk tt met rust, hoogtestage en ronde van GB?
Of pakt hij de BinckBank tour nog mee?

S. Morgenstern

Bennett, Kruijswijk en Van Poppel naar de Vuelta is sowieso iets om naar uit te kijken. De renners daar nog bij gaan komen lijken een stuk minder interessant en grotendeels inwisselbaar.

S. Morgenstern

Lindeman was in de Giro een uitstekende knecht van Bennett. Ik kan me goed voorstellen dat dat juist een van de jongens is die Bennett er weer heel graag bij wil hebben.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan denk alleen niet dat het verstandig is om een jonge renner nu al 2 grote rondes in 1 jaar te laten rijden... Lindeman lijkt me ook een prima vervanger voor Clement als het zover gaat komen.

kelderfan

Lindeman een uitstekende knecht in de Giro? Neem dan Battaglin mee, want die was wel goed bezig in de Giro.

wielergoes

De ploeg heeft een uitstekende tour gereden, waar je op kan bouwen. maar op een gegeven moment zal je wel keuzes moeten maken denk ik. Wil je echt met Roglic en/of Kruijswijk voor het podium gaan zal je wel je hele ploeg daar op moeten aanpassen. en ik zou het ook geen vreemde eis vinden van deze twee mannen en Groenewege zal ook wel eens een trein van 6 man willen hebben die voor hem rijd, wat ook geen vreemde eis zijn van hem.

kelderfan

Ik weet niet of 't wat betekend, maar ik zag bij SEG, dat Dylan van Baarle een rondje van 7 uur met die jongens heeft gereden.
Staat hij nog steeds op de radar van TLJ?

jvh93

Dat kan je vergeten Kelderfan, want Dylan heeft voor 2 jaar bij Sky getekend afgelopen seizoen.
Niet zo gek toch dat hij met die jongens een rondje fietst? Zijn managementbureau is SEG. En wielrenners fietsen liever samen dan alleen, dus daar is niets vreemds aan

S. Morgenstern

Battaglin had een vrije rol in de Giro, Lindeman heeft de halve ronde zijn kopman door het peloton geloodst. Dat laatste is knechten, de eerste deed dat zelden. Lastig waarneembaar in de uitslagen, maar het verschil zal voor Bennett zelf vrij duidelijk zijn. Qua wat makkelijker waarneembare momenten kijk je bijvoorbeeld naar de potentieel cruciale ondersteuningsmomenten in die ronde en wie er toen belangrijk waren; de verrassingsaanval van de mannen van Aru (waarbij Lindeman zijn kopman in hun wiel had gebracht), de wielwissel met Gesink en de dag dat Chaves op achterstand reed (waarbij Bouwman en vooral Gesink het verschil maakte). Ik betwijf dus of Battaglin duidelijk een betere knecht is voor de selectie die naar de Vuelta gaat.

Laatst gewijzigd
Witte Trui

Nu alweer zin in de Vuelta. Wie zijn de ploegleiders van dienst?

Ik neem aan dat de ploeg lijkt op de volgende:
Bennet – Kruijswijk – van Poppel – De Tier – Boom – Battaglin/Lindeman – Leezer/Wynants – Wagner.
Zelf zou ik graag Bouwman of Olivier nog aan het werk zien i.p.v. Leezer/Wynants, zeker in geval zowel Kruijwijk als Bennet goed gaan in het klassement.

jvh93

Ik ga bij de Vuelta uit van de volgende selectie:

Bennett (kopman), Kruijswijk (vrije rol), van Poppel (sprinter), de Tier (klimknecht), Boom (wegkapitein/sprinttrein), Wagner (lead-out), Lindeman (knecht/sprinttrein) en dan een van de mannen Clement/Olivier/Bouwman/Powless gezien de ondersteuning bergop. Wat betreft Clement en Olivier is het natuurlijk afwachten hoe zij uit hun blessure komen en of ze het niveau al aan kunnen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 Olivier, Bouwman en Powless rijden in Amerika... dus die kunnen van je lijstje af hoor.

RoBinnn

Is er al iets meer bekend over het programma van Roglic?
Zou het heel gek zijn om hem ook bij het lijstje mogelijke Vuelta deelnemers te zetten?
Met twee tijdritten en enkele serieuze bergritten kan dat wel eens de beste voorbereiding zijn op het wk, uiteraard zonder klassementsambities in deze Vuelta voor Roglic zelf.

Timocycling

Ik vermoed dat Roglic naar Canada gaat en voor de rest WK en Lombardia? Lijkt me sterk dat ze hem 'opbranden' met Vuelta. Hoewel het mij ook wel leuk lijkt hem daar te zien, lijkt me dat iets veel van het goede.

RoBinnn

Dat lijkt mij ook de meest logische route voor hem, al is een Vuelta met als doel voorbereiding op het wk/Lombardije een vaak gekozen weg, zeker met het wk van dit jaar kan je de klimkilometers uit de Vuelta goed gebruiken. Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om eventueel na de laatste tijdrit af te stappen al ben ik daar persoonlijk nooit zo'n fan van.

S. Morgenstern

Succesvolle klassementsrenners uit de Tour de France gebruiken zelden de Vuelta als voorbereiding op najaarsdoelen.

jvh93

'@rahim ik kan me toch voorstellen dat ze het programma van een van deze jongens wijzigen als clement het niet gaat halen. lijkt me toch wel dat ze met minstens 2 klimknechten naar de vuelta gaan

kelderfan

Zo die Tankink toch. Het is een rondje om de kerk, maar toch hij zorgt voor zege nr....
Gefeliciteerd.

EmPeHa

Toch maar verlengen dan ;-)

Robert

Zou tankink niet naar de vuelta gaan? Geen grote ronde gereden dit jaar en een mooi afscheid.

- bennet
- kruiswijk
- de tier
- van Poppel
- boom
- tankink
- leezer
- Clement/olivier/batagin/lindeman/powless

Wagner teveel DNF dit jaar en ik hoop op Olivier mits in vorm, maar dan wel van de startlijst in Amerika

ajvs

Zou het mogelijk zijn dat Groenewegen ook naar de Vuelta gaat? Heeft maar een halve Tour gereden.

nickdt

Tankink heeft bij Tour Du Jour al bevestigd dit jaar geen grote ronde te rijden.

ghostwriter

'@ajvs
Nee want Van Poppel rijdt de Vuelta als sprintkopman.

T80JZ

Voor de Kruiswijk fans:

Kruiswijk geniet na van succesvolle Tour: " Niet normaal, dit is zo mooi."
https://www.ad.nl/dossier-tour-de-france/kruijswijk-geniet-na-van-succesvolle-tour-niet-normaal-dit-is-zo-mooi~a202c7aa/

1 2 ... 313 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.