Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 404 ... 481 482
Kelderman Rules

Open breken dat contract van Eenkhoorn, geweldig seizoen!!!

tdola

Het team in Canada zonder echte kanshebbers ben ik bang, en ook geen tolhoek. Was hij daar nou ooit gepland of nooit sprake van geweest?

kelderfan

Ja, hij was daar gepland volgens o.a. PCS en cyclingfever.

S. Morgenstern

En alle andere sites die de voorlopige startlijst van de organisatie hadden overgenomen.

ti-raleigh

Zow heej, winnen ze even een ploegentijdrit. Dat is een enorme mijlpaal en enorme opsteker voor de TTT's die nog komen. Hoeft Roglic in de toekomst niet meer zo veel goed te maken of misschien kan hij zelfs wel tijd winnen.

tendam

Nounou, de tegenstand en vooral de vorm waarin die verkeerde was nou ook weer niet geweldig. Niet teveel waarde aan hechten, een eerste stap op weg naar hopelijk weer wat top-5 plaatsen in TTTs tegen de wereldtop.

xistnc

Slechts 6 zeges minder dan Sky. Ja, dat heb je in dit stadium van het seizoen zo ingehaald.

Of reken je op deelname in Hainan?

kelderfan

Toch is 't een opsteker om een TTT-rit te winnen. De ploeg is er nog lang niet, maar zoals Campenaerts te keer ging, die zou ik maar snel terughalen.;)
Roglic, Van Emden, Bouwman en Eenkhoorn bleken 't sterkste deel van de ploeg. Powless kon er aan blijven hangen, maar Maarten Wynants moest de rol lossen. Maar vooral Bouwman na val en Eenkhoorn blijken goed te functioneren in een TTT.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ Tuurlijk moet je dit in perspectief zien. Maar qua TTT moet je ergens beginnen met je eerste zege. Dit is een mooie fundering waar ze op kunnen verder bouwen. Het blijkt dat ze de achterstand op de concurrentie weer iets kleiner hebben gemaakt.

kelderfan

Leuk, ik zie dat Jan Maas toch nog koers gaat meepakken op 14 september a.s. Kampioenschap van Vlaanderen met Groenewegen, Jansen, Martens, Tankink, Van Hoecke, Wagner en Maas.

S. Morgenstern

Roglic, Van Emden, Bouwman en Eenkhoorn bleken ’t sterkste deel van de ploeg. Powless kon er aan blijven hangen, maar Maarten Wynants moest de rol lossen.

Hoe heb je dat sterkste deel van de ploeg dan vastgesteld? Afgaande op wat foto's die ik voorbij zie komen zat Powless vandaag achter Roglic en voor Van Emden in de volgorde van de ploeg. Het zou me niet verbazen wanneer het overleven van die sandwich tussen de twee tijdrijders van de ploeg, de sterkste prestatie was van een van de andere vier.

xistnc

Powless moest even een gaatje dichten omdat hij niet doorhad dat Wynants had laten lopen. Kan gebeuren, maar had niet gehoeven. Op geen enkele manier mag je daaruit afleiden dat hij minder was dan de andere vier.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless was even niet aan het opletten en moest er even af.... dat hij toch weer kon aanhaken vond ik wel een heel sterk staaltje, normaal is het dan gebeurd. Het heeft hem waarschijnlijk wel heel veel kracht gekost om terug te komen maar bleef de restant van de klim er toch gewoon bij en deed gewoon zijn werk. Het zegt wel iets over zijn karakter. Denk dat we volgend jaar al wat meer van zijn talent gaan zien.

ti-raleigh

Kan het niet zo zijn dat ze de zwakste tussen de 2 sterksten zetten? Kan me zo voorstellen dat dat hetmeeste oplevert. Powless in dat geval maar heel efkes op kop.

Jotto-Lumbo

'@vlek, ik heb heel de TTT gezien. Powless moest er op 8 km bijna vanaf maar wist op karakter aan te haken. Bergop herstelde hij zich en kon hij mee finishen. Veel werk heeft hij niet meer kunnen doen. Van Emden en Roglic hebben de laatste kms op de klim voor hun rekeningen genomen. Bouwman en Eenkhoorn konden goed tot het einde mee. Wynants zal in het begin veel werk opgeknapt hebben.

mooiman

Ik heb niets gezien van deze prachtige overwinning. Ergens nog terug te kijken?
Toch wel heel bijzonder deze TTT-overwinning. Zal weer meer moraal geven

S. Morgenstern

'@ ti; ik denk niet dat het wiel van Roglic een geschikte plek is voor de zwakste schakel, aangezien je daar tijdens zijn kopbeurten ook al volop in de wind zit.

Yeez

Tlj heeft geprobeerd villalobos binnen te halen, maar die koos van Cannondale.

tendam

Ja, en TLJ zegt hem nooit een aanbod te hebben gedaan. Stond al op deze site.

Yeez

'@tendam oh niet gezien. Waar precies?

ti-raleigh

'@ vlek
Ik weet eerlijk gezegd niet wat de juiste tactiek is. Kan me voorstellen dat je juist daarom een zwakkere achter Roglic zet. En dat die maar efkes op kop hoeft te rijden. Als je een sterke achter Roglic zet verliest die al heel veel krachten.

tendam

'@jessevdalen
In het artikel over Villalobos...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen https://www.wielerflits.nl/nieuws/klimtalent-luis-villalobos-verkiest-ef-education-first-drapac-boven-lottonl-jumbo/

Yeez

Helemaal gemist

kelderfan

'@vlek
Kun je hier wat mee, als mij niet geloofd of was jij erbij met je wijze neus.;)
Quote: cyclingnews; Tour of Britain: "LottoNL-Jumbo win uphill TTT Starting third from last in the field of 20 teams, LottoNL-Jumbo finished with five of their six riders still together, with only Maarten Wynants unable to hold the pace set by Roglic, Jos Van Emden, Koen Bouwman, Pascal Eenkhorn and Neilson Powless; the latter did well to hang on after appearing to go through a bad patch in the final push to the line."

1 2 ... 404 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.