Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 421 ... 481 482
KJP

Mwah er werd gewoon aan 70 gekoerst, dus toch ook gewoon credits naar de kopgroep. Verder wel een matig optreden van Jumbo weer. Behalve Kruijswijk en van Poppel maken ze na een heel sterk begin toch maar weinig indruk meer op me die mannen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Koolskamp met Groenewegen zonder trein en dat lijkt mij een goede ontwikkeling.

Precies! Werd de hoogste tijd dat ze Groenewegen weer eens met een relatief zwakke selectie op pad sturen. Hopelijk een trend die ze in de toekomst doorzetten. Balen alleen dat het ten kosten gaat van Maas.

kelderfan

Niks gemist kennelijk, maar de trein van Danny heeft nieuw bloed nodig. TLJ heeft een renner op de radar en hij wordt ook nog getest. Ik mag helaas nog niks zeggen. Een klein tipje R.V. zag ik voorbij komen.
Op naar Koolskamp dan maar. Daar mag Groenewegen het eens proberen zonder vaste treinbezetting.
Hij kan 't gelukkig zonder treintje ook goed af.

kelderfan

'@RV
Pas je een beetje op, want de 30 is heilig bij de UCI; uitzondering daargelaten en SKY is zo'n;)

Blaudzun

'@kelderfan: Doorgesnoven junkiestyle bij Lotto Jumbo volgend jaar?

xistnc

Even een zijstraatje... Is het gangbaar op internetfora dat zwakzinnige, seniele en/of narcistische trollen zoveel respons krijgen zoals bepaalde types hier? Negeren lijkt immers veel logischer.

Romāns Vainšteins

Wat zeg je ?

assen

'@xistnc Is dit nodig? Negeren is inderdaad een goed alternatief als je iets leest wat je niet boeit. ;-)

kelderfan

'@xistnc
Doe je weer aan zelfreflectie?
Dat narcistische trollen heeft toch alleen maar betrekking op jezelf, als ik netjes wil uitdrukken.

Hofman

'@xistnc hulde! Hij ziet het zelf helaas niet, hoe een beetje interessant loopt te doen. Is al een jaar gaande. Negeren werkt niet, er is altijd wel iemand die wel reageert en dan is zijn ego weer gestreeld. Jammer dat iemand zo dominant aanwezig meent te moeten zijn.

ghostwriter

Ervan uitgaande dat Clement en Boom hun contract verlengen en Martin en Vd Hoorn erbij komen kunnen we concluderen dat LottoNL geweldige zaken heeft gedaan voor het volgende jaar. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor de ploegleiding van LottoNL. Met name Plugge verdient het succes wat de ploeg nu heeft aangezien het sowieso al een wonder was dat hij de ploeg overeind wist te houden en wat hij heeft opgebouwd is prachtig. Ik vraag me af hoe lang ze deze stijgende lijn door kunnen zetten en hoe ver ze daarmee kunnen komen. Met Van Aert er voor 2020 bij zal er in ieder geval nog een grote stap worden gezet.

Laatst gewijzigd
KJP

Lijkt me wel verstandig dat de ploegleiding een dagelijkse stand-up met van Aert houdt. Anders kan ie zomaar eens iets via de media moeten vernemen en zijn de rapen weer gaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan toch niet weer Foss ;)

kelderfan

'@rahimns
Toch niet weer Foss op de radar.
aub bron;)
Hij was wel op dreef in de Tour de l'Avenir.
@Snipercycling credit @Snipercycling moest daar nog bij. Sorry 👊

Laatst gewijzigd
jvh93

In het interview van Kruijswijk aan de NOS ziet hij er toch niet helemaal gezond uit moet ik zeggen hoor. Zijn gezicht is een beetje ingevallen en ziet er niet uit zoals hij er normaal uitziet. Deze ronde lijkt toch meer energie van hem te vergen dan misschien lijkt. Hoop dat hij het nog 2 dagen vol kan houden om op de toppen van zijn kunnen te presteren

Adrianus en Patrick

Zo goed is Kuss blijkbaar toch niet vandaag bij de eerste meters op de slotklim der afgewappert

S. Morgenstern

Kuss heeft vandaag gewoon redelijk gereden en zat er nog bij toen het peloton een man of veertig a vijftig groot was. Het geweldige rijden in Utah en in enkele ritten in de eerste week moet niet de maatstaf zijn voor zo'n renner.

FBahamontes

Kuss heeft gewoon nog niet de inhoud om 3 weken goed te zijn. Wat ook niet gek is gezien het feit dat ie nog geen jaar serieus als prof leeft en traint.

Rawolf

Kruijswijk vandaag mooi resultaat behaald. Morgen kan alles weer anders zijn.

tdola

En Groenewegen wint ook gewoon netjes in Vlaanderen, nr 31.
Mooie dag voor de ploeg.

kelderfan

Kruijwijk vandaag weer geweldig goed. Team heeft hem goed afgezet en hij heeft dat mooi beloond.
Jammer dat hij in de laatste km niet meer kan aanhaken.
Morgen nog een mooie rit met 5 collen. #zeker nog niet gedaan.
Maar het ziet er goed uit.
Ik zie dat Groenewegen wederom heeft gewonnen. Die is nog steeds dik in orde.

xistnc

Steven Kruijswijk is goed bezig in 73rd La Vuelta ciclista a España (2.UWT). Maar hij moest het in de laatste kilometers wel weer helemaal alleen doen.

kelderfan

'@xistnc
Dat heb je goed gezien. Maar dat is Kruijswijk wel toevertrouwd en ik zie dat Groenewegen ook alleen afkan.
Morgen heeft hij wel alle hulp nodig, die hij kan krijgen.
Bennett heeft zich hervonden gelukkig wel en De Tier doet 't ook prima.
Maar wie was die 4e. man van TLJ? Of ben je weer met je spiegel bezig.

kelderfan

Het zou zeker geweldig zijn als TLJ met kopman Kruijswijk in de top-drie kunnen blijven, want dat zou toch betekenen, dat TLJ weer top-drie in een GT scoort.

jvh93

'@xistnc volgens mij moesten alle kopmannen het alleen doen in de laatste kilometers. Dus zo gek was dat niet. Dat is over het algemeen altijd zo op een slotklim, daar is het bijna altijd ieder voor zich

1 2 ... 421 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.