'@Timocycling
Ik heb 't laatste stukje gezien en het is leuk, dat Taco weer terug lijkt. Deze zege zal hem zeker sterker maken.
Wat is er met Van Emden en Boom aan de hand, want die lijken niet voor hun sprinter te rijden.
Dus wat mij betreft ja met die Mohoric erbij. Die was de sterkste en nog niet eens op zijn terrein.;)
Vd Hoorn is de enige wielrenner van de Roompot ploeg die interresant is voor LottoNL. Dit was een prachtige overwinning en als Vd Hoorn hier verder op kan bouwen zal het me niet verbazen als hij volgend jaar in de WT rijdt. Ik wilde Vd Hoorn een jaar geleden al naar LottoNL zien komen en zou het prachtig vinden als hij dit jaar (na er maanden uit te zijn geweest) alsnog bij de ploeg tekent. Als behalve de twintig waarvan het zeker is dat ze naar LottoNL gaan ook Martin, Teunissen en De Plus erbij zullen komen heeft de ploeg vier/vijf plaatsen over. Ik hoop dat de contracten van Clement, Van Emden en Battaglin worden verlengt en zou het mooi vinden als de andere één/twee plaatsen worden vergeven aan Nederlandse talenten. Vd Hoorn en Maas lijken mij daar dan de meest geschikte kandidaten voor. Met Martin, Teunissen, Vd Hoorn, Hofstede, De Plus, Maas en Vingegaard zou LottoNL zich geweldig hebben verstrekt voor 2019. Ik zou het dan vooral leuk vinden dat er met Teunissen, Vd Hoorn, Hofstede en Maas een extra lading aan Nederlands talent zou zijn binnen gehaald.
@skylimit
LottoNL zou gek zijn om Van Emden geen nieuw contract aan te bieden. Misschien wil hij zelf liever weg maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de ploeg hem er graag bij wil houden. Hij is als knecht een belangrijke man in de ploeg en kan met zijn tijdritten af en toe wat leuks laten zien. Daarbij is hij inmiddels onderdeel van het meubilair van de ploeg en dat heeft ook z'n waarde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.