Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 316 ... 481 482
Jori

Verwacht BvP (vervanging Van Hoeke), hoop De Plus!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Rohan Dennis??

S. Morgenstern

De Plus is ondertussen geen verrassing meer.

Totale verrassing? T. Hart, T. Martin, Phillipsen of Brandon McNulty.

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@youri
Andere Greipel al hoop ik van niet ;p

Laatst gewijzigd
Dave87

Mollema terug op het oude nest.

Wielerfan1987

Van Garderen wellicht?

Wielerfan1987

Of zou het dan toch Niki Terpstra worden?

diegodon

Gianni moscon !!

Kelderman Rules

LottoNL-Jumbo beschikt de komende twee seizoenen over de diensten van Jonas Vingegaard

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voluit: Jonas Vingegaard Rasmussen... we hebben weer een klimmende Rasmussen bij de ploeg, de cirkel is rond ;)

skylimit

Geen problemen met de "Whereabouts" ?:)

Timocycling

Jullie zaten niet echt dichtbij😜

jvh93

Niemand die deze aan had zien komen waarschijnlijk. Geen idee wat deze jongen kan, maar opzich wel vertrouwen in de scouting van de ploeg. Afgelopen jaren ook altijd prima jongeren binnengehaald. Wel benieuwd wat dit zal betekenen voor een eventuele komst van Jan Maas en de toekomst van Daan Olivier

Poeksel

Is ie ooit al eens genoemd door kelderfan?

lotto-jumbo fan

Youri krijgen we dit jaar ook weer je lijstje met tien potentiële aankopen voor tlj?

Laatst gewijzigd
tendam

'@koel
Van Avermaet was nogal vreemd geweest, aangezien daar nu een hele ploeg omheen wordt gebouwd bij CCC. En het moet je verheugen dat er weer een Rasmussen komt.

skylimit

Deze Rasmussen is/wordt de "Bernal" van TLJ.

KJP

Ik ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de klassementsmannen bij de beloftes, vond de lichting van vorig jaar stukken sterker ogen op dat vlak. Maar hij mag me gaan verbazen deze Deen!

Yeez

Goede renner, maar ligt erg vaak op de grond..

ghostwriter

Ik vind het prachtig dat LottoNL steeds voor de iets minder bekende talenten gaat (al was Powless een uitzondering). Hopelijk kan deze jongen zich net zo goed ontwikkelen als de andere talenten bij de ploeg. Talentvolle klimmers zijn zeker welkom gezien de ontwikkeling van de klassementsrenners. Ik hoop dat het contract van Olivier wel wordt verlengt en dat Maas bij de ploeg tekent. Het is namelijk belangrijk dat de ploeg ook jonge Nederlandse klimmers blijft ontwikkelen. Maas is zeker geen toptalent maar Jumbo zal ook voor de minder belangrijke wedstrijden wat klimmers nodig hebben.

Laatst gewijzigd
Witte Trui

Verrassende aankoop, maar past zeker in de filosofie. Ik ben benieuwd hoeveel renners er uit dat circuit zijn getest. Wanneer de resultaten daadwerkelijk zo opmerkelijk zijn, heeft TLJ wellicht weer straffe scouting verricht. Waren er andere ploegen geïnteresseerd dat iemand weet?

Adrianus en Patrick

Ik zou zeker niet blij zijn met iemand die de naam Rasmussen draagt..
Hallo, wat een kolder hij heet geen Hitler.. Half Denemarken draagt de naam Rasmussen... kom op zeg.. wat een droevenis die reacties hierboven. Laten we iedereen met de achternaam Van der G ook maar in de ban doen hier op het forum dan!

@ Youri, als dit het verassende nieuws is dan valt het mij wel een beetje tegen..

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

'@ vlek bedankt!

xistnc

Beetje een aankondiging in de lijn van afgelopen Tour. 'Kijk ons eens in Frankrijk zijn!' en 'Kijk ons eens een nieuwtje hebben'. Bleh.

kelderfan

'@Poeksel
Nee deze Rasmussen stond niet op mijn wenslijstje; dus als genoemd maar niet door mij.
Andreas Leknessund heb ik wel zien langskomen, maar die is 't kennelijk niet geworden.
Mij benieuwen hoe dat gaat uitpakken met Jonas Vingegaard Rasmussen. Ik had zelf voor die Stephen Williams {SEG} gegaan, maar hij gaat naar Bahrain Merida en die hebben geen geldproblemen.

1 2 ... 316 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.