Niemand die deze aan had zien komen waarschijnlijk. Geen idee wat deze jongen kan, maar opzich wel vertrouwen in de scouting van de ploeg. Afgelopen jaren ook altijd prima jongeren binnengehaald. Wel benieuwd wat dit zal betekenen voor een eventuele komst van Jan Maas en de toekomst van Daan Olivier
Ik vind het prachtig dat LottoNL steeds voor de iets minder bekende talenten gaat (al was Powless een uitzondering). Hopelijk kan deze jongen zich net zo goed ontwikkelen als de andere talenten bij de ploeg. Talentvolle klimmers zijn zeker welkom gezien de ontwikkeling van de klassementsrenners. Ik hoop dat het contract van Olivier wel wordt verlengt en dat Maas bij de ploeg tekent. Het is namelijk belangrijk dat de ploeg ook jonge Nederlandse klimmers blijft ontwikkelen. Maas is zeker geen toptalent maar Jumbo zal ook voor de minder belangrijke wedstrijden wat klimmers nodig hebben.
Ik zou zeker niet blij zijn met iemand die de naam Rasmussen draagt..
Hallo, wat een kolder hij heet geen Hitler.. Half Denemarken draagt de naam Rasmussen... kom op zeg.. wat een droevenis die reacties hierboven. Laten we iedereen met de achternaam Van der G ook maar in de ban doen hier op het forum dan!
@ Youri, als dit het verassende nieuws is dan valt het mij wel een beetje tegen..
'@Poeksel
Nee deze Rasmussen stond niet op mijn wenslijstje; dus als genoemd maar niet door mij.
Andreas Leknessund heb ik wel zien langskomen, maar die is 't kennelijk niet geworden.
Mij benieuwen hoe dat gaat uitpakken met Jonas Vingegaard Rasmussen. Ik had zelf voor die Stephen Williams {SEG} gegaan, maar hij gaat naar Bahrain Merida en die hebben geen geldproblemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.