Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 18 ... 110 111
Brillenpoetser

Ik heb zelf rui costa thuis gelaten en gekozen voor gallopin aangezien ik daar ook wat van verwacht nu hij waarschijnlijk voor zichzelf mar rijden. Naastde de ardennen kan hij meer aan in tegenstelling tot rui costa.

Starlynk

Denk je dat Gallopin voor zichzelf mag rijden? Denk dat ie gewoon moet knechten voor Naesen de meeste koersen.. Misschien dat ie MSR en AGR voor zichzelf mag rijden, maar daar zie ik 'm nog niet zomaar top 10 rijden.. WP en LBL rijdt ie volgens mij niet, dus is wel een heel ander programma dan Costa

hartstikkebedankt

Ja Bardet is toch de man van AG2R voor WP en LBL neem ik aan.

Karperdrol

Dat lijkt mij ook!

Starlynk

In ieder geval LBL.. Heb nog niet kunnen vinden of hij ook WP rijdt.. Maar voor WP hebben ze ook nog Vuillermoz..

Jori

Nee man, Bardet is de man voor Dwars door Vlaanderen ;)

Qua Naesen, 3.5 miljoen was natuurlijk ook wel erg goedkoop, nu is het wat beter. Denk desondanks dat ik hem toch gewoon in mijn ploeg hou

YungNikopolidis

Lijkt mij dat Gallopin zich richt op MSR en AGR, zijn doel was in ieder geval om een klassieker te winnen dit jaar. Bardet zal dan inderdaad de man voor WP en LBL zijn.

Masterw

Team compleet, enige twijfel is naessen of vanmarcke.

Karperdrol

Masterw, Degenkolb?

WieVis

Ik zit in de knoop met Moscon, Terpstra of Benoot. Zeer lastige keuze maar ga waarschijnlijk voor Benoot omdat hij veel rijd en niet zoveel collega-kopmannen heeft en zo vaker voor zichzelf rijd in plaats van je leeg te rijden voor teamgenoot, want alleen winst telt bij de andere ploegen. Daar zit nou net weer het positieve aan Terpstra en Moscon maar lastig lastig

WCEendT

'@WieVis
Zelf heb ik moeite om in te schatten hoe goed Benoot nou daadwerkelijk is op de kasseien. Wat heeft hij nou eigenlijk al bewezen? Daarnaast heb je een Terpstra die goed in vorm lijkt en al veeeeeeeeeel meer bewezen heeft dan Benoot.

Mijn keuze valt i.i.g. richting Terpstra, maar ben benieuwd waarom jij voor Benoot zou kiezen.

WieVis

'@WCEendT Denk dat Benoot meer kansen gaat krijgen, want ten opzichte van vorig jaar is hij sowieso al kopman in Strade Bianche waar Wellens dat vorig jaar was. Daarnaast denk ik dat hij in extreem veel wedstrijden gaat rijden en samen met Keukelaire kopman in de vele Vlaamse koersen zal zijn. De concurrentie is dus veel kleiner binnen de ploeg. Bovendien zou ik niet weten wie boven hem kopman is in de Amstel en Luik.

Ten opzichte van Terpstra denk ik dat daar echt heel veel om Gilbert gaat draaien omdat dat een Belgische ploeg is net zoals bij Boonen de laatste jaren.

Thijmen1411

'@WCEendT Ik zelf heb moeite met inschatten welke renner van QS wanneer wordt uigespeeld. Denk dat dat bij Benoot makkelijker is, aangezien hij veel minder concurrentie heeft binnen het team en meestal voor eigen kans mag gaan. Voor mij ook de reden dat ik enorm twijfel over Gilbert; van sommige klassiekers waarvan bekend is dat hij rijdt, rijdt bijv Alaphilippe (MSR/AGR(?)) of Gaviria ook en zouden die ook zomaar de vooruitgeschoven man kunnen worden. Dat maakt het voor mij lastig hem in deze ritten als kopman te selecteren.

Laatst gewijzigd
Lowland

Wat te denken van Battaglin nu het ontbreekt bij Lotto Jumbo aan een kopman? Zou hij nog wat klaar kunnen spelen? Leuke opvulling voor slechts 500,000.

Brillenpoetser

Mijn team is in elk geval klaat ben benieuwd naar wat de rest heeft. Laten wr ze hier zien na de opening of word het zoeken in scorito?

wesley1983

Is de naam McCarthy hier al gevallen?

JimKro

De traditie is dat alle teams hier te bekijken zijn ja.

Ander ding: weet iemand wat er met onze bekertjes is gebeurd? Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor niet waar.

Laatst gewijzigd
Chris85

Met dit weer niemand die Stuyven tegengekomen is op een terrasje zeker?! ; ) Benieuwd waar hij voor eigen kans mag gaan..

jsprunk

Stuyven gaat 10 keer voor eigen kans, lijkt me.

Chris85

Ben bang dat o.a. Degenkolb, Nizzolo en Felline daar anders over denken..

jsprunk

Felline en Stuyven ging vorig seizoen ook prima samen. Naar Nizzolo luisterde Stuyven ook niet in de Giro, dan zeker niet in het voorjaar.
Degenkolb zou af en toe het kopmanschap kunnen opeisen, maar dat zal pas in de finale zo zijn, dan kan Stuyven nog prima top 10 rijden.

Stuff

Dit wordt mijn 1e keer klassiekerspel. Heb nu een aardig team al zeg ik zelf. Welke enkele dilemma’s gehad die hier ook al de revue zijn gepasseerd.

Heb nu geen Sagan in mijn team. Maar die kan er nog inkomen ipv Gilbert.
Verder zou ik graag nog Kwiat en Moscon er bij nemen, maar dat gaat me niet meer lukken zonder elders concessies te doen.

@wesley1983 McCarthy staat er bij mij in! Leuke optie voor weinig geld.

wesley1983

'@stuff: dacht al dat ik de enige was :-), is Idd een koopje, gokje waard voor dit bedrag.

WCEendT

Naar mijn mening zit er in het team van McCarthy een veel groter koopje ;).

barceman

Wat verwachten jullie van Gasparotto dit jaar?

1 2 ... 18 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.