Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 377 ... 481 482
kelderfan

De Vuelta komt er aan. Wat verwachten de kenners van 't team.
Kan Steven Kruijswijk zich mengen in het gevecht om de top drie. Hoe goed gaat Bennett zijn.
Ik ben ook benieuwd naar Sepp Kuss. Kan hij hier ook wedijveren met Porte en ….

Of wordt 't een wedstrijdje met Tao wie 't beste zijn kopman van voren houdt.

Adrianus en Patrick

Als Steven z'n vorm van de Tour door kan trekken dan gaat hij een top 5 klassering halen, wellicht wel podium..
Ik zie op M.A. Lopez, Nibali en wellicht Simon Yates er niemand echt bovensteken deze Vuelta.. Daarna is er een groep van 15 renners die uit gaat maken wij er top 10 gaat rijden..

Voor Bennet zal het afwachten zijn hoe hij er voorstaat na 10 dagen of hij zelf mag gaan rijden of toch Steven het podium op moet helpen.

KJP

Ik denk dat het andersom is. Steven gaat denk ik last hebben van een zware Tour + een vuelta die hem van de 3 grote rondes het minste ligt. Bennett is fitter, en heeft meer punch en gaat denk ik de kopman zijn.

Top-7 voor Bennett.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nibali gaat echt niet topfit aan de Vuelta beginnen. Lopez lijkt mij de man te zijn die het gevaarlijkst gaat zijn. Verder verwacht ik wel wat van Aru.

ajvs

Denk idd dat Bennett het moet gaan doen, reed in Polen op explosieve klimmetjes al fenomenaal terwijl dat niet geheel zijn ding is. Die gaat echt wel goed zijn in de Vuelta, denk dat rond plek 5 zijn plek gaat zijn. Kruijswijk is even afwachten denk ik, ga ik geen verwachtingen aan vastplakken, twee grote rondes achter elkaar rijden is niet makkelijk en volgens mij heeft Kruijswijk dit nog nooit geprobeerd.

Romāns Vainšteins

Tao Hart wordt momenteel omgesleuteld tot de nieuwe tourwinnaar, ze hebben zijn en Bernal's labpositie omgewisseld.

tdola

Wie gaan er daadwerkelijk of wrs voor klassement:

Kelderman, Dennis, porte, kruijswijk, Bennett, lopez, simon yates, nibali, mas, pinot, buchmann, zakarin, de la Cruz, kwiatkowski, Valverde, quintana, carapaz, uran en aru.

Hier heb je dus zo ongeveer je top 19 in willekeurige volgorde. Zullen er wat tussenuit vallen en nog een enkeling bijkomen. Mis ik nog klassementsmannen? (Mollema zegt zelf etappes).

Laatst gewijzigd
EmPeHa

Nibali gaat ook voor etappes na zijn valpartij in TdF.

tdola

Maar mogelijk na 1e week toch voor klassement

kelderfan

'@tdola
Als Carapaz er bij mag staan, dan zou ik ook Sepp en Tao erbij zetten. Tao in de ToC en Sepp in Utah hebben laten zien, dat zij ook lang mee zullen gaan.

KJP

Die 5de plaats in Californie en die 1ste in Utah zijn inderdaad wel gelijkwaardig aan een 4de plaats in de Giro.

Starlynk

'@tdola: Dennis voor een klassement? Volgens mij komt ie alleen voor de tijdritten. Waarschijnlijk rijdt ie de ronde niet eens uit

kelderfan

Die jongens gaan als een trein en als je zag met welke overmacht die Kuss dat rondje heeft gewonnen. Maar ok die Carapaz is nog te halen en dat wordt 't echt een tandradbergtrein.

gardeyn

Kuss won van Hermans, Haig en Dombrowski. Die eindigden in de Giro op 2 of 3 uur van Carapaz. Misschien eens even nadenken voordat je wat uitbraakt...

kelderfan

'@gardeyn
Je moet niet te veel naar Groenewegen kijken voor je wat post. Die Jack Haig komt er ook aan.
Dit wordt nog een leuke Vuelta met hopelijk TLJ mee op de voorposten.
Roglic kon ook geen 3 weken aan en kijk nu eens. Nu weten de "kenners" het inmiddels ook.

KJP

Roglic domineerde in een paar zwaar bezette rondes van een week dit jaar. Kuss domineerde in een super zwak bezette ronde waar hij zelf naartoe piekte en alle niet Amerikanen niet. Probeer nou eens verder dan een paar cijfertjes op PCS te kijken.

Haig is gewoon weer lekker een knechtje voor Simon.

tendam

Horner won de Vuelta nadat hij in Utah nog niet half zo indrukwekkend was als Kuss dit jaar. De wattages die hij daar haalde zijn ook de hoogste ooit.

Ik zeg niet dat Kuss wel even de Vuelta gaat winnen, maar hij gaat zeker wel een rol spelen. Al was het maar voor een ritzege.

S. Morgenstern

Roglic had geen vraagteken staan achter zijn niveau. Hij had het alleen nog niet over drie weken laten zien, waardoor daar wel zonder zekerheid over gesproken kon worden (heel iets anders dan 'niet kunnen' maar die nuance zal niet aan je besteedt zijn).

Kuss is totaal onvergelijkbaar. Hij heeft het tot nu toe alleen laten zien in een rondje op grote hoogte met een relatief matig deelnemersveld. Heel indrukwekkend hoe hij daar reed, maar het is nog totaal de vraag hoe zich dat vertaalt naar WT-niveau in Europa. Helemaal in zijn eerste grote ronde. Daar kun je dus in tegenstelling tot Carapaz voldoende vraagtekens bij plaatsen (wat weer wat anders is dan stellen dat hij het niet kan).

KJP

Laat ook maar.

Laatst gewijzigd
gardeyn

Nee, de 'kenners' wisten niet of Roglic 3 weken aan zou kunnen. Net als hijzelf en de ploegleiding.

S. Morgenstern

De wattages die Kuss in Utah haalde verschilde niet heel veel van wattages die hij in 2016 tijdens een Strava rit noteerde. Hij zal uiteraard een stuk minder gewicht meenemen dan hij toen deed, maar voorlopig hebben die wattages zich nog niet vertaalt naar opzienbarende optredens in Europa en is een vergelijking met iemand die daadwerkelijk de Vuelta won veel te voorbarig.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat heb je uit zijn eigen mond?

Adrianus en Patrick

Podcast " in het wiel " Mathieu Heiboer: "Sepp Kuss is al vanaf juni in Utah op hoogte en is gewend aan de omstandigheden zijn concurrenten komen slecht voorbereid kort voor de wedstrijd van uit het laagland"

" het waren niet direct de toppers die hij hier versloeg"

" Kruiswijk is sterk uit de tour gekomen en vrij snel aan z'n training richting de vuelta gaan werken"

" Bij George is het even afwachten maar dat hij sterk rijdt hebben we in polen gezien "

" We gaan voor top 5"

kelderfan

'@vlek
Dat hij mee gaat doen voor de zege, zeg ik ook niet. Maar dat geldt voor meerdere renners, die @tdola noemt.
Dat Sepp en Tao mee gaan doen, lijkt mij echt niet onmogelijk.

KJP

Tao mag knechten want heeft met De La Cruz en Kwiatkowski en zeer waarschijnlijk zelfs Henao mannen die eerder in aanmerking komen voor het kopmanschap. Bovendien is Tao nog niet rijp genoeg om drie weken kopman te zijn in een grote ronde.

Kuss mag knechten want Jumbo heeft met Bennett en Kruijswijk al twee mannen die eerder in aanmerking komen voor het kopmanschap. Bovendien is Kuss nog lang niet rijp genoeg om drie weken kopman te zijn in een grote ronde.

1 2 ... 377 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.