Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 375 ... 481 482
S. Morgenstern

Waar die extra koersen eerst nodig waren om in Lombardije goed voor de dag te komen, zijn ze nu moeilijk allemaal te rijden, omdat dat je nu even beter uit komt?

Ik kan me niet voorstellen dat ze die vier koersen met meer dan negen renners in gaan vullen. Ploegen die dat programma rijden zullen dat steeds met nagenoeg dezelfde renners doen, soms met iemand die er in Lombardije nog bij komt, maar ze gaan echt niet elf renners die kant op vliegen.

Laatst gewijzigd
KJP

Ik die startlijst bekijken van beide wedstrijden om te kijken of dat klopt. Blijken er hele ploegen in 2017 met hetzelfde team te hebben gereden.

Ik verder kijken, blijft dat in de Giro, Tour en Vuelta dezelfde renners maar liefst 21 ritten in 23 dagen tijd blijken te kunnen combineren(!), dat is toch niet voor te stellen?

Je zou er voor kunnen kiezen een van Poppel toe te voegen als extra schaduwkopman voor en Beghelli en 1 iemand rust te geven. Maar het is echt geen noodzaak om een Maas te laten doen. De keuze is er, maar je kunt ook makkelijk 5/6/7 renners de dubbel laten doen.

S. Morgenstern

GB: Roglic, Bouwman, Eenkhoorn, Van Emden, Van Hoecke en Wynants.

Fanny

'@Rahimns
Bedankt voor het overzicht.
Het zijn nog mooie koersen en belangrijke koersen voor TLJ met op het eind van de wielerkalender de grote klassieker Lombardia en daarnaast een paar leuke koersen in Azië met een 2 tal koersen in China en 1 in Japan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek opvallend geen sprinter... misschien dat Eenkhoorn nog wat kan doen als er een wat lastige finale is geweest. Roglic was hier vorig jaar niet top. Benieuwd of ze met deze selectie net zo succesvol kunnen zijn als vorige jaar, maar dat zal een lastige opgave worden.

kelderfan

Wagner is helaas uitgeschakeld en kan Veenendaal helaas niet rijden.

S. Morgenstern

Groenewegen zal wel richting China gaan en daarom alleen wat eendagskoersen rijden.

Laatst gewijzigd
KJP

Opvallend. Groenewegen na Veenendaal even rust en dan het Belgische najaar doen ofzo?

Kampioenschap Vlaanderen
Primus Classic
GP Jef Scherens
Omloop van de Westhoek
Tour de l’Eurométropole
Binche – Chimay – Binche
Paris-Tours
Hammer Series China
Tour of Guangxi

Zoiets dan?

kelderfan

Lijkt mij een redelijk tot goed team voor de GB met speerpunt Roglic, die alleen Bouwman meekrijgt om 't op te nemen tegen Froome en Thomas.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij krijgt hij 5 man mee toch ;)

S. Morgenstern

Wynants is zijn credits nu alweer kwijt..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het kan hard gaan ... zo ben je de held en zo kan je er opeens niets meer van.

kelderfan

Om 't zwembad van bladeren te ontdoen. Jandorrie ik wordt ook lid.;)

kelderfan

Wynants is zijn credits nu alweer kwijt.. ;)
Bron aub.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vanaf volgend jaar is AGU weer de kledingsponsor van de ploeg, waar ze eerder al 16 jaar sponsor waren van het Rabobank team.

kelderfan

Dat lijkt mij een goede zaak en dan Mollema halen;) {die is kennelijk niet tevreden bij Trek of de komst van Porte}, dan komt 't Rabo-gevoel {Bau en Lau} weer een beetje terug.

hartstikkebedankt

Is De Plus nou al officieel?

Cadellie

'@kelderfan dat was in de Belkin tijd

Cadellie

AGU terug nu de Rabobank nog terug komen met een dik budget!! #blijvendromen

kelderfan

Dat zou echt mooi zijn, als Rabo als sponsor terug zou komen. Dan slaat Wielerflits op hol. #blijvendromen blijvenhopen.

KJP

En Rasmussen, Menchov en Erik Dekker weer bij ploeg betrekken.... :P

Blaudzun

Ze kunnen beter Rasmussen terug halen als teamarts. Dat zet meer zoden aan de dijk dan een groot budget!

tendam

Ja, ze worden nu hopeloos weggereden in de Tour de France.

De obsessie met Rabo en zijn renners en ploegleiding is 'n beetje vreemd... bij BMC begint toch ook niemand over Floyd Landis?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam nu heeft BMC alleen niets met de ploeg van Floyd te maken alleen dat ze in die tijd de fietsen leverde. BMC was geen opvolger van Phonak zoals TLJ de opvolger was van Rabo. Verder ben ik het wel volledig met je eens.

S. Morgenstern

De overeenkomsten tussen de ploeg rond Landis en BMC zijn eerder groter, dan kleiner dan die tussen de ploeg rond Rasmussen en TLJ. De eigenaar was in het eerste geval dezelfde, met bijvoorbeeld tot gevolg dat mensen uit de staf die met Landis werkte naar BMC werden gehaald. De leidinggevende van de ploeg rond Rasmussen zijn in etappes aan de kant geschoven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 375 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.