Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 361 ... 481 482
horsm

Suggereerde hier nou iemand dat Clement belangstelling had van Sunweb?

gardeyn

'@horsm: ik meende dat die opmerking betrekking had op het verleden, voordat hij naar TLJ ging. Zo van: "Sunweb wil niet alleen renners zelf opleiden, want toen had Sunweb ook interesse in een oude knecht."
Sunweb was bij het stoppen vam IAM ook geïnteresseerd in Clement.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik denk niet dat Sunweb nu interesse heeft in een renner die dit jaar of volgend jaar stopt met fietsen

horsm

'@gardeyn, thanks, dan had ik het verkeerd begrepen

jvh93

Ik ben vooral heel erg benieuwd wanneer TLJ de nieuw aangetrokken renners bekend gaat maken etc.
Dat zal alles wel een stuk duidelijker gaan maken voor ons als supporters, maar ook voor de renners zelf (die mogelijk nog geen keuze gemaakt hebben) duidelijkheid geven denk ik

xistnc

Als een lijstje met namen als Van Aert, Teunissen, De Plus en Tony Martin ontstaat, dan vind ik het niet raar dat we dit moeten interpreteren als een of/of-situatie.

Yeez

Met de 20 namen van nu en de plus, teunissen en martin zit je op 23 namen. Verleng boom, van emden, battaglin en lindeman en je bent rond. Al zegt mijn gevoel dat van het trio boom battaglin van emden er eentje weggaat. Maas in de plek van Lindeman zou ook nog kunnen.

Niklas

'@jessevandalen, volgens mij vergeet je er een paar. Hofstede en Vingegaard Rasmussen zijn al bevestigd. Ik vermoed dat TLJ in vergelijking met 2017 volgend jaar wel met een extra mannetje wil rondrijden.

Yeez

Die zitten al bij die 20 man @niklas

Yeez

en 27 is een mannetje meer ;)

kelderfan

'@jessvdalen
Je vergeet Lobato. Enige tijd geleden had @Rahimns geloof ik 't over 26/28 renners.
Met Maas erbij wordt 't waarschijnlijk 28 renners.

S. Morgenstern

Lobato heeft dit seizoen niet bij TLJ gefietst.

kelderfan

Dat klopt helemaal maar TLJ begon het seizoen met 27 renners incl. Lobato.

S. Morgenstern

Lobato heb je echter niet zien rondrijden, dus 'een mannetje extra hebben rondrijden' zou betekenen dat ze er zijn met een selectie van 27 renners.

Niklas

Dank je, @jessevdalen. Ik heb 'm nu ook kloppend. ;-)

Niklas

Die Taco van der Hoorn is overigens prima hersteld. Dus... (ik zeg niks)

kelderfan

Taco van der Hoorn is zeker prima hersteld. Dat wil nog niks zeggen natuurlijk.

Timocycling

KELDERFAN!!!!!!!!! JUMBO MOET TACO HALEN OF NIET???

kelderfan

'@Timocycling
Ik heb 't laatste stukje gezien en het is leuk, dat Taco weer terug lijkt. Deze zege zal hem zeker sterker maken.
Wat is er met Van Emden en Boom aan de hand, want die lijken niet voor hun sprinter te rijden.
Dus wat mij betreft ja met die Mohoric erbij. Die was de sterkste en nog niet eens op zijn terrein.;)

KJP

Is die Mohoric al binnen? Wat een geweldige coureur zeg!!

skylimit

'@kelderfan Van Emden en Boom mochten voor eigen kans gaan deze ronde, je ziet wat er van komt tot nu toe:)
Misschien toch einde verhaal voor beiden bij Jumbo...

ghostwriter

Vd Hoorn is de enige wielrenner van de Roompot ploeg die interresant is voor LottoNL. Dit was een prachtige overwinning en als Vd Hoorn hier verder op kan bouwen zal het me niet verbazen als hij volgend jaar in de WT rijdt. Ik wilde Vd Hoorn een jaar geleden al naar LottoNL zien komen en zou het prachtig vinden als hij dit jaar (na er maanden uit te zijn geweest) alsnog bij de ploeg tekent. Als behalve de twintig waarvan het zeker is dat ze naar LottoNL gaan ook Martin, Teunissen en De Plus erbij zullen komen heeft de ploeg vier/vijf plaatsen over. Ik hoop dat de contracten van Clement, Van Emden en Battaglin worden verlengt en zou het mooi vinden als de andere één/twee plaatsen worden vergeven aan Nederlandse talenten. Vd Hoorn en Maas lijken mij daar dan de meest geschikte kandidaten voor. Met Martin, Teunissen, Vd Hoorn, Hofstede, De Plus, Maas en Vingegaard zou LottoNL zich geweldig hebben verstrekt voor 2019. Ik zou het dan vooral leuk vinden dat er met Teunissen, Vd Hoorn, Hofstede en Maas een extra lading aan Nederlands talent zou zijn binnen gehaald.

@skylimit
LottoNL zou gek zijn om Van Emden geen nieuw contract aan te bieden. Misschien wil hij zelf liever weg maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de ploeg hem er graag bij wil houden. Hij is als knecht een belangrijke man in de ploeg en kan met zijn tijdritten af en toe wat leuks laten zien. Daarbij is hij inmiddels onderdeel van het meubilair van de ploeg en dat heeft ook z'n waarde.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nee die is nog niet binnen, maar die landgenoot van Roglic is behoorlijk all'round.
Dus als dat potje Van Baarle nog kan worden aangesproken, dan zou ik die Mohoric binnenhalen.

S. Morgenstern

Vandaag begonnen we toch met het bericht dat Plugge had aangegeven dat Tony Martin de laatste grote versterking zou zijn? Onvoorstelbaar dit..

KJP

Nou en, dan noemen we Mohoric een kleine versterking. Is ie al binnen? Kunnen we Martin nog Cancellen? Of anders vragen of Wout nog een jaar langer bij Crelan wil blijven!?

1 2 ... 361 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.