'@Ghostwriter sorry maar dat vindt ik echt onzin... een WT-ploeg moet vooral kijken naar de wedstrijden die passen bij hun renners en een programma waarin voldoende rust zit om te kunnen excelleren. Als een Nederlandse wedstrijd in het programma past prima, maar het moet niet zo zijn dat ze er moeten starten omdat het toevallig in Nederland is.
Slag om Norg is gewoon een vette, leuke koers die uiteindelijk het (cult) - rijtje Tro Bro, Samyn, Hageland, Schaal Sels in gaat komen. Zo'n Veenendaal - Veenendaal komt met 1001 nieuwe sponsoren en opgekrikt deelnemersveld nog niet in de buurt qua entertainment.
Ik zou een startploeg van Jumbo in Norg alleen al om de diversiteit van het Nederlandse wielrennen te supporteren eigenlijk wel waarderen.
Helemaal eens met SK dus .
Het is dan inderdaad eerder aan de organisatie om samen met TLJ een andere datum te zoeken, dan dat TLJ zonder samenwerking zijn programma aan z'n koers moet aanpassen omdat ze een (morele) verantwoordelijkheid zouden hebben om via dit soort koersen het Nederlandse wielrennen te ondersteunen.
Klasse zege van Kuss! Indrukwekkend klimwerk gezien. Dit was geen verkeersdrempel.
Ik had verwacht dat Powless de beste of talentvolste van de 2 Amerikanen bij Jumbo was, Kuss laat hier ook een knap staaltje talent en klasse zien.
Er lijkt genoeg ‘klassementstrein materiaal’ in het huidige rennersbestand te zitten.
Ha, de klimtrein van TLJ wordt idd steeds imposanter: Roglic, Kruijswijk, Gesink, Bennet, Kuss, Tolhoek, Bouwman, Olivier, De Tier, Battaglin.... heb verbaasd naar de overmacht van Kuss zitten kijken. Wat een power en aanvalslust. En leuk om Bouwman zo te zien sleuren. Zat helemaal kapot, maar bleef op de grote molen toch maar tempo maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.