Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 321 ... 481 482
SS3000NL

Skylimit modus aan: Dumoulin was zwaarder dan zijn concurrenten, hij was bij de Tour lichter dan bij de Giro, hij is wielrenner, wielrenners worden genoemd, Dumoulin gebruikt deze nieuwe doping. Skylimit modus uit.

skylimit

'@ss3000nl je zou het inderdaad ook op Dumoulin kunnen betrekken, maar dat hij lichter aan de Tour is begonnen, lijkt mij logisch gezien hij daarvoor de Giro heeft gereden.

SS3000NL

Skylimit, hij is tussen de Giro en de Tour afgevallen: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/07/22/verschil-tussen-plaats-een-en-vijf-in-de-tour-een-kilo-a1610870

Dus heeft niets te maken met het rijden van de Giro. Overigens, deze en vorige posts zijn niet mijn persoonlijke mening. Ik ben tegen het lukraak noemen van namen en probeer aan te tonen, dat je erg makkelijk verbanden kunt vinden.

achtpuntzes

'@ LB117

Hallo Mensen,
Aub geen insinuaties maken richting Team Lotto Jumbo, graag focussen op Sky en Astana..

Bedankt

bepaal gewoon wat je zelf post, en laat anderen dat ook doen.

Nederlandse topschaatsers aan de doping, TLJ met zowel schaats als wielerploeg, Wielrenners van TLJ die goed mogelijk aan hetzelfde spul zitten, die link is toch een redelijk normale gedachtengang?

En dan nog het feit dat de renners bij TLJ enorme stappen hebben gemaakt, zowel in de sprint als in het klassement van grote rondes.

Maar goed, bepaalde dingen mogen dus blijkbaar niet gezegd worden.

Laatst gewijzigd
tendam

'@achtpuntzes
Ok, nou steek maar van wal dan. Wat heb je erover te melden dat specifiek op de wielerploeg TLJ betrekking heeft? Een ploeg die nota bene renners schorst en zelfs ontslaat als ze een volledig legaal slaapmiddel gebruiken (en daar zelf mee naar buiten komt).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vorig jaar heeft er een stuk in het AD gestaan over vedergewichten https://www.ad.nl/sport/waarom-het-wielerpeloton-permanent-op-dieet-is~a40c49d7/

Daar werd ook gesproken over Thyrax en bij TLJ wordt daar over gezegd dat het een no-go is. Maar ja of je dat wilt geloven is natuurlijk weer aan een ieder om dat voor zichzelf te bepalen.

Een van de meest hardnekkige: schildklierhormonen, zoals Thyrax. Die jagen het metabolisme aan via de schildklier, maar het kan op lange termijn gezondheidsrisico's opleveren. Bij onder meer Lotto-Jumbo zeggen ze expliciet dat het voor hen een 'no-go' is, maar dat geldt waarschijnlijk niet voor alle ploegen in het peloton

Laatst gewijzigd
skylimit

'@tendam...uhhhhh...dat slaapmiddel was niet door de ploeg voorgeschreven..;)

SS3000NL

Achtpuntzes, het namen noemen van Skylimit, ging mij te ver. En zoals ik in sarcasme modus al deed, kun je het ook over Dumoulin zeggen. Laat ik hem verder trekken, Sunweb heeft 3 wielerploegen, wielrenners worden ook genoemd, dan is het statistisch gezien een grote kans, dat Sunweb er ook bij betrokken is (meer renners onder contract). Dus als je het op de man of ploeg wilt spelen, doe het dan volledig.

skylimit

'@ss3000nl het namen noemen zou je in de hele context moeten lezen en ik beschuldig niemand, het middel is niet eens verboden. Dat ik die namen noem lijkt mij logisch gezien hun gestalte, zou raar zijn als ik Tolhoek zou noemen;) Verder Sunweb is een duitse ploeg....

mus van de maasstad

Hoe doen jullie dat quoten met zo een vierkantje er omheen?

SS3000NL

De vrouwenploeg en opleidingsploeg zijn Nederlands. En bij de Duitse ploeg rijden Nederlandse renners op Nederlandse licentie, die daardoor hier ook onder kunnen vallen. Er staat in het artikel, dat het om Nederlanders gaat, niet om Nederlanders in Nederlandse loondienst.

Plus als je kijkt naar bijvoorbeeld Marc Goos, in Duitsland zijn de regeltjes en verzekeringen op medisch gebied veel soepeler.

Rawolf

Als je niemand beschuldigd noem dan ook geen namen.

Wat wordt het team van tlj in de binckbank tour?

tendam

Ok. Niets specifieks te melden dus. Nou, zet de discussie dan voort in het daarvoor bestemde dopingtopic.

S. Morgenstern

Hoe doen jullie dat quoten met zo een vierkantje er omheen?

[ quote]Hoe doen jullie dat quoten met zo een vierkantje er omheen?[/quote]

Zonder de spatie.

Laatst gewijzigd
tdola

Kunnen we het weer hebben over tlj. En niet over schildklier medicatie?
Daar is evt een ander topic voor

SS3000NL

Speciaal voor Skylimit, de reactie is gekomen:

LottoNL-Jumbo steunt de KNSB in haar statement over dit onderwerp en hoopt dat andere bonden dit voorbeeld zullen volgen”, meldt de grootste schaatsploeg van Nederland, van onder anderen olympisch kampioenen Sven Kramer en Kjeld Nuis en coach Jac Orie.

Adrianus en Patrick

8.6.. ik bedoelde het niet sarcastisch hoor..

skylimit

'@lb117 als je het JUIST niet sarcastisch bedoelde, zeg je dus tegen mensen dat ze zich alleen moeten focussen op SKY en Astana..en over TLJ moeten zwijgen.

Dave87

Zoals gisteren al geschreven de perfecte opstelling voor de BB Tour (- Martens tov gisteren want helaas mogen er maar 7 renners mee gaan doen ;).

Groenewegen
Roosen
Jansen
van Emden
Boom
Roglic
Leezer

jvh93

Boom heft dat rondje vroeger nog weleens gewonnen. Benieuwd hoe getergd hij is om een goed resultaat te behalen.

Niklas

Thijs Zonneveld - toch niet bepaald een goedgelovig type - noteerde in 2017 een duidelijk statement van TLJ over het gebruik van Thyrax: no go! Degenen die hier lukraak insinuaties rondstrooien, alleen maar omdat diezelfde Thijs in een tweet uitnodigt om te raden naar een ploeg, stellen zich asociaal op. Tel eerst even tot 10 voordat je 26 specifieke renners verdacht maakt, omdat er een link is met een schaatsploeg. Je zal maar renner zijn...

achtpuntzes

Sommigen willen hier alleen maar mooi weer, maar helaas voor jullie kan je niet bepalen wat een ander post.

S. Morgenstern

Volgens mij is er voorlopig heel weinig aanleiding om het bericht aan TLJ te koppelen. Slechts een klein percentage van de Nederlandse wielrenners rijdt bij TLJ. Daarnaast heeft de ploeg in het verleden aangegeven dat dit middel bij hun niet thuis hoort en weten we hoe ze omgaan met voorvallen waarbij renners toch naar dat soort grijze middelen grijpen.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ vlek

Maar er is ook geen aanleiding om dan maar geheel TLJ vrij te pleiten.

Ze hebben het over Nederlandse topsporters, en die zitten ook bij TLJ (althans, ik neem aan dat we het daar wel over eens zijn), of je dat nou leuk vind of niet.

S. Morgenstern

Maar er is ook geen aanleiding om dan maar geheel TLJ vrij te pleiten.

Uiteraard. De aanleiding om dit bericht hier serieus te bediscussiëren is er daarmee echter niet groter op geworden.

1 2 ... 321 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.