Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 380 ... 481 482
kelderfan

Daan Olivier is daar ook bezig met de voorbereiding op Quebec en Montreal.

jerteg

Teunissen definitief naar Lotto

Chrys

Teunissen tekent voor maar liefst VIER jaar. Hallo zeg.

jvh93

Wauw, ik had ook geen 4 jaar verwacht. Maar ben wel heel erg blij met de bevestiging van zijn terugkeer!

FBahamontes

Dat 4-jarige contract zal ook wel te maken hebben met van Aert, zijn toekomstige contract loopt ook t/m 2022 namelijk.

Laatst gewijzigd
RoBinnn

Mooi nieuws.
Volgens het persbericht met als doel om het met hem erbij het beter te gaan doen in de klassiekers, ondersteuning in de sprint en als helper voor de klassementsrenners. Zal zelfs soms ook zijn eigen kans krijgen om te sprinten.

kelderfan

Mike Teunissen mooi terug bij TLJ. Daar ben ik blij mee. Goede versterking voor 't Vlaamse werk.

KJP

Dit gaat uiteindelijk echt een toptransfer zijn voor beide partijen denk ik. Teunissen gaat mooie dingen laten zien.

klassementsrenner

Jos van Emden heeft met 3 jaar verlengend???? bron: procyclingstats Team jumbo komende drie jaar...

kelderfan

Dat is verrassend zelfs voor de TLJ-site.

jvh93

Ik zag het net ook staan en was even verbaasd als jij. Benieuwd waar ze dat vandaan hebben, maar zal er heel erg blij mee zijn mocht het waar zijn

kelderfan

Die gemiste Schachmann wint in de Deutschland Tour voor Mohoric en Dumoulin.
Jammer dat die vis is ontsnapt.
Hopelijk klopt 't wat PCS laat zien. Want als Jos van Emden bijtekent dan is dat een goede zaak.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

PCS vermeld nooit transfers of verlengingen zonder een persbericht of een bericht van de renner zelf. Dus ga er maar vanuit dat het klopt.

ghostwriter

Van Emden die tot eind 2021 verlengt en Teunissen die een contract tekent tot zelfs eind 2022... Het is een mooie dag voor LottoNL en ze zijn een grote stap richting de top van de WT aan het zetten. Zeker als Martin komend jaar en Van Aert er in 2020 ook nog bijkomen zal LottoNL zowel in de klassiekers als in de (grote) rondes één van de sterkste ploegen hebben. Tel daar dan ook nog eens bij op dat ze met Groenewegen misschien wel de beste sprinter in huis hebben en dan moet je tot de conclusie komen dat er weinig ploegen zijn die in de breedte een sterkere top hebben.

Trouwens lijkt naast het aantrekken van Van Aert ook het verlengen van het contract van Roglic tot eind 2022 nu een prioriteit. Volgens mij heeft Roglic het erg naar zijn zin bij LottoNL en het zou mij niet verbazen als hij voor de zekerheid van een vierjarig contract zou kiezen. Ook het contract van Groenewegen moeten ze tot eind 2022 proberen te verlengen. Jumbo heeft zich tot minstens eind 2023 aan de ploeg verbonden en dus kan LottoNL hun grootverdienaars de zekerheid van een vierjarig contract geven. Kruijswijk en Bennett liggen ook al tot eind 2021 bij de ploeg vast.

Jammer dat de komende jaren geen TTT op het WK meer zijn want met bijvoorbeeld Van Emden, Martin, Gesink, Roglic, Van Aert en De Plus had LottoNL zeker bij de favorieten voor een podiumplaats gehoord.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Dat lijkt mij een goed idee om de contracten van o.a. Roglic en Groenewegen te updaten.

S. Morgenstern

Het contract van Roglic nu openbreken voor een jaartje extra zal behoorlijk prijzig zijn.

kelderfan

Thymen Arensman is nog steeds goed bezig in de Tour de l'Avenir en met zijn 18 jaar nog erg jong.
Maar toch iets voor de scouts van TLJ denk ik zo maar. Deze rit was echt bergop. Morgen de laatste grote krachtproef.

ghostwriter

'@vlek
Twee jaar extra. Natuurlijk zal dat kostbaar zijn maar dat zal het over twee jaar ook zijn. Als LottoNL hun kopmannen tot 2021 of 2022 vastlegt weten ze ook precies wat ze de komende jaren kunnen besteden aan de ondersteuning van deze kopmannen.

tdola

Ergens een bericht/bevestiging van verlenging van Emden? Ziet pcs alleen 2019 staan

S. Morgenstern

De komende twee jaar zouden ze dan dus minder kunnen besteden aan die ondersteuning. Ik betwijfel of zo'n verlenging daarom nu prioriteit moet hebben. Edit: ze hebben hun contract afgelopen winter tot en met 2020 verlengd, dus daar kunnen ze nog zeker een seizoen mee vooruit.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola De ploeg gaat dit begin volgende week waarschijnlijk bevestigen... nu willen ze er in ieder geval niets over kwijt als ik er naar vraag.

jvh93

Ik vind het super dat hij verlengd zou hebben hoor. Ik plaats alleen wel enigszins kanttekeningen bij 3 jaar. Dat lijkt me wat veel voor van Emden eerlijk gezegd..Meer dan een prima kracht om erbij te hebben hoor, maar kan hij dat op 3 jaar nog?

ti-raleigh

Hij zal ogetwijfeld kwaliteiten hebben als ze drie jaar hebben verlengd. Al is het maar in de begeleiding van de jonge gasten.

mooiman

Ik zou het mooi vinden als Jos 3 jaar kan verlengen. Hij voegt echt iets toe aan het team

RoBinnn

Langzaam begint het team voor 2019 compleet te worden als ook Van Emden bijgetekend blijkt te hebben. Als T Martin dan ook bevestigd wordt zitten ze op 24 renners, maximaal nog vier man daarbij. Clement (mits fit), Boom, Battaglin (mits hij zelf ook wilt) lijken mij wel zekerheidjes vanuit de ploeg.
Persoonlijk zou ik het mooi vinden als er nog iemand voor het Vlaamse voorjaar gehaald wordt, Taco van der Hoorn bijvoorbeeld. Koersen in Vlaanderen horen wat mij betreft bij de mooiste koersen en ik verwacht met een uitbreiding richting Belgie vanuit Jumbo dat de wens er zal zijn om meer wedstrijden daar te rijden.

1 2 ... 380 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.