Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 390 ... 481 482
kelderfan

'@RoBinnen
Dat begrijp ik, maar Floris De Tier is geen Laurens De Plus. De Tier en Van Emden zijn mannen voor de ondersteuning.
Maar het is je toch wel opgevallen, dat TLJ niet meer standaard een 2-jarig contract aanbiedt.
In principe is dat een goede zaak. Daan Olivier heeft ook maar een 1-jarig contract ondertekend.

Kruijswijk heeft een contract t/m 2021 en dat zal toch niet tegen eenzelfde salaris zijn.

04398

is Archbold niet stiekem de broer van Nathan Rutjes? Met zo'n matje moet je wel hard kunnen fietsen.

RoBinnn

Je snapt niet dat Van Emden een 3 jarig contract krijgt en De Tier maar een 1 jarig contract. Vandaag om 11:10 zeg je dat.
Om dan om 11:42 te zeggen dat het een goede zaak is dat er niet meer standaard 2-jarige contracten gegeven worden. Waar je het voorbeeld Olivier aanhaalt die ook maar een eenjarig contract heeft gehad.
Misschien lees ik het verkeerd maar het is mij onduidelijk of je het nou een goede of slechte zaak vindt dat De Tier maar een 1 jarig contract getekend heeft.
Daarnaast denk ik dat een contract voor meerdere jaren in basis een zelfde salaris zal houden, eventuele winstpremies, bonussen voor prestaties en soort inflatiecorrectie daargelaten.

Kelderman Rules

Battaglin gaat naar Katusha! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180829_03688904

aru123

Zou er dan nog een nieuwe Italiaan komen?

klassementsrenner

Niet noodzakelijk zoals hier eerder al gezegd is. Persoonlijk vind ik het vertrek van Battaglin best jammer. Maar naar Katusha? dat is een van de laatste ploeg waar ik heen zou gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het al vaker gezegd, Bianchi heeft nooit om een Italiaan gevraagd... TLJ heeft toen Battaglin gehaald omdat hij een type renner was wat bij de ploeg paste en uit respect voor de Italiaanse wielerleverancier. Maar Bianchi heeft nooit eisen gesteld omtrent de aanwezigheid van een Italiaan binnen de ploeg.

RoBinnn

Tja Katusha, buiten de wedstrijden waar Zakarin start krijgt hij daar natuurlijk alle vrijheid. Maar of hij daar meer resultaten zal boeken betwijfel ik.

Er zijn nog best wat goede Italianen beschikbaar dus de mogelijkheid blijft er dat er toch een Italiaan komt, noodzakelijk zal het inderdaad niet zijn.

kelderfan

"Misschien lees ik het verkeerd maar het is mij onduidelijk of je het nou een goede of slechte zaak vindt dat De Tier maar een 1 jarig contract getekend heeft."

Ik zeg op zich een goede zaak, maar in 't geval van Floris vind ik 't minder. TLJ lijkt te investeren in de klimploeg.
Dus is hij net als Van Emden een waardevolle renner om erbij te hebben.
Ik ben 't wel me je eens, dat er nog een aantal goede Italianen te halen zijn.
Giulio Ciccone zou mijn voorkeur genieten. Goed voor 't Italiaanse werk en de koersen in de USA.

S. Morgenstern

Wanneer je volgend jaar weer iedere week een nieuwe naam wil droppen, dan zou je enkele aflopende contracten toch toe moeten juichen..

kelderfan

'@vlek
Je roept zelf bij herhaling, dat door selecteren hoort bij het opbouwen van 't team. Enkele zou ik zeker toejuichen.

Wagner als goede ploegleider:)
Lindeman vanwege 't door selecteren.

S. Morgenstern

Precies, investeren in de klimploeg kan ook gebeuren door ruimte te houden voor de mogelijkheid om door te selecteren. Daarom is het dus goed te begrijpen dat de minste renners van dat deel van de selectie niet voor twee jaar zijn verlengd.

kelderfan

Floris De Tier mee met de vluchtgroep.

Wielerfan1987

Ergens vind ik het jammer dat Batta weg gaat, anderszijds heb ik het gevoel dat er tot nog toe ook bij TLJ nooit helemaal uit is gekomen wat er in zou moeten zitten.

Hij wil graag meer met de heuvelklassiekers doen en dat snap ik wel, wedstrijden als de Amstel en Luik zouden hem goed moeten liggen, de muur lijkt mij een te zware aankomst voor hem.

Maar al met al zou hij met zijn kwaliteiten meer hebben moeten winnen, al is hij er dit jaar al vaker dichtbij geweest dan voorgaande jaren.

KJP

Ik weet het niet, het is zeer zeker waar dat je een punch moet hebben in dat soort koersen en dat heeft Battaglin. Maar je hebt eigenlijk meerdere punches nodig en ook nog een stuk extra inhoud door de afstand in die koersen. En dat mist Battaglin toch wel een beetje in mijn ogen.

Tis jammer, maar geen extreem gemis in mijn ogen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nu ook Kuss mee in de vluchtgroep. Na de laatste klim volgt een lange afdaling. Sepp Kuss?

ghostwriter

Ik hoop dat Clement en Boom hun contract met een jaar verlengen en Martin en Maas een contract voor twee jaar tekenen. Dan heeft LottoNL met Wynants, Clement, Martens, Van Emden, Martin, Leezer, Boom, Gesink, Kruijswijk, Roglič, Bennett, De Tier, Teunissen, Olivier, Roosen, Groenewegen, Van Poppel, Bouwman, Jansen, Tolhoek, Kuss, Hofstede, De Plus, Maas, Powless, Vingegaard en Eenkhoorn een ploeg van 27 wielrenners. Tankink, Wagner, Lobato, Lindeman, Battaglin en Van Hoecke zijn dan vervangen door Martin, Teunissen, Hofstede, De Plus, Maas en Vingegaard. In mijn ogen is de LottoNL ploeg er kwalitatief gezien dan behoorlijk op vooruit gegaan sinds het begin dit jaar.

jvh93

Lindeman kan je er wellicht ook nog wel prima bij hebben als dat binnen het financiele plaatje past. Multi-inzetbaar waardoor toch een gewaardeerde knecht volgens mij

defietser

Voor 2019 zijn er 23 renners, incl. de nieuwe aanwinsten gecontracteerd. Er dient m.i. nog een jonge talentvolle Italiaan bij te komen. (Bianchi fietsen). In ieder geval Boom niet verlengen. Heeft genoeg kansen gehad. Maar is de laatste vier geen schim meer van zichzelf. Bert Jan Lindeman het voordeel van de twijfel geven. Zijn inzet lijkt mij meer dan 100%,

tendam

Kijk, dat mensen Boom niks vinden kan ik begrijpen. Maar er wordt ook wel een hoop onzin over die jongen beweerd. Zoals dat hij de laatste 4 jaar geen schim meer van zichzelf is.

ghostwriter

Mocht Bianchi er daadwerkelijk graag een Italiaan bij hebben dan hoop ik dat LottoNL voor Affini gaat. As far as I know heeft hij nog nergens getekend en hij is een talentvolle tijdrijder en heeft potentieel voor de Vlaamse klassiekers. Hij lijkt me daarnaast ook iemand die van waarde kan zijn als hardrijder in een sprinttrein.

defietser

Tendam@ Kijk de uitslagen na. Alleen vorig jaar heeft hij een klein beetje gepiekt.

Lebbes

Roglic gaat op het wk alleen de weg wedstrijd rijden. Hij kan niet op zijn tt fiets trainen door een val tijdens de tour

Edit: http://www.cyclist.co.uk/news/5226/primoz-roglic-to-miss-world-championships-time-trial-due-to-tour-de-france-injury

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Dat is ongelofelijk jammer maar hij is in mijn ogen gelukkig wel een van de favorieten voor een podiumplaats in zowel de wegwedstrijd van het WK als de Ronde van Lombardije. In de Ronde van Lombardije kan hij met onder andere Martens, Kruijswijk, De Tier, Bouwman en Tolhoek een sterke ploeg om zich heen krijgen. De ploeg moet er dan voor zorgen dat de wedstrijd zo zwaar mogelijk wordt gemaakt door zo hard mogelijk elke beklimming op te rijden. Zo zal Roglic een voordeel ontwikkelen ten opzichte van Alaphilippe.

KJP

Tolhoek na zijn prestatie in San Sebastian in een vrije rol in Lombardije gewoon proberen mee te krijgen in de finale. Als je daar met twee man kunt zitten bij de laatste 10 heb je natuurlijk een zwaar voordeel.

1 2 ... 390 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.