Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 423 ... 481 482
StevieK

Kelderman en Ghost. Van mij mag De Tier dan wel een jaar extra erbij krijgen. Ondanks z'n matige voorjaar.

ghostwriter

Mooi dat Gesink waarschijnlijk de Giro dell'Emilia, Gran Premio Bruno Beghelli, Tre Valli Varesine en Il Lombardia zal rijden. Het lijkt me voor hem mentaal ook lekker als hij fit de winter in kan gaan en het jaar dus positief afsluit.

KJP

Toch jammer dat Groenewegen vandaag zo'n slechte selectie mee krijgt, al hebben ze daardoor wel een mooi cadeautje gegeven aan een mogelijk nieuwe renner.

Vervang je Wagner en Tankink voor twee betere coureurs dan denk ik dat Groenewegen hier met 80% zekerheid wint.

kelderfan

Jammer aan de ene kant, want Groenewegen komt er niet aan te pas, maar de winnaar Taco lijkt op weg naar TLJ en ik denk, dat die jongen echt van toegevoegde waarde zal zijn.
@ghostwriter
Mooi dat Gesink die Italiaanse koersen gaat rijden. Maar alle 4?
Update: bij PCS dus alle 4. Zeker hopen op een mooie afsluiter voor Gesink en op naar een nieuw seizoen.

Laatst gewijzigd
KJP

Je kunt er wel van op aan dat mannen als Teunissen, van der Hoorn en T. Martin een onwaarschijnlijk grote kwaliteitsimpuls geven tov Wagner, Tankink en van Hoecke ja.

Rawolf

groenwegen had hier eigenlijk alleen van emden die goed werk heeft geleverd. Tolhoek ook totaal niet geschikt voor dit soort werk.

Rawolf

Kruijswijk het maximale eruit gehaald vandaag, mooie prestatie. Volgend seizoen weer vol inzetten op de giro?

kelderfan

'@Random
Dat is aan zijn ploegleiding, want Tolhoek hier opstellen is niet te volgen, maar ook Van Emden had er niet veel opzitten.

Jammer dat Bennett en Kuss niet in goede doen waren in deze laatste bergetappe. Kruijswijk zat wel heel snel alleen.
Maar Kruijswijk heeft toch geweldig gereden. Twee GT's achter elkaar voor 't podium is ook wel erg zwaar.Dan is @vlek's idee om Kruijswijk naar de Giro te sturen is dan misschien ook wel beter. Daar heeft hij de kans om wel top-drie te rijden.

S. Morgenstern

Ik had juist begrepen dat het zo'n goede zaak was dat Groenewegen niet met zijn vaste mannen op pad ging...

rennerske

'@Sephiroth, Simplex, Canablis.
Als K volgend jaar de G rijdt dan liefst met een klimtrein die naast B ook B en G bevat. .
Dan zou in de ToC van 2020 de sprinttrein uit v P, vd H en E kunnen bestaan zodat in 2021 tijdens de ronde van A, R naast d P uitgegespeeld kan worden. Vervolgens kan dan met het oog op de bla, bla, bla.......de bla bla in dienst kunnen staan van de bla

ghostwriter

Het is mooi dat talenten als Van Poppel en Kuss deze Vuelta uit zullen rijden. Beide hadden de extra kilometers op het hoogste niveau hard nodig om volgend jaar een grote stap in hun ontwikkeling te kunnen zetten. Ik verwacht volgend jaar veel van deze twee. Van Poppel lijkt qua inhoud een enorme stap te hebben gezet en ik vraag me af wat hij in de Vlaamse (semi-)klassiekers kan ondernemen. Ze zullen nu ook weer meer aan zijn explosiviteit gaan werken en ik verwacht dat hij daardoor ook als sprinter een grote stap in zijn ontwikkeling zal zetten. Kuss heeft laten zien een hele goede klimmer te zijn maar heeft nog niet de inhoud om een hele grote ronde in vorm te zijn. Door het uitrijden van de Vuelta zal hij er qua inhoud enorm op vooruit gaan. Ik zou hem aan Bennett koppelen en de twee als co-kopmannen kleine rondes zonder tijdrit en de Tour of California laten rijden.

mus van de maasstad

Jammer hoor van Kruiswijk. Gestreden als een leeuw. Hoop dat hij volgend jaar weer vol voor de giro gaat met mannen als Bouwman, Gesink en hopelijk Clement in dienst. Denk dat hem de combi Giro / Vuelta beter ligt dan Tour / Vuelta.

Kan Roglic vol voor de Tour gaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Ik had juist begrepen dat het zo’n goede zaak was dat Groenewegen niet met zijn vaste mannen op pad ging…"

Achteraf gezien ontbraken een paar sterke mannen {zijn vaste mannen}; alhoewel met Van Emden en Van Hoecke had hij toch ook een sterke club mee. Helaas kreeg Van Emden die 10 sec. niet dicht en als hij Van Hoecke had ingezet, dan had hij geen man voor de laatste km gehad.
Alleen toen Taco ging had TLJ een mannetje mee moeten sturen. Nu zaten Lotto, Roompot en Trek in de vlucht en mocht TLJ 't met Berman doen om de vluchters terug te halen.
Volgend seizoen de tactiek eens veranderen. Als er een sterke vlucht gaat, dan zorgen dat je mee bent.
Met Taco en Mike erbij wordt 't toch zaak om eens anders te koersen.

S. Morgenstern

Een tactiek staat of valt dus bij je renners. Roosen en Jansen hadden dat bijvoorbeeld wel gekund; vraag maar eens aan Taco hoe hij vorig jaar de Taxc verloor.

kelderfan

Ja, dat klopt. Maar met juist die mannen erbij kun je twee wegen bewandelen. Komt 't niet tot een sprint {zie valpartij}, dan heb je de vlucht achter de hand.
Nu is dit een 1.1 koers en is er geen man overboord, omdat Groenewegen toch wel zijn ritten pakt.
Maar met de Vlaamse klassiekers heb je dan wat meer ijzers in 't vuur.

Rawolf

Martin en Teunissen zullen dat ook wel kunnen volgend seizoen

xistnc

Dat ze het gaan kunnen wil niet zeggen dat ze het in alle koersen zullen doen. Domweg omdat ze niet alles zullen rijden en, als ze wel rijden, het niet altijd zal lukken.

kelderfan

'@xistnc
Dat weet jij wel is Jan-Willem van Schip ook onderweg naar TLJ of is dat een verspreking van een van de verslaggevers, die verslag deed voor Sporza tijdens de wedstrijd Primus Classic van vandaag.
Maar wie zegt, dat die jongens alle wedstrijden zullen rijden?

Adrianus en Patrick

kelderfan,, stttt

kelderfan

'@LB117
Sorry, maar weet jij meer.

kelderfan

Dat is toch goed nieuws, dat Gesink naast Lombardije ook nog 3 Italiaanse HC's mag rijden in voorbereiding.
Al mis ik wel Milano-Torino in zijn programma. Maar misschien wil Roglic die wel rijden in voorbereiding.

S. Morgenstern

Wat zou er overblijven wanneer er niets meer te missen viel? Moet je niet willen..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Milano=Torino staat toch ook helemaal niet op het programma van TLJ, dus een beetje lastig om daar Roglic te laten starten

kelderfan

'@rahimns
Ik zeg toch misschien?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook geen misschien dus ;)

1 2 ... 423 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.