Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 348 ... 481 482
Diever

'@Vlek Als je ziet hoe hij rondreed in Parijs-Nice was dat erg goed. Misschien waren dat lastigere aankomsten, maar volgens mij zit er veel snelheid in. Sprintje is niet voor plaats 1, maar de snelheid zit er wel in.

https://youtu.be/sBuBgCo5q9s?t=7m

RoBinnn

Voor de Vuelta verwacht ik er ook wel meer van dan vorig jaar al is het eerst nog maar even wachten op de definitieve selectie.
Maar met de vier al bekende namen mag er meer verwacht worden dan de prestaties van vorig jaar.

S. Morgenstern

Als je ziet hoe hij rondreed in Parijs-Nice was dat erg goed. Misschien waren dat lastigere aankomsten, maar volgens mij zit er veel snelheid in. Sprintje is niet voor plaats 1, maar de snelheid zit er wel in.

Dat zijn inderdaad de sprints waarin Teunissen zijn kans zou kunnen gaan, maar voor massasprints heeft Van Poppel duidelijk veel meer potentie laten zien.

KJP

Tuurlijk heeft van Poppel veel meer kwaliteit voor de sprint dan Teunissen. Dat heeft ie in het verleden al heel vaak bewezen. Denk dat dat best een heel leuk tandem zou kunnen zijn overigens ook, Teunissen heeft zowel meer kracht als snelheid dan de huidige lead-out van van Poppel.

Het zou mij serieus niet verbazen als Jumbo volgend jaar nog succesvoller gaat worden. Zeker als Teunissen, de Plus en eventueel zelfs van Aert erbij komen zie ik buiten Quick-step en Sky gewoon geen enkele ploeg met meer kwaliteit. Alleen voor de heuvels mis je misschien nog een man die het af kan maken.

Wouter1998

Denk dat je met een goede teunissen en van Aert ook ver kan komen in de agr. Je mist echter wel een man voor de WP en LBL. Misschien Primoz maar die zal zijn focus in die tijd waarschijnlijk op Baskenland en Romandië hebben.

StevieK

Vlek. Echt goed van je man, dat je ff all koersen oplepelt die Kuss reed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Diever Teunissen kan prima aankomen maar het is natuurlijk geen sprinter als Van Poppel in potentie is. Die gaat nooit een massasprint kunnen winnen met echt sterke sprinters erbij.

StevieK

Maas ipv Wagner, Kelderfan? Maas is toch geen hardrijder?

S. Morgenstern

Echt goed van je man, dat je ff all koersen oplepelt die Kuss reed.

Kon je de koersen terugvinden die je bedoelde?

StevieK

Zit op m'n harde schijf opgeslagen, Vlek. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?

S. Morgenstern

Nee, denk dat je het punt wel hebt begrepen..

kelderfan

De slag om Norg volgend jaar op 't menu van TLJ. nu 1.1 en misschien volgend jaar 1.HC.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hoe past dat ooit in een programma als je ze ook de koersen in Amerika wilt zien koersen... vrees dat dit een no-go wordt

ghostwriter

Teunissen lijkt me een ideale sprintaantrekker voor Van Poppel. Hij is behoorlijk explosief en kan een hoge snelheid behoorlijk lang vasthouden. Als Teunissen vroeg aan zijn sprint begint met Van Poppel in zijn wiel zit die laatste in een zetel. Er moet dan nog een derde man bij die de twee op zo’n kilometer voor de finish voorin af kan zetten. Leezer lijkt mij persoonlijk goed geschikt voor zo’n rol. Dan kunnen Roosen en Jansen de vaste mannen voor Groenewegen blijven.

Ik doe lekker met Kelderfan mee. Naast 1) Teunissen, 2) Hofstede, 3) De Plus, 4) Van Aert en 5) Rasmussen zou ik graag zien dat 6) Maas en 7) S. Bennett bij LottoNL zouden tekenen. Ik zou de contracted van Clement (als hij last van zijn rug blijft houden), Wagner, Boom en Lindeman niet verlengen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@StevieK
Als je een hardrijder zoekt dan kijken bij de Slag om Norg. Robin Carpenter en Van Schip {Roompot}.

S. Morgenstern

De slag om Norg volgend jaar op ’t menu van TLJ. nu 1.1 en misschien volgend jaar 1.HC.

Ik begrijp hieruit dat Lindeman volgend jaar toch nog bij TLJ blijft rijden.

kelderfan

'@vlek
Dat is wat de organisatie wil en ja dan is 't goed om Teunissen te halen.
@rahimns
Je hebt gelijk hoor, dat Norg wel erg moeilijk is in te passen in 't programma. Ik hoorde, dat de organisatie geprobeerd heeft om TLJ over te halen om met een ploeg te gaan rijden. Nu Teunissen mogelijk komt, kan die mooi als kopman worden uitgespeeld. Die kan dit rondje ook goed rijden.

S. Morgenstern

Slag om Norg > Binck Bank, tenslotte....

StevieK

Vlek. Nee, ik denk dat jij nogal een zuigertje bent.

StevieK

Kelderfan. Ja, Van Schip ben ik een fan van. Het zou me alleen verbazen als Jumbo naast die klim Deen ook nog eens De Plus, Tusveld én Maas contracteert. Ze zitten ook niet al te dik in de leadouts, zeker nu Van Hoeke ook vertrekt. Wagner ook nog weg zou m.i. betekenen dat Van Poppel bijna niemand meer over houdt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Klopt! Wanneer ik opmerkingen voorbij zie komen die mij moeilijk te onderbouwen lijken, en de kansen om ze te onderbouwen niet worden aangegrepen, dan vind ik het wat te makkelijk om iemand de kans te geven af te sluiten met een kinderachtige opmerking. Dan zuig ik liever even verder..

Laatst gewijzigd
StevieK

Wat een dedain, voor een vlek.

kelderfan

'@StevieK
Ja, Van Schip ben ik een fan van. Het zou me alleen verbazen als Jumbo naast die klim Deen ook nog eens De Plus, Tusveld? én Maas contracteert. Ze zitten ook niet al te dik in de leadouts, zeker nu Van Hoeke ook vertrekt. Wagner ook nog weg zou m.i. betekenen dat Van Poppel bijna niemand meer over houdt.
Met het halen van o.a. Teunissen zit Van Poppel niet echt zonder steun. Van Poppel is ook meer een aanvaller en met Teunissen en dan ook nog Van Emden erbij is dat een sterk blok voor de Vlaamse koersen.
Die Sean Bennett kan dat werk aan. Je ziet 't vandaag in Norg, dat die Amerikanen dat werk ook goed verteren.

S. Morgenstern

Kuss en Powless volgend jaar dus met Teunissen en Lindeman mee naar Norg.

Wouter1998

Wat boeit de Slag om Norg nou weer?? Waarom zijn we over deze wedstrijd bezig?? Wedstrijden zoals polen, binck bank, Utah zijn veel belangrijker dan Norg in deze periode.

1 2 ... 348 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.