Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 362 ... 481 482
kelderfan

Het is en blijft onvoorstelbaar...; maar heb jij een idee hoe 't met Boom en Van Emden zit. Ik zag Martens op kop rijden, maar in de 1e. etappe reden zij opzichtig achterin en vandaag {zeg in de laatste 20 km} heb ik die jongens ook geen kopwerk zien doen. Vandaag had een dag voor TLJ kunnen zijn.

S. Morgenstern

Natuurlijk ook nog de vraag of Plugge wel had meegekregen dat Van Emden en Boom gisteren zijn geschrapt voor volgend jaar.

S. Morgenstern

in de 1e. etappe reden zij opzichtig achterin

Onzin. Beide zaten tijdens die hele rit voorin het peloton. Boom was zelfs nog een van de drie laatste die ronde Groenewegen zat op het moment van de valpartij van Jansen.

vandaag {zeg in de laatste 20 km} heb ik die jongens ook geen kopwerk zien doen.

Jansen was vandaag na die valpartij van eergisteren de eerste die moest werken. Martens de tweede, waarna de kans op een massasprint en de nood om te werken verdwenen was.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@Vlek ik denk dat Plugge al lang tot dat besluit is gekomen en dat hij die 2 nog een beetje laat aanmodderen de rest van de BB-tour;)

tendam

Vd Hoorn is zeker de meest getalenteerde renner van Roompot, en de overwinning van vandaag is hem gegund. Maar laat hem zeker na dit pechseizoen maar lekker nog wat stappen maken bij Roompot, ipv knechten in de WorldTour.

kelderfan

"Jansen was vandaag na die valpartij van eergisteren de eerste die moest werken. Martens de tweede, waarna de kans op een massasprint en de nood om te werken verkeken waren."
Oh, dus inschattingsfoutje van de teamleiders.;) Taco blij en dat is een kleine vis.

S. Morgenstern

Oh, dus inschattingsfoutje van de teamleiders.

Ja, dat het peloton zich heeft verkeken op de kopgroep was vandaag voor de meeste inderdaad niet zo'n moeilijke constatering...

Laatst gewijzigd
leegloper

'@KimJungPoels,
Mohoric is natuurlijk een steengoed renner die volgens mij ook goede kwaliteiten voor een topknecht heeft, maar hij zal ook wel duur zijn. Na vandaag weer wat duurder. En waarom zou hij niet in de Sloveense enclave bij Bahrein willen blijven?

KJP

Het is natuurlijk ook een geintje, heb al eerder aangegeven dat ik geen enkele reden zie voor Mohoric om weg te gaan. Hij krijgt dat voor een 23-jarige enorm veel vertrouwen. Mag koersen in Italie rijden als kopman die hem liggen, rijdt grote rondes met een knechtenrol die hij soms mag combineren met vrijheid. Start nu de Binckbank tour als kopman, en zou in de toekomst denk ik zowel de kasseienklassiekers als AGR aan moeten kunnen.

Mohoric zou natuurlijk ook gewoon een hele grote vis zijn. Misschien niet eens een veel kleinere vis dan een van Aert.

Poeksel

De Nos (o.a. via het Sportjournaal) geeft de transfer van Tony Martin al als een feit. Maar het is nog niet officieel bevestigd, toch?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel in de Telegraaf wordt gemeld dat Plugge heeft gezegd dat Martin de laatste grote aankoop was van de ploeg. Het is inderdaad nog niet door de ploeg bevestigd via hun kanalen.

Laatst gewijzigd
mooiman

Zie Telegraaf waarin Nico Verhoeven wordt geciteerd: hij rijdt voor 2

Ik vind het een prima versterking. Martin zal er ook goed over hebben nagedacht en zal gemotiveerd zijn!!!

gardeyn

klassiekers en sprinttrein, laatste grote aankoop, Teunissen niet genoemd in rijtje Van Aert en De Plus.
Die zal dan wel niet komen?

Loek de Rooij

Ik krijg een déjà vu gevoel. Wie komt met de tweet van Kerckhofs over de renners die Sunweb verlaten?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gardeyn je kan hem op verschillende manieren uitleggen... jouw theorie die ergens in mijn achterhoofd ook rondzingt, Teunissen heeft al getekend maar is net zoals Martin nog niet bekend gemaakt of ze zien hem niet als grote aankoop.. gewoon afwachten maar

Laatst gewijzigd
Yeez

Clement in de proloog (podcast): inprincipe was ik van plan nog tm 2020 door te gaan en zag het er heel goed uit met de ploeg en het contract. We zijn nu een belangrijke medicatie zonder belasting aan het testen en als het aanslaat rustig opbouwen met belasting. Dit seizoen is inprincipe klaar en we moeten afwachten of het lichaam nog belastbaar is voor topsport.

Klinkt niet heel bemoedigend. Dit was op de 1ste rustdag

ghostwriter

De vraag is nu natuurlijk of het voor Clement niet ook gewoon beter is om zijn rug zo min mogelijk te belasten en dus te stoppen. Het zou wel erg jammer zijn als hij niet door kan gaan want hij heeft nog steeds meer dan genoeg kwaliteit voor de WT.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Bedankt voor 't delen. Want ik vroeg mij al langer af, hoe 't met Clement gesteld is.
Dat zou zeker heel jammer zijn mocht Clement niet door kunnen gaan. Groot gemis voor Kruijswijk.

ghostwriter

Jammer dat Bouwman tussen de Colorado Classic en de Canadese GPs terug gaat naar Europa om Bretagne Classic - Ouest-France te rijden. Ik had graag gezien wat Bouwman tijdens de Canadese GPs had gekund als hij daar was mogen blijven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sepp is in ieder geval ondertussen in Andorra en zit daar alweer op de fiets...

S. Morgenstern

Bouwman gaat die Canadese koersen niet rijden. Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat er veel renners in Amerika blijven tussen Colorado en Canada. Drie weken Amerika/Canada is vrij prijzig.

tendam

'@kelderfan
Clement en Kruijswijk zijn vrienden, maar Tolhoek ipv Clement was natuurlijk niet bepaald een aderlating.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ghoswriter ze zullen hem toch niet alleen voor die koers terughalen, denk dan eerder dat hij de TOB zal rijden en dat bijv Lindeman met Gesink naar Canada gaat

tendam

'@rahimns
Ik snap daar eerlijk gezegd weinig van. Je hebt een punchy renner met een sprint, die nota bene al in Amerika is, en dan haal je hem terug als er koersen komen die hem beter moeten liggen dan Utah en Colorado.

ghostwriter

'@vlek
Oh wat jammer dat hij de Canadese GPs niet zal rijden zoals op ProCyclingStats werd aangegeven. Drie weken Canada hoeft helemaal niet zo duur te zijn hoor. Heb zelf vrij goedkoop maanden door delen van de VS en Canda gereist.

1 2 ... 362 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.