Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 320 ... 481 482
tdola

Idd opvallend dat Wellens echt dicht bij een overstap stond, dacht dat het meer een balletje opgooien geweest was.

Zou dit ipv van aert geweest zijn? Of samen met van aert? In laatste geval kunnen we wellicht nog iets moois op transfermarkt verwachten.

jvh93

Aangezien er in de tijd dat ze met Wellens gesproken hebben ook met Van Avermaet gesproken "schijnen" te hebben (volgens de geruchten) hoop ik op dat laatste

Niklas

'@jvh93, gelet op de filosofie (investeren in talent) van TLJ past van Avermaet niet in het profiel. Of het moet zijn dat hij meteen als een soort coach van jonge renners ingepast wordt.

skylimit

'@jvh93 Quote:" Goede visie, Goede begeleiding en ik heb zelfs al gehoord: “The next big thing” die het Sky weleens lastig kan gaan maken in de toekomst. Zou toch wat zijn als ze de ploeg weer weten uit te bouwen en oude tijden kunnen laten herleven"

Echt waar...."the next big thing" en "oude tijden laten herleven" Toch geen Rabo 2.0 bedoel je met oude tijden....en "the next big thing".....

tendam

Sommigen willen iets te graag dat Van Aert volgend jaar naar TLJ komt... hij zou misschien wel willen, maar volgens mij wil hij vooral duidelijkheid en die løl van een Nuyens zal er alles aan doen om hem aan z'n contract te houden. Anders valt z'n hele ploegje, en zijn eigen toekomst, in elkaar.

jvh93

'@skylimit ik heb die woorden niet gezegd hoor. Ik citeer alleen. en met oude tijden herleven bedoel ik voornamelijk de vele overwinningen en een van de grotere ploegen in het peloton zijn ;)

@niklas ik reageerde op de reactie van Tdola ;) Ik hoop dat we nog een klapper mogen verwachten deze transferperiode

Laatste man

Wellens had prachtig geweest. Top coureur, mooi mens.

xistnc

Dat van die 'vele overwinningen' valt toch wel mee? De seizoenen van Rabobank waren ook heel wisselend, klik.

jvh93

op basis van dat lijstje kan ik je inderdaad geen ongelijk geven.
Het voelde in ieder geval wel als meer, maar wellicht dat ze dan meer wonnen in de grotere koersen.

tdola

Op basis van totale overwinningen doen ze dit seizoen al zeker niet onder voor Rabo destijds. Wat Roglic in wt etappekoersen doet (winnen) presteerde Rabo destijds zelf niet.
Wat Rabo wel presteerde en jumbo (nog) niet was overwinning in grote ronde (menchov Vuelta en giro) en de af en toe klassieker overwinning (freire Milan san remo, dekker Parijs tours ed).
Maar zo dominant was Rabo nou ook weer niet.

skylimit

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2244211-verontrustend-misbruik-van-schildklierhormoon-door-topsporters.html
dit plaatst misschien de topprestaties van wielrennners weer in een ander daglicht, alhoewel het nog is toegestaan.....
Wachten is op een reactie van Sven Kramer.....

Niklas

'@skylimit, niet als legitimatie maar als nuancering: de kritiek richt zich vooral op sportartsen, omdat zij het medicijn onwettig voorschrijven. Het is niet prestatiebevorderend, maar stimuleert gewichtsverlies. De gezondheidsrisico's zijn niet mis. De discussie hoort volgens mij niet op dit topic thuis!

Laatste man

Staat al in het dopingtopic.

tendam

Wellens was een mooie 'aankoop' geweest, maar hij is toch vooral de koning van de B-koersen. Voor de Ardennen konden ze hem goed gebruiken, maar als een Van Aert even duur is denk ik dat die meer een gat opvult. Die kun je op termijn in elke klassieker inzetten.

skylimit

'@niklas waarom zou het hier niet thuishoren? Kramer is onderdeel van TLJ, net als Gesink.....het zijn topsporters, beiden groot/lang, dus ook gewicht mee te torsen. Het artikel is toch een soort aantijging, dus benieuwd wat de topsporters hier zelf over te melden hebben.

S. Morgenstern

benieuwd wat de topsporters hier zelf over te melden hebben.

Die schijnen hier niet te posten.

skylimit

'@vlek @rahimns jullie zijn zo goed op de hoogte van het reilen en zeilen bij en binnen TLJ, dat je hiervast wel info over los kunt krijgen;)

SS3000NL

Beste skylimit, in het hele artikel worden Kramer (of Gesink) niet genoemd. Het hoort hier niet, omdat er geen link is met TLJ (buiten de link die jij denkt dat er is). Je insinueert iets waar niemand over schrijft. Er wordt ook in het algemeen geschreven over gebruik door wielrenners, je had het dus net zo goed in het Sunweb topic kunnen zetten. Daarom vind ik dat het hier niet hoort, er worden geen namen genoemd, alleen een paar sporten en jij gaat naar het TLJ topic. Er zijn ook schaatsers en wielrenners bij andere ploegen.

skylimit

'@ss3000nl ik snap het;) je mag alleen over buitenlandse sporters en ploegen(zoals SKY) insinuaties c.q. opmerkingen maken, maar niet over Nederlandse sporters bij een door Nederlandse bedrijven gesponseerde topploeg.

Yeez

'@skylimit bij sky was en is daar alle reden toe. Hier gaat het om schaatsen, dus maak jij de link met Kramer en tegelijkertijd met Lotto-Jumbo. Vergezocht niet?

SS3000NL

Je mag best insinuaties plaatsen, in het doping topic. Alleen een insinuatie is altijd ergens op gebaseerd (Sky met bezorgde pakjes en wat pufjes). Jij leest schaatsers en begint over TLJ. Waar vind jij ook maar enige link met TLJ? Als je had geschreven, het betreft schaatsers en wielrenners, er is dus een kans dat TLJ erbij betrokken is, had het van mij zelfs hier gemogen. Alleen direct het op de man spelen en namen uit je duim zuigen gaat te ver. Je kan niet zomaar Kramer en Gesink aanvallen, omdat jij ze groot vind. Er is een verschil tussen een mogelijkheid en direct mensen zwart proberen te maken.

Adrianus en Patrick

Hallo Mensen,
Aub geen insinuaties maken richting Team Lotto Jumbo, graag focussen op Sky en Astana..

Bedankt

skylimit

Nee, lijkt mij niet vergezocht. De toekomst zal het uitwijzen. Nederland is een klein-topsportland, dat dit bericht nu zo nadrukkelijk naar buiten komt, geeft toch wel aan dat er wat aan de hand is ook in Nederland en dat hier ook de grenzen en het grijze gebied opgezocht worden.
Maar natuurlijk doet topploeg TLJ hier niet aan mee;)

tendam

Kramer is onderdeel van TLJ, net als Gesink…..het zijn topsporters, beiden groot/lang, dus ook gewicht mee te torsen.

Kom, je bent gewoon aan het trollen. Dit gaat nergens over. Een koe is een dier, een eend is ook een dier, dus een koe is een eend.

skylimit

'@tendam dat mag jij vinden, maar als ik Kramer was en ik zou zo'n artikel over topsporters in Nederland met ook nog een verwijziging specifiek na de schaatssport onder ogen krijgen, zou ik mij toch indirect aangevallen voelen. Door dit artikel komen er hoe dan ook speculaties en is het duidelijk dat de topsport in Nederland niet zo etisch is als het lijkt.

1 2 ... 320 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.