Precies! Werd de hoogste tijd dat ze Groenewegen weer eens met een relatief zwakke selectie op pad sturen. Hopelijk een trend die ze in de toekomst doorzetten. Balen alleen dat het ten kosten gaat van Maas.
Niks gemist kennelijk, maar de trein van Danny heeft nieuw bloed nodig. TLJ heeft een renner op de radar en hij wordt ook nog getest. Ik mag helaas nog niks zeggen. Een klein tipje R.V. zag ik voorbij komen.
Op naar Koolskamp dan maar. Daar mag Groenewegen het eens proberen zonder vaste treinbezetting.
Hij kan 't gelukkig zonder treintje ook goed af.
Ervan uitgaande dat Clement en Boom hun contract verlengen en Martin en Vd Hoorn erbij komen kunnen we concluderen dat LottoNL geweldige zaken heeft gedaan voor het volgende jaar. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor de ploegleiding van LottoNL. Met name Plugge verdient het succes wat de ploeg nu heeft aangezien het sowieso al een wonder was dat hij de ploeg overeind wist te houden en wat hij heeft opgebouwd is prachtig. Ik vraag me af hoe lang ze deze stijgende lijn door kunnen zetten en hoe ver ze daarmee kunnen komen. Met Van Aert er voor 2020 bij zal er in ieder geval nog een grote stap worden gezet.
In het interview van Kruijswijk aan de NOS ziet hij er toch niet helemaal gezond uit moet ik zeggen hoor. Zijn gezicht is een beetje ingevallen en ziet er niet uit zoals hij er normaal uitziet. Deze ronde lijkt toch meer energie van hem te vergen dan misschien lijkt. Hoop dat hij het nog 2 dagen vol kan houden om op de toppen van zijn kunnen te presteren
Kruijwijk vandaag weer geweldig goed. Team heeft hem goed afgezet en hij heeft dat mooi beloond.
Jammer dat hij in de laatste km niet meer kan aanhaken.
Morgen nog een mooie rit met 5 collen. #zeker nog niet gedaan.
Maar het ziet er goed uit.
Ik zie dat Groenewegen wederom heeft gewonnen. Die is nog steeds dik in orde.
'@xistnc
Dat heb je goed gezien. Maar dat is Kruijswijk wel toevertrouwd en ik zie dat Groenewegen ook alleen afkan.
Morgen heeft hij wel alle hulp nodig, die hij kan krijgen.
Bennett heeft zich hervonden gelukkig wel en De Tier doet 't ook prima.
Maar wie was die 4e. man van TLJ? Of ben je weer met je spiegel bezig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.