Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 346 ... 481 482
S. Morgenstern

Wanneer ze je nooit een nieuw contract hebben aangeboden, dan is daar toch niets last minutes aan?

klassementsrenner

Ik ben van mening dat je renner snel moet laten weten dat hij niet op een toekomst bij de huidige ploeg moeten wachten niet alleen TLJ doet dit trouwens, maar hierdoor zijn heel wat renners werkloos geworden.

S. Morgenstern

Wanneer je geen nieuw contract voor je hebt liggen, dan weet je toch dat je niet van een toekomst bij je huidige ploeg uit kunt gaan?

Rahim Vlasblom
admin

'@klassementsrenner dat maakt het ook zo lastig voor ploegen. Vorig jaar kregen ze opeens te horen dat er dit jaar met een renner minder werd gereden in WT wedstrijden, dat had consequenties voor de grote van de ploegen. Daarnaast is een ploeg ook weer afhankelijk wat renners gaan doen, onderhandelingen met eventuele nieuwe renners en dan is het plaatje invullen vaak pas in oktober duidelijk. Maar als knecht met een aflopend contract weet je dat het altijd mogelijk is dat je geen verlenging krijgt dus daar moet je altijd op anticiperen.

klassementsrenner

'@vlek ik vraag mij af wanneer de renners dat zelf weten en of ze niet heel lang in onzekerheid zit. Van stel je nou voor dat ik wel mag blijven....

xistnc

'@klassementsrenner
Moet de ploeg ook de luiers voor de renners verschonen en hun teennagels knippen?

klassementsrenner

'@rahimns ok duidelijk, dan ligt het dus ook vaak aan de renners zelf die te laat actie komen. Het is dan ook makkelijker om bijvoorbeeld Roglic te zijn dan bijvoorbeeld Keizer als het gaat om een contract.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De renners die geen nieuw contractaanbod hebben, die weten dat toch de hele tijd? Zo'n renner weet dat hij geen contract heeft voor het jaar erna. Beetje vreemd wanneer ze daar werkelijk last minute achter zouden komen.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@klassementsrenner ja, voor een topper is het vaak makkelijker. Ik heb trouwens ook een interview met Keizer gelezen dat hij de ploeg niets verwijt.. hij weet donders goed hoe het werkt en was natuurlijk teleurgesteld. Maar ook hij wist hoe het er bij de ploeg voor stond.

kelderfan

Quote: Nieuwsblad; in de leiderstrui Wout van Aert;"Ik heb gekozen om in eerste instantie minder te verdienen, in de hoop dat het de "komende drie jaar" een keer net wel zal zijn. Dan zal de rekening na die drie jaar ook wel kloppen."

Lees ik nu, dat Wout van Aert al 't komend seizoen in de Jumbo-outfit te zien is?

S. Morgenstern

Ja, en dat hij de Giro gaat rijden.

kelderfan

Ha, ha
In de Piccolo Giro oh ja, Piccolo Giro di Lombardia bedoel je met Laurens De Plus, Jan Maas, Lennard Hofstede, Koen Bouwman, Hartthijs De Vries en Sam Oomen.

Pieterboy

'@kelderfan
Ik denk en hoop dat Wout van Aert volgend seizoen bij Jumbo rijd. Dan staat er met Teunissen/Roosen/ Jansen/ Wout en misschien ook nog Boom en heel sterk blok wat misschien wel tegen het blok van Quick-Step iets kan betekenen.

kelderfan

Jasper Philipsen is ook een snelle man. Is die jongen een aanwinst voor de Jumbo-trein.

S. Morgenstern

Hoop lijkt me in deze de vader van de gedachte..

S. Morgenstern

Philipsen heeft een contract voor 2019.

kelderfan

'@vlek
De baas van zijn ploeg heeft uitgelegd, dat de renners vrij zijn om een stap hoger te doen. Dat is de bedoeling ook van deze U23 ploeg.
Alleen heeft hij geopperd, dat hij een vergoeding wil hebben voor de z.g.n. 1e. jaars Jasper Philipsen.
Sean Bennett ligt ook vast voor 2019, maar mag door Jumbo worden opgehaald zonder vergoeding.

Of topic:

In de Binckbank Tour gaat o.a. Lars Boom van start, die de laatste rit in Polen niet heeft uitgereden. Reden kan zijn, dat de Binckbank er kort op zit.
Heeft hij in de huidige vorm kans om mee te doen om 't klassement.

S. Morgenstern

TLJ is daardoor dus blijkbaar direct afgehaakt, aangezien ze geen vergoeding willen betalen.

RoBinnn

'@Kelderfan, ipv steeds alle namen noemen die ergens een goede uitslag rijden kan je misschien is aangeven welke 6-8 namen je graag bij de 20 reeds bevestigde mannen voor 2019 ziet.

jvh93

Het zou toch wel heel erg mooi zijn als ze naast Vingegaard en Hofstede ook nog Teunissen en de Plus zullen presenteren als nieuwe aanwinsten. Verder denk ik dat er een prima basis staat en verwacht ik niet veel gekke transfers meer (met de Plus heb je er een prima bergknecht bij die wellicht zelf ook nog wel eens een uitslag zal kunnen rijden en Teunissen heeft laten zien het klassieke werk prima aan te kunnen en zou samen met Roosen en Jansen een leuk blok kunnen vormen). Van de renners die nu uit contract zijn vrees ik het meeste voor Wagner en Lindeman en vind ik Clement, Boom en Battaglin erg onzeker. Ik zou ze alle drie verlengen mits ze fit zijn in ieder geval. Jos van Emden lijkt me een zekerheidje om te verlengen en Tankink en van Hoecke gaan de ploeg sowieso verlaten.

In bovenstaand geval zouden ze dus 26 renners onder contract hebben staan, wat nog ruimte zal laten voor 1 a 2 renners (denk ik). van 1 van deze plekken verwacht ik dat die voor Jan Maas zal zijn, voor de andere plek gaat het een beetje afhangen van onderhandelingen met eventuele nieuwe renners denk ik en het feit of van Aert komend seizoen al gaat komen of niet. Mochten de onderhandelingen nergens op uitlopen zie ik voor Lindeman nog wel een kans op contractverlenging.

tdola

Ik vraag me af of ze nog iemand voor de trein van van poppel zoeken of dat dat intern wordt opgelost, ervan uitgaande dat wanner niet verlengt.

Zou een baptiste planckaert een optie zijn als laatste man voor van poppel bijv? Ikv name dropping

jvh93

'@tdola wellicht dat Teunissen hierin een rol kan spelen? Van Poppel zal ook de klassiekers rijden dus dan zouden ze ongeveer een zelfde programma kunnen rijden met een licht andere focus

Diever

Ik heb niet het idee dat Teunissen langzamer is dan van Poppel.. Ik zou me als Teunissen iig niet voor dat karretje laten spannen

-Edit: Behalve als v. Poppel, start hij de vuelta?, daar laat zien dat hij ook echt mee kan doen voor de overwinningen daar

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Van Poppel is een stuk sneller dan Teunissen.

RoBinnn

Als contracten van Boom en Van Emden verlengt worden dan is er binnen de huidige selectie best een trein voor v Poppel te maken en verwacht ik niet dat er een extra renner aangetrokken wordt voor deze trein.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 346 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.