Het is en blijft onvoorstelbaar...; maar heb jij een idee hoe 't met Boom en Van Emden zit. Ik zag Martens op kop rijden, maar in de 1e. etappe reden zij opzichtig achterin en vandaag {zeg in de laatste 20 km} heb ik die jongens ook geen kopwerk zien doen. Vandaag had een dag voor TLJ kunnen zijn.
Onzin. Beide zaten tijdens die hele rit voorin het peloton. Boom was zelfs nog een van de drie laatste die ronde Groenewegen zat op het moment van de valpartij van Jansen.
Jansen was vandaag na die valpartij van eergisteren de eerste die moest werken. Martens de tweede, waarna de kans op een massasprint en de nood om te werken verdwenen was.
Het is natuurlijk ook een geintje, heb al eerder aangegeven dat ik geen enkele reden zie voor Mohoric om weg te gaan. Hij krijgt dat voor een 23-jarige enorm veel vertrouwen. Mag koersen in Italie rijden als kopman die hem liggen, rijdt grote rondes met een knechtenrol die hij soms mag combineren met vrijheid. Start nu de Binckbank tour als kopman, en zou in de toekomst denk ik zowel de kasseienklassiekers als AGR aan moeten kunnen.
Mohoric zou natuurlijk ook gewoon een hele grote vis zijn. Misschien niet eens een veel kleinere vis dan een van Aert.
'@Gardeyn je kan hem op verschillende manieren uitleggen... jouw theorie die ergens in mijn achterhoofd ook rondzingt, Teunissen heeft al getekend maar is net zoals Martin nog niet bekend gemaakt of ze zien hem niet als grote aankoop.. gewoon afwachten maar
Clement in de proloog (podcast): inprincipe was ik van plan nog tm 2020 door te gaan en zag het er heel goed uit met de ploeg en het contract. We zijn nu een belangrijke medicatie zonder belasting aan het testen en als het aanslaat rustig opbouwen met belasting. Dit seizoen is inprincipe klaar en we moeten afwachten of het lichaam nog belastbaar is voor topsport.
Klinkt niet heel bemoedigend. Dit was op de 1ste rustdag
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.