Maar de tier staat nog niet in voorlopige opstelling strade bianchi. Een en ander zal denk ik ook afhangen wie er in Parijs Nice en wie in Tirreno start. Strade combi met Tirreno lijkt logischer dan met Parijs Nice bijv. (Kan in theorie, maar niet logisch). Zou Gesink het helemaal alleen moeten uitzoeken in Parijs Nice met de groenewegen trein, of gaat er nog 1 klim/heuvel renner mee (de tier/Bouwman bijv).
De Tier staat daar tussen.
Helemaal alleen? Gesink start daar waarschijnlijk met Groenewegen, Roosen, Jansen, Leezer, Martens en Boom. Dat zijn zeven renners toch?
Ja, en Kruijswijk zal nu dan ook wel in genade aangenomen zijn....
'@tdola
Onderstaand de line-up voor de Strade Bianche 2018
161 KRUIJSWIJK Steven Netherlands; 162 BATTAGLIN Enrico Italy; 163 BENNETT George New Zealand; 164 DE TIER Floris Belgium;
165 ROGLIC Primoz Slovenia; 166 TANKINK Bram Netherlands; 167 WYNANTS Maarten Belgium.
Dus Floris De Tier staat er wel bij. Ik denk dat hij na Strade doorgaat naar T/A en misschien ook wel Milaan - San Remo; want door die treintjes zijn er wel erg weinig andere mogelijkheden.
'@vlek
"Ja, en Kruijswijk zal nu dan ook wel in genade aangenomen zijn…." Eh, ja dat is hij met hoed af.
Hij kan bij mij niet meer stuk; ik trek mijn woorden wat hem betreft volledig in.;)
Als Tom Dumoulin in de Strade gaat starten, dan mogen Kruijswijk, Roglic en De Tier 't laten zien in de Strade namens TLJ.
Kruijswijk heeft nog een paar procentjes nodig om ook echt mee te kunnen doen. Tim Wellens is de man om te verslaan.
"Omdat je blijkbaar nu al niet genoeg koersen voor De Tier kunt vinden.."
Ik wist niet, dat je boos werd, maar die Floris De Tier is goed bezig toch. Daar kan TLJ alleen maar blij mee zijn.
Het is inmiddels de 4e. zege voor 't TLJ - team. Die Bram Tankink is onverslijtbaar, want hij mocht de laatste vluchters inrekenen.
De lead-out was ook weer perfect met Roosen en Jansen. Dat wordt nog wat met de samenstelling voor de TdF.
Koen Bouwman is niet gestart in deze etappe van de Ruta; dus 4e. renner was Battaglin.
Floris De Tier staat nu net buiten de top-tien en dat is niet verkeerd, gezien zij trainingsachterstand na de knie.
Weet iemand de reden, dat hij niet meer is gestart, want hij had toch ook kans op een goed klassement. TLJ-site geeft daarover geen info.
'@Kelderfan
Er moet toch iets gebeurd zijn met Bouwman want hij stond voor zijn doen er erg goed voor in het klassement, zeker met de afsluitende TT van morgen.
Er stond eerst DNS (PCS) wat later is veranderd in DNF (PCS).
Kan zijn dat hij ziek is geworden want hij zou zondag nogal hard zijn gevallen op zijn heup in afsluitende rit in de Ronde van Valencia.
Wel vreemd dat TLJ hier geen enkele melding van maakt.
Maar misschien weten de TLJ ambassadeurs hier meer van/over.
Dan de Tier.
Die heeft vandaag meer dan uitstekend gereden.
Grote klasse van hem om hier op deze toch zeer steile helling van een kleine 2km als 5e te finishen en Kruiswijk ook nog eens voor te blijven.
Chapeau !
Zoals al eerder gezegd zijn hij en Bouwman dit vroege voorjaar al goed in vorm.
Daar gaat de ploeg vanTLJ de komende tijd veel plezier aan hebben.
Ik weet echter niet of de Tier goed kan tijdrijden en dus misschien nog kan stijgen in het AK.
Kruijswijk kan zeker een goede tijdrit rijden als hij in goede doen is en als het bergop gaat.
Maar of hij nog kan klimmen in dit klassement vraag ik mij af.
'@ Rahimns
Bedankt voor de info.
Bestaat deze twitter al langer tw Team LottoNL_Jumbo Supporters ?
Of is dit iets van de laatste tijd want ik heb het gemist.
@Kelderfan
Quote: Er stond eerst DNS vandaar
Kelderfan dat had ik dus ook al geschreven tw Er stond eerst DNS (PCS) wat later is veranderd in DNF (PCS).
Bouwman zal wel gestart zijn maar is waarschijnlijk dus door zijn maag-darmproblemen voor de Puerto de las Palomas afgestapt nadat er in het eerste uur heel hard was gereden (bijna 50km).
'@rahimns
Bedankt voor 't plaatsen van de tweet en de reden, dat Koen Bouwman is afgestapt. Jeroen Meijers is ook al afgestapt of niet gestart vandaag.
Hopelijk is hij er weer snel bij. Want hij en De Tier zijn eigenlijk gegroeid naar de ondersteuning, waar Kruijswijk om heeft gevraagd.
Ook Clement was vandaag weer heel goed bezig en heeft Kruijswijk tot aan de klim gebracht. Die mag ook wel eens een pluim krijgen.
TLJ heeft door Groenewegen en Van Poppel goed gescoord.
Je ziet vandaag, dat Groenewegen met 2 man 't kan klaren. Zoals Jansen en Roosen Groenewegen hebben afgezet, is toch de truc.
Groenewegen en Van Poppel hebben voorlopig bij hun overwinningen steeds nagenoeg een hele ploeg in hun dienst gehad. Dezelfde 'grote treinen' die het opstellen van jongens als De Tier, Bouwman en Tolhoek in Parijs-Nice en Tirreno zo je wil 'in de weg' gaat zitten. Maar gebruik die werkelijkheid gerust ter ondersteuning van een stelling die het tegendeel propageert.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.