Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 349 ... 481 482
ghostwriter

'@vlek
Kom op man, niet kinderachtig doen. Dat maakt het voor ons allen minder leuk hier.

KJP

Als het een .HC koers wordt is het zeker gewoon een goede optie om mee te nemen. Is ook gewoon belangrijk dat je als Lokaal team dit soort koersen steunt vind ik.

En je kan natuurlijk een deal van de ploeg die naar Veenendaal - Veenendaal gaat ook hier naartoe sturen.

ghostwriter

Als het in het schema past zou het voor LottoNL een morele veranwoordelijkheid zijn om daar te starten en zo het Nederlandse wielrennen te ondersteunen.

S. Morgenstern

Ik denk dat Veenendaal vooral met renners uit de Binck Bank Tour gereden gaat worden.

KJP

Norg - Binckbank - Veenendaal lijkt me ook geen onmogelijke combinatie. Zeker niet voor de knechtachtige types.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ghostwriter sorry maar dat vindt ik echt onzin... een WT-ploeg moet vooral kijken naar de wedstrijden die passen bij hun renners en een programma waarin voldoende rust zit om te kunnen excelleren. Als een Nederlandse wedstrijd in het programma past prima, maar het moet niet zo zijn dat ze er moeten starten omdat het toevallig in Nederland is.

S. Morgenstern

Die renners komen daarvoor uit de Tour of vanuit Polen. Ik denk niet dat ze vandaag (buiten Lindeman) veel renners hadden om op te stellen.

S. Morgenstern

Het ondersteunen van het Nederlandse wielrennen gebeurt al bij TLJ, op ontzettend veel manieren. Een deelname aan dit soort koersen is daarbij op geen enkele manier iets wat als een extra verantwoordelijkheid gezien kan worden.

StevieK

Natuurlijk kan dat wel gezien worden als verantwoordelijkheid nemen mbt bepaalde NL koersen. Ze hebben alleen geen enkele verplichting er ook te koersen.

S. Morgenstern

TLJ is niet verantwoordelijk voor (het deelnemersveld van) die koersen. Dat zou een hele ongezonde situatie zijn.

Laatst gewijzigd
StevieK

Dat zeg ik ook niet. Maar een ieder kan/zeggen vinden dat het meedoen aan die koers tot hun verantwoordelijkheid hoort, om zo het NL wielrennen te ondersteunen.

Romāns Vainšteins

Slag om Norg is gewoon een vette, leuke koers die uiteindelijk het (cult) - rijtje Tro Bro, Samyn, Hageland, Schaal Sels in gaat komen. Zo'n Veenendaal - Veenendaal komt met 1001 nieuwe sponsoren en opgekrikt deelnemersveld nog niet in de buurt qua entertainment.

Ik zou een startploeg van Jumbo in Norg alleen al om de diversiteit van het Nederlandse wielrennen te supporteren eigenlijk wel waarderen.
Helemaal eens met SK dus .

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan zal de organisatie moeten overwegen om te kijken naar een andere datum... nu is het in deze periode gewoon te druk.

S. Morgenstern

Het is dan inderdaad eerder aan de organisatie om samen met TLJ een andere datum te zoeken, dan dat TLJ zonder samenwerking zijn programma aan z'n koers moet aanpassen omdat ze een (morele) verantwoordelijkheid zouden hebben om via dit soort koersen het Nederlandse wielrennen te ondersteunen.

ghostwriter

'@rahimns
Volgens mij zei ik er toch echt bij "als het in hun schema past".

Kelderman Rules

Ongelooflijk wat die Kuss in de klim laat zien. Hopen dat hij het de laatste 4 km vol kan houden!

Kelderman Rules

HELD!

kelderfan

Sepp Kuss wauw die hengelt zege 25 binnen.
Een sterke Sepp Kuss gezien. Maar ook Koen Bouwman, die weer terug is en berenwerk heeft geleverd om de vluchters binnen schot te houden.
Jammer dat Neilson Powless het moeilijk kreeg op deze zware beklimming.
Topdag voor de TLJ crew in Utah.;)

Romāns Vainšteins

Absurd goed jaar voor Jumbo en met name de klimmers zijn wel erg grondig goed aangepakt. Ze hebben daar echt een slag gemaakt op dat vlak.

Franco Bitossi

En als Jumbo ook in Mexico een zaakje wil beginnen dan ook die Villalobos in de gaten houden. 20 jaar, kan tijdrijden en klimmen.

kelderfan

'@FrancoBitossi
Die Villalobos doet 't de hele week al goed, maar ja een Mexicaan bij TLJ zal wel vloeken.
Maar die Keegan Swirlbul was niet zo lang geleden een van de jonge talenten en kijk eens op welke plek hij is binnengedruppeld.
Misschien een renner om in de gaten te houden.

horsm

Grappig hoe BMC eigenlijk door TLJ helemaal naar huis werd gereden.

Gestoorden

Klasse zege van Kuss! Indrukwekkend klimwerk gezien. Dit was geen verkeersdrempel.
Ik had verwacht dat Powless de beste of talentvolste van de 2 Amerikanen bij Jumbo was, Kuss laat hier ook een knap staaltje talent en klasse zien.

Er lijkt genoeg ‘klassementstrein materiaal’ in het huidige rennersbestand te zitten.

kelderfan

Zelfs @vlek is om. Sepp Kuss mag volgend jaar mee naar de Giro.

Wildebert

Ha, de klimtrein van TLJ wordt idd steeds imposanter: Roglic, Kruijswijk, Gesink, Bennet, Kuss, Tolhoek, Bouwman, Olivier, De Tier, Battaglin.... heb verbaasd naar de overmacht van Kuss zitten kijken. Wat een power en aanvalslust. En leuk om Bouwman zo te zien sleuren. Zat helemaal kapot, maar bleef op de grote molen toch maar tempo maken.

1 2 ... 349 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.