Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 424 ... 481 482
kelderfan

'@rahimns
Ha,ha, ok
Mij benieuwen wie er allemaal mee mogen met kanjer Robert Gesink.
Poe ik zag de video van Stef Clement, die met een chronische reuma-aandoening rondloopt.
Wat dat gaat betekenen voor hem. Misschien toch nog een jaar als renner en dan een snelcursus ploegleider volgen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Powless heeft in Oostenrijk gereden met de USA-jongens voor 't wk en leuk 10e. geworden in de RAIFFEISEN Grand Prix Judendorf-Straßengel (1.2) » Judendorf › Judendorf met 1 plek voor hem Sean Bennett en 1 plek achter hem Brandon McNulty en dat is opvallend te noemen.

S. Morgenstern

Gewoon een goede zet toch van de Amerikaanse bondscoach? Goede voorbereiding op het WK.

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Stef Clement is dus gediagnosticeerd met de ziekte van
bechterew. Bron Lotto Jumbo filmpje. Ben benieuwd welke invloed dit heeft op zijn carrière

Romāns Vainšteins

Ik ben dan weer benieuwd naar wat voor aandoening dat precies is (?)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is een chronisch vorm van reuma wat ontstekingen in de rug geeft en uiteindelijk stijfheid doordat kraakbeen veranderd in bot. Het kan behandeld worden met medicijnen wat ervoor zorgt dat totale verstijving bijna niet meer voorkomt. Theoretisch zou hij ermee kunnen blijven sporten maar het is dus afwachten hoe het zich verder ontwikkeld. Hopelijk kan hij dus door maar het zou zomaar kunnen zijn dat hij er mee stopt, nu of in het loop van komend seizoen. Afwachten dus maar.

xistnc

Had Bobridge dat ook niet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die had reumatoïde Artritis, wel dezelfde symptomen, alleen dan komen die voor in de handen en voeten en niet in de rug.

Yeez

Van Poppel sterk! Klasse lead-out van Leezer, maar Viviani is te goed...

kelderfan

Timo Roosen wordt de beste TLJ'er in GP Jef Scherens met een verdienstelijke 17e. plek voor stagiair Jan Maas.

Mooi dat Steven Kruijswijk zich goed heeft geweerd en met een 4e. plek heeft hij goed geboerd.
Danny van Poppel kan niet blij zijn met zijn sprintresultaten in deze Vuelta; maar anderzijds heeft hij getoond, dat hij goed kan meekomen in zo'n zware ronde en dat hij Steven Kruijswijk goed heeft bijgestaan.
Dat is voor mij het grootste pluspunt. Jammer dat Bennett niet zijn beste vorm kon tonen, want dan had 't er toch anders kunnen uitzien voor medekopman Kruijswijk.

S. Morgenstern

Van Poppel vandaag niet goed geboerd?

Romāns Vainšteins

mbt Clement klinkt het in die zin niet goed dat ik als topsporter op leeftijd met genoeg andere kwaliteiten het wel zou weten en voor de gezondheid kiezen. Als werkgever zou ik daar ook op aansturen.

ghostwriter

Tot nu toe is Kruijswijk dit jaar alleen in de Clasica de Almeria, Strade Bianche en De Waalse Pijl niet in de top tien geëindigd. Ik begrijp dat Dumoulin na twee tweede plaatsen in de Giro en Tour wielrenner van het jaar zal worden maar Kruijswijk zou die titel zeker ook verdienen. Kruijswijk hoort volgens mij nu wel bij de wereldtop. Wat betekent dat LottoNL met Roglic, Groenewegen en hem nu drie wereldtoppers in huis heeft. Ik denk dat niemand van ons aan het begin van het seizoen had durven te voorspellen dat de ploeg het dit jaar zo ongelofelijk goed zou doen.

P.S. Laat LottoNL even aan Kruijswijk en Tolhoek duidelijk magen dat ze op het WK best Roglic een beetje mogen helpen als hij in de finale in een kansrijke positie komt.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

TLJ in het linkerrijtje terrecht gekomen van de WT. Nummer 9 van de 18. Roglic op plaats 11 en Kruijswijk op 16.

kelderfan

"Van Poppel vandaag niet goed geboerd."
Nou een 4e. plek in dit veld is goed geboerd?
Ik denk dat hij graag een keer 2e. e/o 3e. was geworden.

jvh93

Ik denk dat dat ook zeker mogelijk was als hij niet zo vroeg op kop hoefde te komen. In principe deden morkov en Sabatini het heel erg goed voor Viviani. Viviani zat van veel te ver en die 2 stopten dus gewoon met rijden waardoor o.a. Danny opeens in de problemen zaten zonder ploegmaat. Dit resulteerde er uiteindelijk in dat Viviani weer aan kon sluiten en Danny van veel te vroeg aan moest gaan waardoor er nog 3 man overheen gingen. Al met al heeft Danny wel laten zien nog steeds mee te kunnen doen voor overwinningen en denk ik dat hij heel erg veel heeft aan het uitrijden van deze ronde met het oog op komend seizoen. Ik durf wel een wedje te leggen dat hij minimaal 5 etappes gaat winnen komend seizoen (waar dan ook).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat hij graag een keer 2e. e/o 3e. was geworden

Dat is hij toch ook.... uitslag etappe 6:

1 BOUHANNI Nacer
2 VAN POPPEL Danny
3 VIVIANI Elia

uitslag etappe 8

1 VALVERDE Alejandro
2 SAGAN Peter
3 VAN POPPEL Danny

Adrianus en Patrick

Danny vond ik een zwakke sprint rijden, slecht positie gekozen, daarna te vroeg op kop gekomen en op waarde geklopt

Mbt Clement, stoppen dat is voor een ieder de beste keuze, A. voor z;n eigen gezondheid en B. voor de jonge talenten is een zuur product van het oude wielrennen geen toegevoegde waarde meer.

Clement is geen Tankink die met z'n karakter echt iets toevoegd in een groepsdynamiek

tendam

Qua sfeer is Tankink wellicht beter, maar als het gaat om trainingsleer en professionalisme zou ik liever Clement bij m'n ploeg hebben, denk ik. Hij is kritisch, net als jij nu over de sprint van Van Poppel. Maar bij Clement heet dat 'zuur'?

Wielerfan1987

Mbt tot Clement en nu wetende wat hij onder de leden heeft denk ik eerlijk gezegd niet dat hij nog op zijn optimale niveau terug zal kunnen komen.

Een Clement uit zijn top jaren zou voor elke TLJ klassementsman een ongelofelijk belangrijke hulp zijn, echter op zijn leeftijd en met dit ziektebeeld denk ik niet dat Clement dat niveau nog zal kunnen halen.

Ik denk ook dat de ploeg al reeds andere renners aan boord heeft, en tevens met de Plus heeft aangetrokken om zo'n rol als klimluitenant te kunnen vertolken voor de kopmannen.

Ik vermoed persoonlijk ook dat Clement zal stoppen, dit omdat hij bij mijn weten altijd heeft aangegeven slechts te willen blijven koersen als hij op niveau bepalend kan zijn.

Overigens vind ik uit de keren dat Stef commentaar heeft gedaan voor TV dat hij wel de koers heel goed kan lezen en doorgronden, in dat opzicht schuilt er wellicht wel een toekomstig ploegleider in hem.

SolitaryShell

mbt Clement klinkt het in die zin niet goed dat ik als topsporter op leeftijd met genoeg andere kwaliteiten het wel zou weten en voor de gezondheid kiezen. Als werkgever zou ik daar ook op aansturen.

Intensief bewegen verergert deze ziekte niet, integendeel.

ghostwriter

Clement moet zich ook afvragen of het voor zijn lichaam niet beter is om te stoppen. Hij heeft een mooie carriere gehad en het is zonde om je lichaam kapot te rijden door te lang door te gaan. Volgens mij heeft LottoNL niet per se een vervanger nodig als Clement ervoor kiest niet door te gaan. Ik zou Tolhoek als vervanger van Clement als vaste man aan Kruijswijk koppelen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij kunnen wij met z'n allen niet beoordelen wat wel of niet goed voor hem is... de enige die dat kunnen is hij en zijn artsen. We gaan zien wat hij gaat beslissen....

kelderfan

'@rahimns
Je hebt gelijk, dat heeft hij ook gedaan, maar ik moet eigenlijk zeggen, dat hij liever een keer had gescoord.

Nu Wagner toch nog een jaar door wil gaan bij een ander team, zou 't m.i. een goede zaak zijn om dan Clement toe te voegen aan de groep teamleiders. Hij lijkt mij net als Gr. Niermann kennis van zaken te hebben.

Laatst gewijzigd
tendam

'@ghostwriter
Kruijswijk en Clement liggen elkaar goed, volgens mij zijn ze vooral daarom aan elkaar gekoppeld. Of dat bij Tolhoek ook zo is weet je natuurlijk niet.

1 2 ... 424 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.