Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 314 ... 481 482
jvh93

Hoop dat Tankink op de een of andere manier aan de ploeg verbonden blijft. Deze man is echt geniaal en een sieraad voor de sport. Ondanks dat hij nooit wint een zeer gewaardeerde kracht

ti-raleigh

Tankink zei bij Tour de Jour dat hij een jaar compleet iets anders gaat doen. Soort sabbatical zeg maar. Daarna ziet hij wel weer. Als ploegleider lijkt hij mij niet geschikt. Hij is te relativerend van aard. Als mens is hij supergozer. Ploegleiders moeten ook klootzakken kunnen zijn en dat is hij niet.

Poeksel

Filmpjes maken tijdens de Tour lijkt me wel wat voor hem.

jvh93

Ik had het ook niet over ploegleider of iets dergelijks, maar meer een soort van teammanager. Denk dat hij daar enorm geschikt voor zou kunnen zijn.
Zo niet: praatprogramma's over wielrennen zijn ook wel wat voor hem. Kan hij Jose been misschien nog wel overnemen bij Eurosport of iets dergelijks

tendam

Tankink is een goeie gozer, maar neem je z'n analyses ook echt serieus? Ik vind Clement op dat gebied veel beter.

kelderfan

Ja, hoe is 't met Clement?
Met Daan Olivier gaat 't weer goed. Kijken hoe hij 't gaat doen in Utah.
Lijkt mij een pittig rondje met veel klimwerk. Dat moet hem goed liggen, na die hoogtestage in Oostenrijk.
Jan Maas gaat in ieder geval volle bak. En Kuss met rugnummer 1 en Powless zullen zich ook willen tonen in eigen land.
Brandon McNulty is zich aan 't voorbereiden of testen in Limburg o.a. Keutenberg.

Laatst gewijzigd
gardeyn

25 uur geleden meldde je dat je vernomen had dat Clement nog niet fit is. Zou daar dan een dag later iets aan veranderd zijn?

kelderfan

'@gardeyn
Klopt bijna als een bus. Maar mijn vraag is ook niet, of hij al fit is. Mijn vraag is toch duidelijk, hoe is 't met Clement.

gardeyn

Hij maakte op mij een montere indruk tijdens de avondetappe.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij kan alleen Stef die vraag beantwoorden en als ik tot nu toe hoor en zie dat hij eigenlijk weinig wilt praten over zijn blessure is het gewoon afwachten. Het enige wat ik dus van hem gehoord heb is dat er allerlei ontstekingen zitten in zijn lichaam en dat ze op zoek zijn naar een oplossing. Gewoon afwachten dus tot er groen licht is dat hij weer mag fietsen.

tdola

Dat wordt dus geen vuelta voor Clement en voor de Vuelta op klimgebied wrs toch wel een wat mindere ploeg in de breedte.

Zoals het er nu voorstaat:
Kruijswijk, Bennett, de Tier en van Poppel lijken zeker.
Dan nog 4 renners uit Battaglin, Boom, Wagner, Leezer, Lindeman, van Emden, Van Hoecke, Wagner. Roglic lijkt me leuk maar zal wel niet.

Een renner (Olivier) wegtrekken uit de VS ploeg zou kunnen, maar verwacht ik niet.

Voor Polen staat nu geen Wagner op het programma, maar wel leezer en Boom en vanhoecke. Dan zal Wagner ook voor Vuelta wel afvallen lijkt me.
De Polen ploeg+Kruijswijk zou zo maar de Vuelta ploeg kunnen zijn (zoals nu op pcs).

Morgen 1 augustus, meer duidelijkheid over aan te trekken renners (de Plus, Teunissen, van Aert?) en hopelijk ook nog wat contractverlengingen (van Emden, batta, boom????, Clement als fit?).

jvh93

'@tdola, vanaf morgen kunnen we nieuws verwachten inderdaad. wil niet zeggen dat de ploeg dit gelijk allemaal naar buiten zal brengen ;)

wieler4live

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/la-vuelta/181067/vraagtekens-achter-vuelta-deelname-bardet-en-roglic-thomas-lijkt-over-te-slaan

Roglic misschien in de vuelta dat had ik niet verwacht. Ik denk het team voor de vuelta
Bennett
Kruijswijk
Roglic
De Tier
Van Poppel
Battaglin
Van Emden
Lindeman

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als Roglic te Vuelta zou rijden dan lost dat wel een hoop personele problemen op.

wieler4live

Dan zouden ze ook nog eens met een heel sterk team starten en weer iedere etappe mee kunnen doen om de winst

S. Morgenstern

Personele problemen?

kelderfan

Ja, personele problemen.
Met Roglic erbij zou 't team zeker een stuk sterker worden.
Bennett zal wel heel blij zijn met de ondersteuning van Roglic, De Tier en Battaglin. Dan kan Kruijswijk kijken of hij ook mee gaat doen in 't klassement.
Van Poppel krijgt dan Leezer en Boom mee, als de TdP-crew ziet.

S. Morgenstern

Welke dan? Ik zie hier de afgelopen allemaal verschillende opties voorbij komen, wat dus weinig weg heeft van personele problemen.

wieler4live

Vooral bergop zijn er wat "problemen" vooral renners die een ander progamma rijden

kelderfan

'@vlek
Clement is kennelijk nog niet in orde en dan lijkt de Vuelta voor hem niet haalbaar.
Omdat Bennett voor 't klassement gaat, heeft hij steun nodig.
Roglic wilde eigenlijk ook de Dauphine rijden, maar dat is hem afgeraden door de teamleiding.

In de BinckBank Tour kan Antwan Tolhoek de rol van Roglic overnemen. Personele problemen opgelost toch.

Diever

En waarom heeft Bennett meer dan 1 iemand nodig bergop?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek oke personele problemen is misschien wat overdreven, maar met Roglic kan je wel wat meer resultaten behalen dan met Lindeman. Voor een klassement zal hij niet rijden maar voor een etappezege is hij dan weer wel een sterke kanshebber.

kelderfan

'@Diever
Heb je de TdF niet gevolgd. Kruijswijk en Roglic met Gesink en Tolhoek in de ondersteuning.

S. Morgenstern

Ik vind het nogal gezocht allemaal. Ze hebben voor de jonge klimmers dit jaar andere keuzes gemaakt, dan een jaar geleden. Dat is geen probleem. Ze geen in de Vuelta daarnaast met voldoende kansrijke renners starten en hebben voldoende mogelijkheden om die daar goed bij te staan.

Roglic erbij zou de selectie heel veel sterker maken, maar is op geen enkele wijze een oplossing van een probleem.

S. Morgenstern

Kruijswijk in de rol van Gesink (zonder kopwerk voor de sprinter) en De Tier in die van Tolhoek. Daarnaast nog iemand die hem de rest van de ronde bijstaat (de drukste knecht van allemaal). Wat heeft Bennett te klagen? Ik zie het probleem niet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 314 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.