Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 419 ... 481 482
Yeez

Boom toch een aanbieding van Jumbo op zak, maar die is lager dan zijn vorig contract, daardoor wacht hij om alle opties open te houden volgens Bobbie Traksel.

Clement verlengd met 2 jaar als hij fit is en van der hoorn en martin zijn rond volgens de ploegleiding en de telegraaf. Dan zouden ze dus 28 man willen hebben voor volgend jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen ik vraag me af of Traksel niet een vergissing maakt met de aanbieding die Boom heeft gehad van Roompot, die lag inderdaad een stuk lager dan die hij heeft bij TLJ.

jvh93

'@Rahim denk dat het gewoon over TLJ gaat hoor. Zal niet vreemd zijn dat Boom een lagere aanbieding krijgt dan zijn huidige contract gezien zijn resultaten

Yeez

'@rahimns nee hij noemde ze allebei apart

Romāns Vainšteins

'@ Ten Dam ik bedoelde het ook zoals jij het zegt, dacht de namen andersom neergepend te hebben, welgemeende instofbijting mijnerszijds

tendam

'@rahimns
TLJ heeft Boom gehaald als kopman voor de klassiekers. Dat heeft hij natuurlijk bij lange na niet waargemaakt, dus is het logisch dat hij een mindere aanbieding krijgt.

ghostwriter

Ik vind het niet vreemd dat ze Boom toch een nieuw contract hebben aangeboden (als Traksel het juist heeft). Het zou mooi zijn als hij net als Gesink uitgroeid tot een geweldige knecht die af en toe (bijvoorbeeld in de klassiekers) voor eigen kans mag rijden. Een fitte Boom zou voor mij na Roosen de eerste naam zijn die ik zou opschrijven voor de sprinttrein van Groenewegen. Hij kan een hoog tempo lang vasthouden en laat zich niet gemakkelijk opzij in het gedrang.

jvh93

helemaal mee eens Ghostwriter. Ik zie voor het type renner dat Boom is ook een geweldige wegkapitein voor me, al is hij daar als persoon wellicht niet helemaal geschikt voor

tendam

Boom is voor een moderne renner eigenlijk wat te gelimiteerd bergop. Hij lijkt wel 2x zo zwaar als tijdens z'n veldrijdagen.

kelderfan

Waarom nog over Boom wordt gesproken snap ik echt niet. In deze Vuelta heb ik hem toch niet gezien.Jammer nu Kruijswijk in zijn beste vorm is weer verstoken van hulp van een ploegmaat. Kruijswijk mag 't echt alleen doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op dit soort aankomsten heb je toch ook niets aan een knecht... als je benen niet goed meer zijn houdt het ook gewoon op.

kelderfan

'@rahimns
Kruijswijk stak zijn hand op, waarschijnlijk een hongerklop, want hij verloor erg veel tijd in de laatste km.
Dus dat is toch onzin, want nu leg je 't weer bij de man, die je gisteren nog uitbundig ophemelde.

Laatst gewijzigd
KJP

Klopt, neemt niet weg dat we de euforie over dat super sterke klimblok wel weer iets mogen temperen. Kuss is niet best, maar dat kan natuurlijk gezien het zijn eerste jaar is. Bij Bennett begin ik me toch wel af te vragen of hij de inhoud heeft om het echt 3 weken goed vol te kunnen houden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan gisteren was hij een klasse apart... maar we weten allemaal dat dit soort steile aankomsten gewoon niet zijn ding zijn... van de week had hij het er ook al lastig. Ik heb niets meer dan respect voor Steven. Deze muren zijn nu eenmaal niet in zijn voordeel, ook niet met de Tour al in de benen.

kelderfan

'@KJP
Vorig seizoen kon hij {Bennett} dat nog wel in de Vuelta. Hij is wat tegengekomen denk ik zomaar.
Kuss is natuurlijk een verhaal apart, omdat hij vanuit Utah is gekomen naar de Vuelta. Dit is ook zijn 1e. drieweekse tour.

Kruijswijk had tot de laatste pukkel nog De Tier en Bennett bij zich en daar hadden Michelton en Astana geen last van.
Kruijswijk komt dat steeds tegen. Wat mist hij Clement in deze.

kelderfan

'@rahimns
Daar zeg je iets. Hij heeft reeds drie keer zo'n pukkel wel overleefd, maar ja hij heeft wel de TdF in de benen.
Wij hadden 't over volgend seizoen. Dat zou betekenen, dat je de Giro niet met de TdF kan combineren en dat je ook geen kopman kan zijn in 2 GT's achter elkaar.

T80JZ

Met een hongerklop had Kruiswijk meer verloren. Door de zware Tour, zeker voor Kruiswijk met zijn aanvallende rijden, de goedbetaalde criteriums en het ontbreken van een hoogtestage komt hij nu tekort. Daar was hij zelf al bang voor. Hij hoopte deze ronde op niveau te blijven. Is niet helemaal gelukt. Is wel de enige die dit jaar zowel in de Tour als de Vuelta op topniveau presteert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb de beelden nog eens teruggekeken, maar waar stak hij zijn hand op dan ??? ik kan het niet vinden.

KJP

Bennett is toch nog nooit echt goed geweest in de derde week van een grote ronde? Het is op zijn best proberen te consolideren waar ie al staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bij het AD is Kruijswijk er duidelijk over... het was gewoon te steil voor hem en Adam Yates trok gewoon net te hard door en hij kon niet meer volgen en kwam gewoon niet meer in zijn ritme. Geen hongerklop dus. Hij geeft in ieder geval nog niet op.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

'@kelderfan: Kruijswijk lijkt af te gaan op een top 10 klassering. Na een 5e plaats in de Tour is het dus blijkbaar prima mogelijk om 2 grote rondes achter elkaar voor het klassement te gaan.

Dumoulin (2e in Giro en 2e in Tour) en Froome (1e in Giro en 3e in Tour) hebben dat volgens mij ook al bewezen ;-).

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik keek bij Sporza en hij maakte voorafgaande aan het kwijtraken van z'n tegenstrevers een armgebaar, wat de verslaggevers benoemde. Het kan natuurlijk misbaar zijn geweest.
Het was een steile pukkel, maar hij had er al een paar bedwongen. Hij heeft nog een kans a.s. vrijdag en zaterdag om zijn verloren tijd weer goed te maken.
Als hij zijn 5e. stek kan behouden is hij ook voor mij een kanjer. Ik hoop, dat hij volgend seizoen eens een team meekrijgt, die hem wel kan helpen, als hij 't een keer moeilijk heeft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou ik weet niet wat jullie gezien hebben maar geen Kruijswijk met zijn hand omhoog. Vrijdag en Zaterdag gaan we zien of er nog wat in zit.

S. Morgenstern

Kruijswijk heeft een keer een mindere dag na alles wat hij dit seizoen reeds heeft neergezet en opeens moet er weer van alles veranderen aan de ploeg om hem heen. Lachwekkend! Vijf renners doen het beter vanuit het peloton! Vijf renners en daar zou dan een knecht van Kruijswijk bij moeten zitten? Krankzinnige doelpalen..

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Waan van de dag heet dat.

1 2 ... 419 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.