Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 315 ... 481 482
Poeksel

Ik heb liever Kruijswijk in de rol van Roglic...

Fanny

Schrijf Van Aert maar definitief op voor het jaar 2020 bij Jumbo.nl
https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/180998/van-aert-kan-ronde-van-vlaanderen-en-parijs-roubaix-winnen-bij-lottonl-jumbo

S. Morgenstern

Dan zou Bennett dus een geweldige knecht zijn...

kelderfan

'@vlek
Ha, ha,
De drukste knecht van allemaal. Dat is een doordenkertje: Oh, ja Bram Tankink. Als je kan winnen in een rondje om de kerk, dan kun je Bennett ook bijstaan, als 't wat heuvelachtiger wordt.

S. Morgenstern

Tankink heeft inderdaad heel vaak zo'n rol gehad. Ze hebben echter genoeg andere renners die zo'n rol goed in kunnen vullen.

kelderfan

'@Fanny
Ja, dat wordt nog leuk met Wout Van Aert, want die weet wel wat hij wil. Ik vind 't wel een aparte constructie. Nu al inlijven voor 't jaar daarop.
Dat wordt dan een sterke voorjaarsploeg Van Aert met Teunissen, Boom?, Eenkhoorn, Jansen, Roosen en Van Poppel.

skylimit

'@kelderfan zonder Boom zeker! , die is wel klaar toch...

skylimit

'@poeksel waarom niet Kruijswijk en Roglic allebei naar de Vuelta, pr,bleem opgelost, mocht er een slecht zijn van vanwege de Tour in de benen, heb je altijd nog een plan C, ervan uitgaande dat Bennet plan A is;)

ti-raleigh

Ik zou het verrassend vinden als Roglic de Vuelta gaat rijden. Zal dan wel op zijn eigen verzoek zijn vermoed ik, met het oog op het W.K. Want daar heeft hij 2 kansen. En in dat geval gaat hij de Vuelta ook niet uitrijden. Heeft Bennett daar vrede mee ? En als Kruiswijk ook start, hoe gaat dat dan ? Of gaan ze sowieso meer voor etappezeges en is het klassement onder het motto we zien wel.

Rawolf

Wie kopman word, kruijswijk of bennett zal van de benen afhangen neem ik aan. Hoop op een goede kruijswijk.

kelderfan

'@skylimit
Je zou 't wel denken, maar Boom rijdt naast de TdP ook de Binck Bank. Dus hij krijgt nog een kans.

S. Morgenstern

Die koersen zou hij niet rijden wanneer ze hebben besloten om hem geen nieuw contract aan te bieden?

kelderfan

'@vlek
Ja, want de TdP is is van 4 t/m 10 augustus en de BinckBank Tour begint 13 augustus.
Ik schat in dat hij nog een kans krijgt om zich te tonen.

skylimit

'@kelderfan kan ook zijn dat ze niet meer renners hebben vanwege o.a. de vuelta etc. en ze niet met 1 man minder willen starten...

Rawolf

Als je een renner niet gaat verlengen kan je diegene toch nog wel koersen laten rijden? Ik snap de gedachte niet.

S. Morgenstern

Boom heeft in augustus toch gewoon een contract?

Adrianus en Patrick

Misschien een beetje rare vraag maar waar wonen en trainen de klimgeiten, Tolhoek Roglic, Clement en Kruijswijk eigenlijk.

Van Gesink weet ik dat hij in Girono woont wat een mooi trainingsgebied is!

S. Morgenstern

Kruijswijk woont in Monaco. Tolhoek volgens mij in Zeeland en Clement in Brabant. Roglic was twee jaar geleden ook veel in Girona, maar dacht iets gelezen te hebben over Italië.

Youri IJnsen

Voor de liefhebbers: morgenochtend vers transfernieuws rondom LottoNL-Jumbo op WielerFlits! Stay tuned (en zet vroeg de wekker ;-))...

tdcbolide

'@Youri doe nu maar al hoor

tdola

Houd ons niet langer in spanning, vertel

peerduell

Nu (01-08-2018) definitief: Van Aert naar Lotto Jumbo! Leuke teaser Youri! Of is het toch iets "nieuws"? Iets onverwacht. Kan niet slapen :-)

peerduell

Of.............nieuwe ploegleider wegens te veel "gemekker" op WF.

Youri IJnsen

Totaal onverwacht. Denk ik. Wie het raadt voor morgenochtend, krijgt van mij hoogstpersoonlijk een goede rode wijn thuisgestuurd ;-)

tdola

Terpstra, Pauwels, mohoric, vermote, boy van Poppel of koen de kort is mijn gok.

De wijn mag je lekker zelf opdrinken Youri, lol

1 2 ... 315 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.