Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 422 ... 481 482
mus van de maasstad

Ben toch best een beetje nerveus voor morgen. Staat nog zo dicht op elkaar. En wat een heerlijk profiel zeg.

S. Morgenstern

Goed werk van de mannen die Bennett en Kruijswijk naar de voet van de klim hebben gebracht, heel goed werk van Bennett met een sterke reactie op de aanval van Quintana en daarna fantastisch doorgezet door Kruijswijk. Wat zou een podiumplek hem gegund zijn.

xistnc

Het resultaat van deze etappe wordt voor een best belangrijk deel bepaald doordat Bennett het 'won' van Haig. Want wat als Haig het wél dicht had gereden?

En was het nou serieus Van Poppel die de TLJ-klimmers als laatste afzette?

S. Morgenstern

Yep.

xistnc

Wauw.

S. Morgenstern

Die moet echt snel achter zijn treintje vandaan gehaald worden.

kelderfan

"Die {Danny van Poppel} moet echt snel achter zijn treintje vandaan worden gehaald."
Precies en hem toevoegen aan de klimploeg in de rol van Battaglin, wat ik al eerder aangaf.
Hij kan zeker op deze lopende klimmen berenwerk doen voor Kruijswijk. De Tier wilde dat ook doen, maar Van Poppel en Bennett deden 't.
@xistnc
Ja, wauw.

S. Morgenstern

Van Poppel naar de klimploeg zou inderdaad geweldig zijn; hoeft De Tier het niet steeds alleen te doen en misschien dat Kruijswijk dan ook eindelijk eens een goede ploeg bij zich heeft. Ik denk dan dat Roosen er ook nog bij kan, nu Groenewegen het ook alleen kan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ja, dat zou ook nog een optie zijn. Nu de trein van Groenewegen wordt versterkt met Teunissen en Martin.
Groenewegen met Jansen, Martin en Roosen/Teunissen in de GT en daarbuiten met Martens erbij.

Als Roosen/Teunissen met Van Poppel het klimteam van Kruijswijk versterken, is iedereen blij.

S. Morgenstern

Vier man voor Groenewegen? En daarbuiten zelfs nog iemand erbij? Starten ze in Parijs-Nice dus weer met een ploeg om van te huilen..

RoBinnn

Mooie resultaten weer vandaag!
Kruijswijk die alle opties heeft om het podium te halen, goede ondersteuning in aanloop naar en het begin van de slotklim en ook nog een overwinning voor Groenewegen.
Het sterke rijden van Van Poppel deze Vuelta geeft vertrouwen richting volgend jaar om sterker te zijn in de klassiekers en met een stapje erbij in sprintsnelheid zou hij mogelijk ook in massasprints nog betere resultaten moeten kunnen halen.

kelderfan

Nee dat begrijp je verkeerd. GT {TdF} Groenewegen met Jansen, Martin en Roosen.
Nu De Plus komt kan P-N anders worden opgelost. Als Groenewegen Jansen, Martin en Roosen mee gaat krijgen, dan kan Gesink, De Plus en Tolhoek meekrijgen. Lijkt mij een betere ploegopstelling.

S. Morgenstern

Gelukkig maar, was al bang dat het weer om te huilen zou worden. Wel lullig voor Martens.

simplex

Behalve de soms of meer of vaak nuttige informatie uitwisselingen en regelmatig ook de vele ietwat te betrokken fanposts van de TLJ kenners alhier, lijkt het ook steeds meer op een vliegenafvangforum door diverse haantjes, die trollgedrag nodig achten om hun opponenten op hun plaats te zetten.
Mits goed gebracht zouden overige lezers hier nog plezier aan kunnen beleven.

Laatst gewijzigd
peerduell

van Poppel inderdaad uitstekend als ondersteuning voor de kopmannen.Verbaasd over zijn "vermogen bergop" .Hij investeert duidelijk om volgend jaar beter in de klassiekers te zijn.

elrio

Net de opstelling voor het WK TTT gezien, heel opvallend dat Boom mist....
Jos van Emden, Koen Bouwman, Neilson Powless, Timo Roosen, Danny van Poppel & Tom Leezer
Zou het een voorbode zijn voor het wel of niet verlengen?

Canabliz

Idem. Misschien aan wielerflits vragen of ze een een gedeelte aan kunnen maken waar “potentiele” aankopen besproken kunnen worden, of waar bepaalde leden kunnen bespreken wie er over 8 maanden opgesteld moet worden in een bepaalde koers....

kelderfan

"We hebben voor deze selectie gekozen met het oog op de toekomst." zegt Head of Performance Mathieu Heijboer.
Dat lijkt mij een voorbode op, ja.

tdola

'@elrio

Ik mis Roglic ook in die opstelling (ja ik weet van elleboog, maar hij reed ook gb ttt).
Op pcs staan nog wat mogelijke kandidaten (Roglic, boom en kruijswijk, als laatste nog puf heeft zeker kandidaat lijkt me).

Trouwens opvallend parcours, ruim 60km met flinke puist op 40 km onderweg.

Edit: net topic dus opstelling lijkt al rond.

Laatst gewijzigd
Canabliz

.

ghostwriter

Een opvallende selectie van LottoNL voor de TTT op het WK. Zeker het selecteren van Van Poppel had ik niet verwacht. Terwijl het eigenlijk wel logisch is aangezien hij goed is in prologen en korte tijdritten. Het is leuk om de ontwikkeling van de jonge LottoNL wielrenners te zien. Ik heb het gevoel dat de ploegleiding een duidelijk plan met elke wielrenner in de ploeg. Dat gevoel had ik in de pre-Lotto-Jumbo periode nooit echt.

Laatst gewijzigd
StevieK

Van Poppel rijdt een top Vuelta, ondanks het nog ontbreken van ritwinst. Kuss deed het de eerste helft uitstekend, maar z'n hoogtestage lag ook wel te ver voor de Vuelta aanving. Bennet heeft als kracht dat hij direct na training goed is. Daarom kan hij bij een volgende ronde beter 1,5 week voor aanvang terugkomen van hoogte. Hij heeft zelfs geen voorbereidingswedstrijd nodig. Nu (Giro en Vuelta) eindigde z'n hoogtestage 3 a 4 weken voor aanvang. Kruisjwijk heb ik maar 1 woord voor. Indrukwekkend. Nog een extra kudo voor De Tier, die at the end bij de beste 35 mee omhoog rijdt.

kelderfan

'@StevieK
Je benoemt terecht de mannen, die ook op mij de meeste indruk hebben gemaakt.
Kruijswijk is zeker indrukwekkend te noemen. Twee GT's achter elkaar en dan weer meedoen om de knikkers.

ghostwriter

De Tier maakt inderdaad een hele goede indruk deze Vuelta. Hij is zelfs op het vlakke belangrijk geweest voor Kruijswijk (en Van Poppel) en hij lijkt een steeds betere klimmer te worden.

kelderfan

Van die vier jonge musketiers hebben Antwan Tolhoek, Koen Bouwman, Floris De Tier zich goed ontwikkeld.
Ook Daan Olivier zie die stappen nog gaan maken. Hij zit nu niet bij de WK TTT-groep, maar hij kan dat werk ook aan.

1 2 ... 422 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.