Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 82 ... 481 482
S. Morgenstern

Van Hoecke in plaats van invaller Bouwman had inderdaad een betere ploeg opgeleverd. Van Hoecke in plaats van een andere knecht had weinig tot niets veranderd aan de selectie. Van Hoecke heeft echter ook toegevoegde waarde in de sprinttrein die Van Poppel naar een tweede plek begeleidde, na ook al een eerder succes dit seizoen en helemaal belangrijk; toekomstige doelen. Objectief gezien lijkt het een totaal oninteressante kwestie en valt er moeilijk een uitgesproken voorkeur te formuleren voor de plek waar hij zou moeten rijden. Maar een kans om je Topsport stokpaardje weer eens af te stoffen om een marginaal puntje te maken moet jij natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan..

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@kelderfan

Waarom was Teunissen er eigenlijk niet bij namens Sunweb??

Ohja; ook hij is in de zandbak aan het spelen...

Of zou het toch kunnen zijn dat hun respectievelijke ploegen grotere doelen hebben voor van Hoecke en Teunissen dan deze omloop het nieuwsblad?

kelderfan

'@vlek
Jij weet toch ook, dat Capiot een jaar lang niet heeft kunnen meestrijden door blessures.
Dus is zijn 17e. plek toch niet verkeerd.
Ik wil alleen aangeven, dat Van Hoecke beter op z'n plek was geweest in de Omloop en KBK.
Van Emden kon er al niet bijzijn vanwege de trein of ITT, dan nog Van Hoecke weghalen en dan Bouwman daarvoor laten opdraven lijkt mij toch te veel van 't goede.

Romāns Vainšteins

Ze hebben totaal geen renners voor dat hele kasseienvoorjaar op een zondagsBoom na.

S. Morgenstern

Ik wil alleen maar aangeven dat het een marginaal puntje is, waar we niet te lang serieus op in moeten gaan. Ik bedoel, waar hebben we het over. Gijs Van Hoecke? Hebben we het over Gijs Van Hoecke? Van Hoecke? Waar hebben we het nu over? Gijs Van Hoecke? We hebben het serieus over Van Hoecke...

Rawolf

Om even met kelderfan mee te denken, Capiot zou wel een mooie aanwinst zijn als leadout en versterking in de voorjaarsploeg.

Fanny

Gisteren Live (ter plaatse) de Omloop het Nieuwsblad op diverse plaatsen bekeken en waarbij de hele ploeg TLJ steeds redelijk vooraan zat de diverse klimmetjes.
Er stond op de open plekken rondom de 13 "cotes" een enorme harde en koude noordoostenwind die sommige renners toch wel enig verlamden.
Ook waren er diverse kleine valpartijen te noteren op de smalle straten op wel naar deze "cotes" waar ook nog eens erg veel publiek stond en waarbij sommige TLJ renners ook last van hadden.
Wat mij ook opviel is dat er wel erg veel motoren rondom het peloton reden wat soms tot hachelijke situaties leidden.
Motoren die, behalve fotografen en tv er niets te zoeken hadden.
Wat dat betreft hebben de Belgische organisatoren er nog niet veel van geleerd nav de ongelukken met de renners in het verleden.
Het was een mooie, koude en harde koers waarbij vele renners niet zijn gefinisht.
Vreemd was ook dat er op een paar honderd meter de hekken al vroeg opengingen waardoor het publiek massaal op het parcours kwam en waarbij de renners die zich nog in de koers bevonden zich een baan door het publiek moesten zien te vinden om überhaupt nog te finishen.
Wat dat betreft kan zich de organisatie en de te vele motoren rondom koers zich aantrekken om dat in de toekomst te voorkomen.
Hopelijk heeft het zich niet geleid tot ongelukken.
Jammer dat de hele TLJ ploeg met de kopmannen Roosen en Jansen geen top 10 konden rijden maar desondanks toch prima gedaan.
Volgend jaar wellicht betere klassering in jaar verreden ijzig koude Omloop het Nieuwsblad.
Overigens nmm een terechte overwinning van Astana met Valgren.
Ex TLJ renner Vanmarcke, die ook sterk reed, liet zich op de finish nog verrassen door de goede Pool van Sky tw Wisniovski.
Op naar een betere klassering in de vandaag te rijden Kuurne-Bruxelles-Kuurne.
Benieuwd of er dan ook weer heel veel motoren aanwezig zijn die tot hachelijke situaties leidden op de vaak smalle stroken naar een klimmetje.

klassementsrenner

Tolhoek 10e vandaag! Helemaal niet slecht, veel beter dan ik had verwacht.

S. Morgenstern

Verrassende uitslag inderdaad.

kelderfan

Die Tolhoek heeft zich laten zien met een mooie 10e. plek bergop. In de Vuelta had hij al laten zien, dat hij geen verkeerde renner is voor de klimtrein.
@Random
Ik ben blij, dat je Capiot ook ziet zitten. Die lijkt mij zeker een goede aanwinst voor 't treintje van Danny.

kelderfan

AmaI, Amai,
Want een turbo heeft die Groenewegen. Dit is nr.4
Met dank aan Belg Maarten Wynants.#chapeau#

Wielerfan1987

Dylan is echt goed bezig!
Wat een baas!

klassementsrenner

Geweldig Groenewegen wint! Heel sterk ook van Maarten Wijnants. Maar Demare uit het wiel rijden toon je echt kracht.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Hij is zeker een baas en hij had zijn zinnen erop gezet. Een nieuwe bijnaam AP#
Maar wederom zonder trein, mag ik toch wel opmerken, want Wynants was de trein en een hele goede.

Laatst gewijzigd
Yeez

Niet vergeten dat de ploeg veel werk moest doen om hem terug te krijgen...

Diever

'@Kelderfan
Spreek je jezelf niet tegen in 1 zin?

"Maar wederom zonder trein, mag ik toch wel opmerken, want Wynants was de trein en een hele goede."

Mooie overwinning.. Voorjaar al gered voor LottoNL

tdola

Op naar Parijs Nice. Opletten als er waaiers ontstaan dat je in de voorste groep zit, maar met deze vorm moet er daar voor tlj/groenewegen ook weer een mooie overwinning inzitten.

kelderfan

'@Diever
Nee want Wynants is toch geen trein of wel?
@Jessevdalen
Ja, Lindeman heeft zeker zijn aandeel gehad. Die valt mij toch aardig mee in 't Vlaamse werk. Omloop goed en nu in de KBK ook goed.
Maar de hele ploeg mag zeker mee feesten. Want 't blijft een teamprestatie.

horsm

Zo! Lang geleden dat de ploeg eens een Vlaamse voorjaarskoers won.

Jorco

'@kelderfan

Capiot een goede voor de trein van van Poppel..
En dan volgend jaar boos als hij met van Poppel in Abu Dhabi de trein aan het testen is tegen echte tegenstanders...

kelderfan

'@Jorco
Nee niet boos hoor, want de trein Groenewegen is wel een stuk sterker met Jansen, Roosen en Leezer, dan de trein Danny van Poppel met Wagner en Van Hoecke. Maar dat geldt ook voor de sprinters natuurlijk.

kelderfan

'@Sephiroth
Leuk geprobeerd, maar Ramon Sinkeldam had geen zin en heeft zich door FDJ voor 2 jaar laten vastleggen en afkopen is te prijzig voor TLJ.;)

kelderfan

'@Fanny
"Op naar een betere klassering in de vandaag te rijden Kuurne-Bruxelles-Kuurne."
Je bent op je wenken bedient met turbo Groenewegen, die recht toe recht aan naar de finish reed en Demare liet staan; en dat zonder trein.
Ik dacht dat gisteren al, dat hij plannen had.
Maar hoe oordeel je nu over Antwan "Brave" Tolhoek, die in zijn 1e. race een toptien rijdt in een sterk veld.
Het wordt nog leuker, omdat Tolhoek en Eenkhoorn in het jeugdklassement op 2 en 4 staan.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Ik dacht dat gisteren al, dat hij plannen had'

Sjongjejonge...

Hengacity1

Weet iemand waarom Leezer en Tankink nergens meer bijzaten?? Super overwinning maar met 2 man in je peloton en Wynants ervoor vond ik wel erg mager.. was natuurlijk anders geweest met Jansen erbij.

1 2 ... 82 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.