Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 25 ... 110 111
Starlynk

'@JimKro: inderdaad.. Als Cav een paar weken moet herstellen wordt het allemaal een stuk minder interessant uiteraard..

Zit nu te kijken naar Halvorsen. Sky doet mee aan de Scheldeprijs en zou niet weten wie ze daar anders kopman zouden moeten maken.. Hij rijdt iig ook GW, dus mogelijk ook nog wat (team)punten daar en wie weet rijdt hij ook nog een paar andere koersen.. Is natuurlijk een shot in the dark, maar je moet iets he :p

ploep

Omloop Het Nieuwsblad & Kuurne-Bruxelles-Kuurne
24/02 & 25/02

Oliver Naesen
Silvan Dillier
Julien Duval
Bagdonas
Quentin Jauregui
Alexis Gougeard
Denz
Stijn Vandenbergh

Hier alvast uw beste 4.000.000 combi van het openingsweekend.

Starlynk

Naesen en Gougeard denk ik dan? Vond Dillier of evt. Vandenbergh nog wel interessant maar die zijn 750k :p

Bazing

Ik zit in de vervelende situatie dat ik eigenlijk nog een goede kopman mis voor de Scheldeprijs alleen wil ik niemand van mijn huidige team vervangen..

Ab Normaal

Mijn laatste twijfel zit 'm in de combinatie van Roelandts (die ik voor de teampunten van Greg meeneem en van wie ik verwacht dat ie in DDV voor eigen succes mag rijden, en daar dus kopman) en een 500k renner, of neem ik 2 1M renners mee. Bijv. Oss en Ulissi.

elstupidoloco

'@ab

Herkenbaar dilemma!! Roelandts is idd zeer interessant, al kijk ik ook met een schuin oog naar Drucker (ook met het oog op DDV). Keuzes, keuzes! Oss lijkt me voor die prijs echt een musthave. Ik kan geen reden vinden om hem niet te nemen voor dat geld.

Ik begin de laatste dagen van Baarle steeds interessanter te vinden, ook gezien de bezetting van Sky in het openingsweekend. Ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid in Mn team. Te gehecht aan stuyven en demare vooralsnog

Masterw

Wat denken jullie van kristoff, vorig jaar reed hij rond als een krant maar lijkt wel sterker te worden nu

Starlynk

Als Roelandts 1m was geweest dan had ik hem sowieso genomen.. Voor 1.5m is het toch wat lastiger in te passen. Qua BMC "knecht" heb ik nu Küng aangezien ik denk dat die echt door gaat breken dit jaar als de nieuwe Cancellara :)

Shittylegs

'@ Ab Normaal

Haha, zand in de ogen strooien met TJ? Ik neem aan dat een gemiddelde wielerkenner beter weet..

Mirra

Wat denken jullie over Van Baarle?

Starlynk

'@Mirra: interessante optie.. In ieder geval al kopman in het openingsweekend en voor 2.5m toch lekker geprijsd. Moscon en Kwiatkowski zullen wel de kopmannen in de grote klassiekers worden, maar dat hoeft Scorito-technisch helemaal niet verkeerd uit te pakken voor Van Baarle. Misschien wordt hij wel kopman in de E3 of DDV? En een overwinning daar telt net zo zwaar als Parijs-Roubaix winnen ;) Heb hem er op het moment wel in staan!

Poeksel

Bovendien doen zowel Dylans als Team Sky het goed tot nu toe dit jaar.

Starlynk

Ja met de Drie Dylans heb je toch al een aardige basis voor je klassiekerteam! :D

Niballie

Alle Dylans?

Starlynk

Dylan Page zou ik niet nemen want volgens mij heeft Team Sapura Cycling geen enkele wildcard gekregen!

wesley1983

Greg heeft dit jaar natuurlijk 4 superknechten. Roelandts, Küng, Drucker maar ook Bettiol, hier nog niet benoemd dacht ik. Moeilijk in te schatten welke van deze 4 langst van al bij Greg zal kunnen blijven met het oog op top-20 plaats en wie vrijgeleide gaat krijgen in DDV, ze hebben alle 4 het talent om het te kunnen. Roelandts en Drucker meest ervaren uiteraard.

ploep

'@starlynk wat betreft Kung, Im with you.

It's going to be quite similar to this year, nearly copy-paste. There is no surprise that I will focus even more on the classics this year. Last year I struggled a bit mechanically and had some minor crashes in Flanders and Roubaix. I think, with my qualities, I can play an important role in the final for Greg (Van Avermaet). Maybe in a smaller race when he's not there I can even go for a result myself. I just want to prove for myself that I can do it. Then the Tour de Suisse, which is always a big goal for me. The Tour de Romandie and then we'll see. The plan is to do the Tour but many things can happen until then.

Brillenpoetser

Mensen die nu al over cav gaan twijfelen na zijn val. Ik wacht lekker af op meer berichten. Als het wat schaafwonden zijn dan hou ik hem er in maar zijn het kneuzingen of breuken dan word het een wissel.

Brillenpoetser

Weet trouwens iemand of team scott de scheldeprijs rijdt?

Brillenpoetser

En of sunweb ook de scheldeprijs rijd

wesley1983

'@Brillenpoetser: http://www.scheldeprijs.be/nl/sp/elite-mannen/nieuws/persvoorstelling-scheldeprijs-2018-over-het-nieuwe-parcours-wind-de-provincie

WCEendT

Kristoff die een overwinning pakt net voor de deadline, wie gooit zijn team overhoop?

Silent Hill

Kristoff was zowiezo al een no brainer. Die zege is gewoon een extra bevestiging.

WCEendT

'@Silent Hill
Ja dat zei men, en dacht ik, vorig jaar ook ;).

Als Kristoff in al zijn 6 koersen 5e wordt dan haalt hij 384 punten, niet onmogelijk, maar dan mag er echt niets tegen zitten en dan is 384 punten voor 3.5M niet eens bijzonder. Dit maakt voor mij dat Kristoff het alleen waard is als je hem ook daadwerkelijk ergens (MSR? GW? RVV/PR indien je een van de drie mist?) kopman maakt.

Edit:
Daarnaast heeft Kristoff geen bijzonder team en zal hij snel alleen staan indien pech, om over teampunten nog maar niet te beginnen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Kristoff is wel een beetje een alles-of-niks renner.. Ik zou hem wel kopman durven te maken in MSR en RVV maar voor de rest is het te vaak niks voor mijn gevoel.. Tel daarbij op dat hij zelf ook zijn twijfels heeft of het slim is nu in Abu Dhabi te rijden i.p.v.het openingsweekend ("het moet nu eenmaal van de sponsor.. als de resultaten tegenvallen doen we het volgend jaar anders" ).. Bij mij niet in het team dus ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.