Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 347 ... 481 482
ghostwriter

Zelfs een Van Poppel in slechte vorm was explosiever en sneller dan Teunissen in de Ronde van Polen. Philipsen is een groot talent maar zou ik lekker nog een jaar in de PCT laten rijden. Van die ploeg lijkt Sean Bennett mij een goede aanwinst voor LottoNL. Dat is een allrounder met een redelijke tijdrit die nog moet ontdekken waar zijn grote kracht ligt. Ik geloof dat LottoNL naar zo’n wielrenner (type Roosen) op zoek is.

StevieK

Mijn verwachte 8 voor de Vuelta
Bennet, Kruijswijk, De Tier, Kuss, Van Poppel, Battaglin, Wagner en Leezer.

Rahim Vlasblom
admin

'@StevieK Kuss blijft in Amerika voor de volgende koersen daar: Colarado en de Canadese koersen..

Ik denk: Battaglin, Bennett, De Tier, Kruijswijk, Leezer, Van Poppel, Wagner en dan Lindeman als Clement niet op tijd fit is.

Laatst gewijzigd
Diever

Een Van Poppel in slechte vorm had 2 man bij zich die hem piloteerde. Voor zover ik weet moest Teunissen alles zelf doen

StevieK

Rahimns, ik hoop dat ze Kuss z'n programma aanpassen. In de Spaanse bergen heb je veel meer aan een Kuss dan aan Lindeman.

S. Morgenstern

Wanneer heb je Teunissen even snel zien zijn als Van Poppel kan zijn?

S. Morgenstern

Ik denk dat ze het beste gewoon de renners naar de Vuelta kunnen sturen die daar naartoe hebben gewerkt.

tendam

Natuurlijk heb je meer aan Kuss dan aan Lindeman. Misschien kan hij wel een Hornertje doen :)

Maar opportunisme is zelden een goed idee.

kelderfan

'@RoBinnen
"aangeven welke 6-8 namen"
Gezien dat Roglic, Bennett en Kruijswijk goed bezig zijn, denk ik dat de focus van treinen en GT een beetje verlegd gaat worden.
Daarom zijn Hofstede en Vinegaard gehaald en zijn De Plus en Maas in beeld om de bergtrein te versterken. Daarbij springt ook 't zwakke punt van de TTT eruit. Daarvoor lijken mij Jan Polanc {directe versterking} en Mc.Nulty in beeld.
Ook 't Vlaamse is een belangrijk punt {Jumbo-uitbreiding} en daarvoor zijn Van Aert en Teunissen in beeld om dat blok te versterken. Mocht Van Aert nog niet komen, dan kun je in plaats van Gijs Van Hoecke kijken naar een andere Belgische renner of die Sean Bennett, want die kan dat werk ook goed aan.
Dus mijn lijstje:
1) De Plus; zeker
2) Maas; zeker
3) Teunissen; zeker
4) McNulty; wens is de vader van ….
5) Polanc; wens ….
6) Bennett; wens ….
7) Wout van Aert, maar die komt waarschijnlijk een jaar later?

Diever

Waar heb je van Poppel zo snel zien zijn? Hij heeft altijd renners bij zich gehad die hem naar de finish brachten. Als Teunissen die zou hebben denk ik niet dat hij veel slechter/beter zou scoren dan wat van Poppel heeft gedaan dit seizoen

S. Morgenstern

'@ kelderfan; en dan dus afscheid nemen van Van Emden, Clement, Battaglin en Boom? Naast Lindeman en Wagner.

Waar heb je van Poppel zo snel zien zijn?

Ik heb van Van Poppel heel veel goede massasprints gezien. Ik heb Teunissen nog nooit bij dat niveau in de buurt zien komen, laat staan dat hij er niet voor onder hoefde te doen en het lijkt me sterk dat dat met wat mannen in dienst te overbruggen zou zijn. Welke indicaties heb je dat dat wel zo zou zijn?

Laatst gewijzigd
RoBinnn

'@Kelderfan, jou lijstje bevat dus 7 nieuw aan te trekken namen, aflopende contracten worden dus niet meer verlengt?

StevieK

Je sterkste team samenstellen lijkt me altijd de beste insteek, Tendam. Daarnaast reed Kuss ook een uitstekende Dauphine. Het is dus niet alleen op nu gebaseerd.

tendam

Er is nog een ander belang: dat van de renner. Is hij al toe aan een grote ronde? Hij rijdt sinds juni inderdaad goed, daarvoor had hij het moeilijk in de WT, dus voorzichtigheid lijkt me geboden.

StevieK

Dat is waar TenDam. Hij reed op een gegeven moment wat koersen die niet bergop gingen, sleurend op het vlakke op kop van het peloton.
We zullen zien, ploeg heeft er het beste zicht op.

S. Morgenstern

Welke koersen? Valencia, Algarve, Strade Bianche, Coppi e Bartali, Volta Limburg, Baskenland, Alps en/of Californie?

kelderfan

'@Robinnen
Je vroeg mij om een lijstje en dat heb aangegeven en 't waarom.
Dat TLJ niet alle 7 zal binnen hengelen lijkt mij toch wel duidelijk.
Zeker lijken mij De Plus, Teunissen en Maas ipv Wagner, Lindeman en Tankink {Vinegaard voor Lobato};
Daarnaast zijn Clement en Boom een vraagteken. Boom en Van Poppel zijn afgestapt in de TdP; waarom?
Mocht Clement noodgedwongen moeten stoppen dan lijkt mij Jan Polanc een goede vervanger of McNulty.
Er zouden 27/28 renners komen; dus is er nog ruimte om een jong talent te halen en dan lijkt die Sean Bennett een hele goede optie.

S. Morgenstern

Hofstede dan dus ipv Battaglin? Of Van Emden?

Boom en Van Poppel zijn afgestapt in de TdP; waarom?

Omdat ze daar twee keer hetzelfde rondje reden, dat rondje behoorlijk wat steile bergjes bevatte en het de laatste dag was van het rondje.

klassementsrenner

Van mij mag Wagner best naar de Vuelta, maar ik zou een ander meenemen. Hij zal hem namelijk niet uitrijden vermoed ik.

kelderfan

Vuelta "Battaglin, Bennett, De Tier, Kruijswijk, Leezer, Van Poppel, Wagner en dan Lindeman als Clement niet op tijd fit is."

Vorig jaar Kruijswijk, Bennett, Bouwman, Clement, De Tier, Olivier, Tolhoek, Lindeman en Lobato {die mocht 't ook alleen doen}
Dat is dus een stuk minder als vorig jaar.
1) van Poppel is niet in goede doen;
2) Wagner heeft een erg mager seizoen en dan meenemen naar de Vuelta.
Ik denk, dat Van Poppel met Leezer goed verzorgd is, maar als er toch 2e. man voor hem meegaat, dan Gijs van Hoecke.

S. Morgenstern

Ik denk dat ze het dit jaar beter gaan doen dan vorig jaar.

kelderfan

"Hofstede dan dus ipv Battaglin? Of Van Emden?"
Die twee juist verlengen met Stef Clement.
Maar hoe zit 't met Lars Boom, die ook al niet mee mag naar de Vuelta.
Nee met nieuw Hofstede, Vinegaard, De Plus, Teunissen, Maas, Sean Bennett zijn dat 6 nieuwe renners.
Die komen dan voor Lobato, Tankink, Wagner, Lindeman en Boom?
Als Clement niet door kan, want die heeft nog geen meter in wedstrijdverband kunnen rijden, dan komen McNulty en Polanc {direct inzetbaar} in beeld.

kelderfan

"Ik denk dat ze het dit jaar beter gaan doen dan vorig jaar."
De wens is de vader van de gedachte.;)

S. Morgenstern

Ik verwacht dat Bennett verder gaat komen dan een negende plek in het klassement en dat hij samen met Kruijswijk en Van Poppel dichter bij een ritoverwinning zal komen dan de ploeg van vorig jaar (Lobato was de enige die toen echt dichtbij kwam). Ik denk dat dat realistische verwachtingen zijn.

Laatst gewijzigd
RoBinnn

Van de nog niet verlengde contracten hoop ik op verlenging van:
Van Emden, Boom, Battaglin, Clement

Vertrekken dus:
Lindeman, Tankink, Van Hoecke, Wagner en (Lobato)

Nieuwkomers:
Hofstede en Vingegaard (al zeker)
De Plus en Teunissen (serieuze geruchten voor 2019)
Van Aert (komt mogelijk nog beschikbaar voor 2019, anders op laatste moment voor 2019 een extra renner aantrekken, mits er nog een goede naam beschikbaar is)

1 2 ... 347 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.