Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 413 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat is Mas nu dan ?? Volgens mij was hij toch de man die Quickstep hier wilde uitspelen voor het klassement.

kelderfan

Ja, nu zijn 2e. jaar in de Vuelta en dan al worden uitgespeeld als kopman. Dat moet je maar kunnen.
Ik hoop dat Kuss die stap volgend jaar ook kan zetten. Dan heeft TLJ nog meer mogelijkheden.
Kruijswijk en Bennett naar de Giro en dan door naar de TdF in ondersteuning van Roglic.
Dan kun je weer een jonge ploeg sturen naar de Vuelta met Tolhoek en Kuss.

tendam

'@vlek
Knap dat jij al weet hoe hij er over een jaar voor staat.

@rahimns
Kelderfan heeft het over Kuss (denk ik).

S. Morgenstern

Waarschijnlijk niet als podiumkandidaat..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam ik denk dat hij het over Mas heeft, maar dat kan hij misschien zelf het beste bevestigen. Ik hoop in ieder geval niet dat hij het over Kuss heeft want die hoeft nu nog zeker geen beschermde renner te worden.

kelderfan

'@tendam
Waarom zou Kuss in zijn 2e. jaar Vuelta geen beschermde rol kunnen krijgen met Tolhoek.
Hij heeft zich heel snel ontwikkelt en dat deze Vuelta nog een tikkie te zwaar is, lijkt mij niet meer dan logisch.
@rahimns
Ja hij heeft 't over Kuss in relatie met als voorbeeld Mas.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee, we hadden het erover wie jij bedoelde hier met die beschermde renner:

Hij heeft ’t 2 weken prima gedaan. Je ziet ook bij Tao dat ’t een zware Vuelta is. Die Mas doet ’t heel goed voor zo’n jongeling, maar ’t is al zijn 2e. Vuelta. Dus volgend jaar mag hij ’t nog eens doen, maar dan als beschermde renner.

ghostwriter

Ik hoop dat Kuss de Vuelta toch uit kan rijden (al is het maar door elke dag direct de bus op te zoeken. Hij heeft die klimkilometers nodig om zijn inhoud verder te ontwikkelen. Trouwens zie ik hem volgend jaar liever de Giro dan de Vuelta rijden.

kelderfan

"Dat zie je heel goed. Als hij de rustdag niet goed doorkomt, dan zou ik hem laten afstappen/in bescherming nemen."
Ja en dat ging om Kuss; als je 't gevolgd hebt. Maar dat is vaak jouw probleempje. Je leest de helft en denkt dan slim te zijn.

kelderfan

'@ghostwriter
Als hij {Kuss} de rustdag goed doorkomt ja, want dan komt hij er nog sterker uit. Maar om elke dag de bus op te zoeken lijkt mij geen goede oplossing.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan laat maar... volgens mij praten we langs elkaar heen. Het ging om die laatste zin, maar het is goed zo. Ik probeerde serieus te begrijpen of je het nou over Mas had als beschermde renner volgend jaar of over Kuss. Dat jij er weer een persoonlijke sneer van moet maken is voor jou rekening. Jammer, weer een gemiste kans.

S. Morgenstern

Wanneer er niet meer in zit dan nog een week de bus, dan is dat maar zo.

Ik denk dat het heel belangrijk kan zijn voor Kuss om met deze Vuelta een goede basis te leggen voor komend seizoen. Helemaal wanneer het de bedoeling is om volgend jaar een belangrijke rol te spelen als knecht voor Kruijswijk in de Giro, maar ook wanneer ze volgend jaar wat rustiger op willen bouwen met eerst veel rondjes van een week en daarna misschien nog een selectie voor de Vuelta.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Als hij {Kuss} toe is om met Kruijswijk de Giro te rijden, dan natuurlijk is dat niet verkeerd.
Maar zie jij dan Kruijswijk met Bennett, Clement, Bouwman, De Plus en Kuss de Giro rijden.

tdola

Nee, wellicht wel kruijswijk met Clement, Bouwman, kuss, gesink, van Poppel, van Emden en leezer. Om maar eens een zijstraat te noemen.

Maar zou het vandaag ook zo kunnen zijn dat ze gezegd hadden tegen kuss: "als het vandaag veel moeite kost, ga dan maar een dagje in de bus zitten". morgen rustdag, dinsdag tijdrit hoeft ie ook niet op scherpst vd snede kan ie daarna op wo, vr en za wellicht nog wat betekenen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik denk dat Tolhoek, Gesink, De Plus en Bouwman momenteel de voornaamste kandidaten zijn om Kruijswijk in de bergen bij te staan in zijn jacht naar de overwinning in de Giro. Het zou me verwonderen mocht Clement in staat zijn om vanaf november een volledige Giro voorbereiding te rijden; zonder die mogelijkheid zou ik er aan twijfelen om hem op te nemen in die plannen. Kuss lijkt me mede op basis van deze Vuelta ook een vraagteken.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Het is knap dat Kruijswijk zich heeft ontwikkeld tot één van de beste klassementsrenners van het moment. Zeker aangezien de top van de klassementsrenners momenteel behoorlijk hoog én breed is. Ik vraag me echt af wat hij volgend jaar gaat doen. Ik denk dat hij goed genoeg is om de Giro te winnen als nog een keertje alles mee zit. Maar ik kan het me ook goed voorstellen als hij nog een keer de Tour wil rijden.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ ghostwriter
Kruiswijk gaat geen grote ronde winnen, hoezeer we het hem ook gunnen. Hij mist daarvoor bepaalde belangrijke eigenschappen.

kelderfan

Knap dat Martens de sprint heeft aangetrokken voor Timo Roosen in de GP Montreal, die is gewonnen door Matthews en dat 2. Jammer dat Roosen de benen niet meer had en toch een mooie 5e. plek. Montreal is wel zwaarder te noemen.
Ook Martens is nog altijd een belangrijke renner voor dit soort werk. Die weer snel uit 't treintje halen lijkt mij een goede zaak.

Jotto-Lumbo

Waarom uit het treintje halen? Hij is noujuist goed in het voorbereidend werk doen, dat zie je hier ook met Roosen. Knappe prestatie trouwens van Roosen. Heeft mij echt verrast in Canada, mooi om te zien!

kelderfan

'@tdola
Sorry Leezer aub niet. Danny van Poppel laat wel zien, dat hij dat werk aankan, als hij zich wat meer daarop mag richten.
@vlek
Het kan natuurlijk zijn dat de giro te vroeg komt voor Clement, maar dan zou hij met Kruijswijk en Roglic de TdF kunnen rijden.
Giro dan: Kruijswijk met Bouwman, De Plus, Gesink, Kuss, Tolhoek, Van Emden en Van Poppel {in de rol van Battaglin}

tdola

LOL.
We weten nog niet eens welke grote ronde de kopmannen gaan rijden, en we maken al volledige opstellingen.

Maar wat ik al eerder zei, ik verwacht in welke opstelling dan ook minimaal 2 man voor het vlakke/om te knechten.

S. Morgenstern

Van Poppel mag opeens weer mee.. Stapeltje opvattingen en argumenten van eerder deze week bij het oud vuil?

Martens laat vandaag nu juist werk zien dat goed te vergelijken is met hetgeen hij voor een sprinter kan doen. Waarom zou je hem dan iets anders willen laten doen? Het feit dat net twee renners uit het treintje van Groenewegen hier degene zijn die zich tonen, is eerder een aanbeveling om vooral door te gaan waarmee ze bezig zijn..

Laatst gewijzigd
tendam

'@ti-raleigh
Je bedoelt de eigenschap geluk? Het lijkt me dat Kruijswijk niet meer hoeft te bewijzen dat hij een grote ronde kan winnen. Hij was twee en een halve week dominanter dan Dumoulin ooit is geweest in een ronde.

ghostwriter

McNulty viel tegen in de Tour de L'Avenir maar maakte vandaag dan weer een geweldie indruk in de GP de Montréal. Hij wil volgend jaar bij Rally Cycling blijven rijden maar het zou mooi zijn als LottoNL hem voor 2020 vast weet te leggen. Misschien kunnen Kuss en Powless een goed woordje voor LottoNL bij hem doen.

ti-raleigh

'@ tendam
Steven blinkt nergens in uit. Heeft geen wapen waarmee hij tegenstanders bang kan maken.

1 2 ... 413 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.