Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 372 ... 481 482
tendam

'@horsm
Tot dit jaar was ik het met je eens geweest, maar Boom is nu wel erg matig. Niet dat Roosen nou zo indrukwekkend rijdt, maar als je Van Poppel vandaag bezig zag... ik zie Boom het niet meer doen.

@vlek
Ok, je doet het weer af met een dooddoener, maar weet jij van welke koersstijl Verhoeven houdt? Of welke tactieken hij graag ziet? Bij bv. Erik Dekker was dat altijd wel duidelijk, of je er nou fan van was of niet.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik denk dat de koerswijze onder de meeste ploegleiders afhankelijk is van de groep waarmee ze op pad zijn. Ik denk dat er dit weekend met deze selectie bijvoorbeeld niets meer in zat dan anticiperen. Ik denk dan ook dat je de ploegleiding van deze koers vooral daar op kunt beoordelen.

Wildebert

Ik zie duidelijk een vlek op dit mooie TLJ seizoen en dat is deze Binck tour. Die was gewoon niet goed, punt.

S. Morgenstern

Ze hebben dit seizoen wel meer koersen gereden, waar ze nooit serieus hebben meegedaan.

StevieK

Normaalgesproken hadden we gewoon 2 extra sprints gehad, met een overwinning voor Dylan.

Dion Smith zou ik halen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat lag toch niet alleen aan TLJ en had Dion Smith er dan voor gezorgd dat er wel 2x gesprint zou worden??

StevieK

Ik ben de eerste die TLJ niet kapittelt. Juist daarom, rahimns - dat lag idd net zo goed aan Quick Step en Mitchelton.

Dion Smith zou ik halen, niet voor de trein, maar omdat hij al enkele jaren achtereen erg goed rijdt op parkoersen waar TLJ wel wat meer kwaliteit kan gebruiken.

tdola

Denk dat mohoric natuurlijk een versterking zou zijn, maar ook niet reeel, plugge had toch na Martin aangegeven dat dat laatste grote transfer was!?

Vraag me eerder af of je niet nog een snelle man erbij kan hebben. Lobato en battaglin waren/zijn toch semi sprinters en zijn vertrokken of gaan vertrekken. Als van Poppel meer voor aanval kiest (ik zeg niet dat dat zo is, maar als), dan zou een extra snelle man geen overbodige luxe zijn om mee te doen voor overwinningen/ereplaatsen.
Ondanks de knappe overwinning van eenkhoorn gi kan je hem denk ik die plek niet helemaal toewijzen, al laat ik me graag positief verrassen.
Maar weet niet wat het idee van plugge en co is om de overige plekken in te vullen, en of een evt snelle man in achterhoofd zit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@StevieK maar daarom haalt de ploeg toch ook Teunissen en uiteindelijk ook Van Aert. Ze missen nu inderdaad in het voorjaar en voor deze koers een echte kopman. Maar daar wordt dus al aan gewerkt.

@Tdola ik heb nog steeds nergens iets gelezen over een mogelijk vertrek van Battaglin

Laatst gewijzigd
Poeksel

Batta wil toch gewoon blijven? En waarom zou de ploeg hem wegdoen?

S. Morgenstern

Smith is een aardige puncher, geen kopman voor het voorjaar.

StevieK

Rahimns. Ik zie hem niet als een kopman hoor. En Van Aert, die komt toch pas in 2020? Teunissen vind ik een ander renner, meer een klepper, kasseienvreter.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns, @Poeksel
Als Battaglin blijft, dan vind ik dat een goede zaak, omdat hij een betrouwbare knecht is.
Ik hoop alleen, dat 't weer goed komt met Clement. Want die lijkt een belangrijke schakel en trouwe knecht voor Kruijswijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat zeg ik niet, ik heb alleen geen bron gezien van het feit dat hij weggaat. Het zou best alsnog kunnen dat hij ergens anders gaat rijden

Poeksel

Ik kan me wel voorstellen dat TLJ wacht met Clement een nieuw contract aan te bieden zolang niet duidelijk is of hij helemaal herstelt. Als ie herstelt willen ze hem vast wel houden.

kelderfan

Ik hoor net dat Jan Maas Veenendaal gaat rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zou wel heel snel zijn, of dat nou zo verstandig is.

S. Morgenstern

Ik kan me ook niet voorstellen dat SEG (of TLJ) dat serieus in gedachten heeft. Cornelisse zal vast nog met een oude selectie in zijn hoofd zitten.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Ik geloof wel in het afschrijven van Lars Boom. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat hij ooit zal waarmaken wat hij ooit beloofde. Maar zij zien nog steeds niet dat ze geloven in een opgeblazen ballon en een portie gebakken lucht. Dat geloof is lastig op te geven, als een gokker die zijn verlies probeert te compenseren met een dubbele inzet, want een keer zal hij toch geluk hebben. De klasse van Boom is er nooit geweest, die heeft hij zichzelf toegeschreven in combinatie met paaien van de juiste journalisten op de juiste momenten.
Voor de BB Tour ook weer praatjes en smeken om aandacht 'Ik wil me laten zien' zei hij en daarmee verwachtingen scheppen naar de buitenwereld. En wat hebben we precies gezien ? Het zoveelste voorbeeld van gebakken lucht.
' Ik ben een winnaarstype' zei hij een poos (jaar?) terug. Wat een arrogantie met zo'n mager palmares.
Twee jaar geleden in Telegraaf meeliften met succes van dorpsgenoot en darter Van Gerwen. Wat een walgelijk stuk was dat. Daar gaat hij zichzelf op gelijke hoogte stellen met succesvol sporter Van Gerwen. Tjonge, hoe dan ?
Dan nog middelvinger naar de baas, knokken in het peloton (meerdere keren), voor eigen glorie gaan ipv sprint aantrekken voor teamgenoot (NK) en dan denk ik dat we nog niet eens alles weten, want het meeste zal voor ons verborgen blijven. Nee, laat Lars Boom maar lekker naar andere ploeg gaan. Doe er maar iemand voor terug met de helft aan talent, maar die zich wel behoorlijk kan gedragen.

S. Morgenstern

Ik denk dat er heel weinig mensen zijn die geloven dat Boom daadwerkelijk nog door zal stoten naar de wereldtop in het klassieke werk. Als dat is wat hij ooit beloofde en waarvoor we hem dan af zouden moeten schrijven.

simplex

Een weer terugkerende en in oorspronkelijke vorm gekomen Boom is nog lang niet te oud om ook een bij hem passende grotere koers te kunnen winnen. Dat geldt zelfs voor zijn geliefde wedstrijd waar al zo vaak oudere renners met de vorm en koersverloop van de dag hebben gewonnen.
Vergeten sommigen hier niet van waaruit Boom dit jaar moest terugkomen?
Vorig jaar trouwens nog 120e op de UCI uitslagen/punten lijst
.En vanaf 2009 slechts 2 x boven de 200 in rank geeindigd.

Fanny

'@Rahimns
Quote: maar daarom haalt de ploeg toch ook Teunissen en uiteindelijk ook Van Aert.
Hoe kom je daarbij.
Ik heb nergens gelezen dat TLJ deze 2 renners al heeft gecontracteerd.

simplex

'@Fanny. Laat ze maar komen. Met eerdergenoemde Boom en nog wat anderen krijgt TLJ een echt sterk voorjaarsblok en kan Boom het teamspel (ala QS) gewoon meespelen en is ook Boom dus zeker niet kansloos voor mooie resultaten.

kelderfan

Pascal Eenkhoorn kreeg niet veel steun en kwam toch nog tot een verdienstelijke 8e. plek.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny volgens half Nederland komen die 2 naar de ploeg, dus wie ben ik om te zeggen dat het niet zo is.

1 2 ... 372 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.