Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 81 ... 481 482
Romāns Vainšteins

'De man die ik vanaf ’t begin als grootste boosdoener zag blijkt ook wel de juiste'

Pffffff

Laatst gewijzigd
Fanny

Na het hele verhaal gelezen te hebben blijven 3 dingen bij mij hangen als fansupporter van TLJ.

1) Waarom heeft TLJ niet direct de volgende dag volledigheid van zaken gegeven over wat er die avond/nacht is gebeurd ?
2) Waarom had Tolhoek ook nog een ander slaapmiddel (strip Stilnoct) in zijn toilettas bij zich waarvan hij wist dat dit niet bekend was bij de teamleiding maar in eerste instantie toch de schuld gaf aan iemand anders van TLJ.
Waren dat misschien nog pillen die hij destijds heeft gekregen bij Roompot of heeft hij ze zelf op een of ander manier verkregen want ze zijn volgens mij alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar en waarom nam hij ze toch in ondanks dat hij wist dat hij een slaapmiddel van Lobato had gekregen.
3) Waarom heeft Tolhoek niet tegen TLJ gezegd dat hij, naast zijn eigen coach bij TLJ, ook al 4 jaar een eigen mental coach had.
Misschien is hij mentaal toch niet zo sterk en snel over te halen.
Misschien dat in het komende jaar hier nog een antwoord op komt.
Overigens een goed verhaal van de Volkskrant, echter is het wel de versie van Tolhoek.
Wat dat betreft had ik ook graag de volledige versie van TLJ over het gebeurde willen horen al kan ik begrijpen dat ze dat nu niet meer willen doen.

Voor de rest kan het boek van Tolhoek voor wat mij betreft dicht maar zal het wat moeilijker voor mij zijn om Tolhoek en Eenkhoorn te supporteren want Tolhoek, Lobato en Eenkhoorn hebben de ploeg TLJ (renners, staf, mecaniciens en niet te vergeten de sponsoren en fans) met deze actie in discrediet gebracht.
Vooral de renners waren volgens de ploegleiding/staf hier laaiend, zeer kwaad dus, over en wilden voorlopig er niets meer mee te maken hebben.

@RV
Ik ben het met je eens en ik denk nog steeds dat Tolhoek nog steeds niet alles heeft verteld aan o.a. de volkskrant.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@fanny die slaappillen had Tolhoek nog bij van zijn reis naar Thailand...

Retro Lex

" Slachtoffer" Tolhoek doet zijn verhaal. Tja ik frons m'n wenkbrauwen nog maar eens.
Lobato komt de kamer binnen en 20 seconden later Heeft ie dat spul op z'n tong ?! Dat is wel erg snel. Hij is ook geen 16 of 18 he. Hij weet dat hij moet uitkijken met wat hij eet en slikt.
En dan. In " Slaapdronken" toestand grijpen naar nog meer middelen. Blijkbaar nog wel zo bij zinnen dat ie nog weet wat en waar die de slaap medicatie heeft.
Ik heb voor hem gejuicht toen die de bergtrui pakte in Zwitserland. Maar nu ? Ik vind hem vooral dom. Al 23 jaar en blijkbaar niet beseffen dat hij Topsporter is.

gardeyn

'@kelderfan: jij ontvriendt/ontvolgt/wist collega's die van baan veranderen? En als je dat niet doet betekent het dat een boek nog niet gesloten is? En wat bedoel je daar eigenlijk mee?

Gesink volgt zelfs nog Graeme Brown en Armstrong (en tal van andere oud-renners en renners van andere ploegen). Of is het boek Greipel voor TLJ ook nog niet gesloten?

kelderfan

'@gardeyn
" jij ontvriendt/ontvolgt"
Wat bedoel je of heeft die baanverandering je in de war gebracht?

kelderfan

'@Borsje
"Kom op kelderfan, je kent zijn talenten/kwaliteiten toch …..?"
Jazeker bij de beste 10 is Danny van Poppel wel op z'n plek of lag 't nu weer aan 't treintje.

kelderfan

'@Fanny
Ik snap, dat die vragen blijven hangen. Tolhoek zegt toch ook, dat hij ook boos was geweest, als hij aan de andere kant had gestaan.
Hij en Eenkhoorn hebben nog een weg te gaan om het vertrouwen terug te winnen bij jou, maar vooral bij hun teamgenoten.
Dat hij die medicijnen nog in zijn tas had, geeft toch aan en dat zegt hij ook zelf, dat hij die ook al in Japan {Verre Oosten} bij zich had.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan het is toch niet vreemd dat als je 2 jaar met een renner hebt gekoerst hem gewoon nog blijft volgen op Strava... dus wat wil je nu eigenlijk zeggen met je opmerking daarover.

@Fanny hoeveel antwoorden wil je nog hebben dan, het verandert toch helemaal niets aan de situatie. Volgens mij is TLJ toch wel heel duidelijk geweest al op de avond dat het gebeurde. Dat iemand nog wat aan slaapmedicatie over heeft van een vorige reis dat zal wel vaker gebeuren, dat hij die beter had kunnen teruggeven lijkt me logisch. En dat iemand gebruikt maakt van een mental coach vindt ik op zich alleen maar te prijzen, gelukkig is dit steeds gebruikelijker in de topsport. Maar verder is dit een afgesloten hoofdstuk en kan hij hopelijk ook weer vooruit kijken.

gardeyn

'@kelderfan: dan maar in Jip en Janneke-taal:
Waarom is het boek Vermeulen nog niet dicht als Gesink hem op strava volgt?
Kan hij niet gewoon een oud-collega blijven volgen? Zoals hij ook nog veel andere oud-ploeggenoten volgt?

kelderfan

'@gardeyn
Te gek, dat jij Jip en Janneke-taal begrijpt.
Ik wil helemaal suggestie doen t.a.v. Vermeulen; ik zeg alleen, dat sinds kort Gesink ook Vermeulen volgt op Strava.
Van de jongens, die nu TLJ hebben verlaten heeft Lobato een new. uitdaging en is Keizer gestopt op 't hoogste niveau en gaf Vermeulen in tweet aan, dat Wielerflits meer weet. Maar wat dat inhoud weet ik ook niet.
En dat jij daar Jip en Janneke van maakt, vind ik op zich wel grappig.
@rahimns
Wat betreft het volgen op Strava, is dat sinds kort.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik hou niet bij welke renners wanneer en door wie worden gevolgd... maar dat hij dit sinds kort doet dat is voor mij niet te achterhalen en dat had je er ook niet bij gezegd... maar dan nog zegt dat dus echt helemaal niets. In ieder geval ik hoop dat jij dat ook begrijpt. Verder weet ik ook niet wat jij ermee wilt zeggen als je dat soort feitjes hier deponeert.

Roelien

'@kelderfan ik volg Robert al heel lang op strava en ook wie hij volgt. Wat ik ik wel weet is dat hij Alexey al een tijd volgt en dat is niet iets van het laatste moment. Niet dat het er toe doet...

kelderfan

'@rahimns
Nogmaals ik doe toch niet de suggestie, dat hij bij TLJ terugkomt. Dat Gesink hem opeens ook volgt, vond ik wel opmerkelijk.

jvh93

Vermeulen gaat binnenkort in ieder geval weer in Europa koersen heb ik gelezen in een reactie van hem op Twitter. De ploeg van tlj lijkt mij enorm onwaarschijnlijk. Laten we ons aub op de koersen focussen die nu gereden worden of gaan komen, te beginnen met de omloop het nieuwsblad die morgen op het programma staat. Wat heb ik daar zin in zeg en wat ben ik benieuwd naar tlj (vooral roosen en jansen). Hoop dat ze lang mee kunnen doen, winnen lijkt me nog iets te ver gezocht

Diever

Ik moet even kwijt dat dit het meest briljante forum ooit is. Ga zo door! Jullie maken mijn dag met jullie gedachten sprongen!

En on topic. Het lijkt erop dat er een succesvol jaar komt. We moeten nog maar zien hoe de klassementsmannen en etappe jagers het gaan doen in de grote rondes maar het lijkt een jaar van oogsten te worden

Fanny

'@Rahimns
Schijnbaar vindt je het allemaal wel meevallen met Tolhoek, Lobato en Eenkhoorn en hoe TLJ hierop heeft gereageerd op het gebeuren die avond en daarna met de schorsing van 2 maanden in een periode dat er bijna niet werd gekoerst.

Quote: Volgens mij is TLJ toch wel heel duidelijk geweest al op de avond dat het gebeurde.
Onzin. Men heeft pas veel later uitgebreidere opening van zaken gegeven toen de pers erachter kwam wat er allemaal nog meer was was gebeurd.

Quote: Dat iemand nog wat aan slaapmedicatie over heeft van een vorige reis dat zal wel vaker gebeuren, dat hij die beter had kunnen teruggeven lijkt me logisch.
Volgens @Jessevdalen was de vorige reis Thailand...
Aan wie had Tolhoek slaapmedicatie moeten teruggeven dan ?
Stilnoct is een zwaar middel en zal zeker niet verstrekt zijn door de ploegarts van TLJ.

Quote: En dat iemand gebruikt maakt van een mental coach vindt ik op zich alleen maar te prijzen.
Vind ik op zich prima, maar dat had hij bij de contractbesprekingen al direct bij de ploeg c.q. ploegarts moeten aangeven dat hij al een aantal jaren een mental coach heeft.
Misschien heeft TLJ al contacten via de ploegarts met een mental coach als dat echt nodig mocht zijn bij een van de renners van de TLJ ploeg

Quote: Maar verder is dit een afgesloten hoofdstuk en kan hij hopelijk ook weer vooruit kijken.
Het is inderdaad een afgesloten hoofdstuk maar of het boek gesloten is en blijft is nog maar de vraag bij de ploegleiders, staf, renners en fans.
De geschorsten renners Tolhoek en (in mindere mate) Eenkhoorn zullen er dit jaar heel veel aan moeten doen om het vertrouwen bij vooral de renners, staf en fans, waarvan ik er ook een ben, terug te krijgen.
We gaan het dit jaar op de voet volgen.
Ik ben daarom erg benieuwd of TLJ het contract met Tolhoek, die dit jaar afloopt, nog zal verlengen.
Hij zal dit jaar erg zijn best moeten doen om de staf van TLJ te overtuigen wil dit werkelijkheid worden.

Op naar een mooi TLJ jaar 2018 zullen we maar zeggen.
Hopelijk met veel en prachtige belangrijke zeges.
Te beginnen morgen met eerste Europese WT koers van jaar: Omloop van het Nieuwsblad.
Het zal denk ik, vooral door het koude weer, een erg zware koers worden met veel uitvallers.
Hopelijk zit er een top 10 in voor een van de TLJ renners.

irriducibili

Vandaag tactisch goed gereden in de Omloop.
Jansen mee met een kopgroep die kansrijk leek en vervolgens collectief goed gepositioneerd voor de Muur.

Helaas op waarde geklopt. Had persoonlijk de hoop dat Roosen met de voorste groep mee had gekund...
Benieuwd of we nog horen waar het aan schortte of dat ze gewoon het niveau van de grootste kleppers niet aan konden.

Morgen met Groenewegen een ander strijdplan, dan hebben ze op papier wat meer kansen dan vandaag.

kelderfan

"Op naar een mooi TLJ jaar 2018 zullen we maar zeggen."
Dat had ik ook wel willen zeggen met de Omloop en tijdrit Abu Dhabi dit weekend.
Van Emden had 't niet maar werd mooi 4e. in de tijdrit; morgen bergop met een vrije rol voor "brave" Antwan Tolhoek. Hij mag 't laten zien.
In de Omloop was TLJ goed in beeld; Timo Roosen en Jansen hebben 't redelijk gedaan met een 16e. en 19e. plek.
Als je ziet, dat Dries van Gestel en Amaury Capiot 15e. en 17e. worden, dan denk ik hardop, waarom Gijs van Hoecke er niet bij was.

S. Morgenstern

Van Hoecke op de 16de plek had inderdaad veel beter geweest, dan had de champagne weer uit het koelkastje gekund....

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan omdat die in Abu Dhabi is.... ???? ...

Rawolf

In Abu Dhabi zal TLJ wel onzichtbaar zijn morgen, zie tolhoek niets beginnen tegen een Valverde of een van de andere bewezen berggeiten die de zandbak doorkruist

Rawolf

En rahimns kan je de voorpagina is updaten, is altijd wel ideaal als je wat wil checken. Lobato naar nippo-vini fantini, keizer clubrenner, groenewegen nog een overwinning

kelderfan

"Van Hoecke op de 16de plek had inderdaad veel beter geweest, dan had de champagne weer uit het koelkastje gekund…."
"omdat die in Abu Dhabi is…. ???? …"
Ja, in die zandbak komt hij beter tot z'n recht. Hij staat nu keurig op de 27e. plaats. Oh, ja die trein is veel belangrijker.
In mijn beleving had Gijs van Hoecke 't team voor de Omloop sterker gemaakt.
@random
Misschien kan @rahimns even wachten op morgen, want Groenewegen heeft plannen voor de KBK.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ja... dat zou jij ook tevreden moeten stemmen... er is gekozen voor meer duidelijkheid voor de sprinters die met vaste treinen werken. En samen regelmatig naar wedstrijden worden gestuurd. Dus deze keuze is alleen maar logisch...

1 2 ... 81 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.